Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj feeling7,
odpowiedź w tej sprawie powinna być już na Twojej skrzynce. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwało.
odpowiedź w tej sprawie powinna być już na Twojej skrzynce. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwało.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Reaktywacja numeru
Reaktywacja numeru ktory posiadam wpisany do bankow a przez Lockdowny poniewaz znajduje sie na terenie angli brak mozliwosci powrotu do PL prosze o pomoc w odzyskaniu konkretnego numeru telefonu
Ostatnio zmieniony 20 sty 2021, o 12:45 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Mickey,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje jak wygląda sytuacja i czy istnieje możliwość przywrócenia tego numeru.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje jak wygląda sytuacja i czy istnieje możliwość przywrócenia tego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam,
Mój numer został zablokowany, sprawa jest nieco bardziej skomplikowana, numer posiadam od około 5 miesięcy, oferta na kartę, numer nie został zarejestrowany,
zgłosiłem sprawę do bok i otrzymałem wiadomość ze reklamacje może zgłosić właściciel, (którym jestem ja) ale problem w tym ze numer nie jest zarejestrowany,
Numer z tego co pamiętam kupiłem w kiosku "KOLPORTER", po włożeniu karty sim do telefonu chciałem go zarejestrować ale okazało się ze nie mogę zrobić tego zdalnie, miałem wtedy dużo rzeczy na głowie i o tym zapomniałem, numer działał bez problemu mimo braku jego rejestracji, został zablokowany z zupełnie innego powodu,
numer sprawy to #1988770
mogę prosić o jakiekolwiek informacje co mogę w tym przypadku zrobić?
3 dni temu odpowiedziałem konsultantowi dokładnie tak jak to opisałem powyżej, do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi,
pozdrawiam
Mój numer został zablokowany, sprawa jest nieco bardziej skomplikowana, numer posiadam od około 5 miesięcy, oferta na kartę, numer nie został zarejestrowany,
zgłosiłem sprawę do bok i otrzymałem wiadomość ze reklamacje może zgłosić właściciel, (którym jestem ja) ale problem w tym ze numer nie jest zarejestrowany,
Numer z tego co pamiętam kupiłem w kiosku "KOLPORTER", po włożeniu karty sim do telefonu chciałem go zarejestrować ale okazało się ze nie mogę zrobić tego zdalnie, miałem wtedy dużo rzeczy na głowie i o tym zapomniałem, numer działał bez problemu mimo braku jego rejestracji, został zablokowany z zupełnie innego powodu,
numer sprawy to #1988770
mogę prosić o jakiekolwiek informacje co mogę w tym przypadku zrobić?
3 dni temu odpowiedziałem konsultantowi dokładnie tak jak to opisałem powyżej, do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi,
pozdrawiam
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
A z jakiego niby powodu nr został zablokowany? I dziwne to wszystko bo nr po prostu nie powinien działać skoro niby nie był zarejestrowany.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj martin111,
Poprosiłam o odpowiedź na tę korespondencję.martin111 pisze:numer sprawy to #1988770
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 lip 2016, o 13:37
- Lokalizacja: Sanok
Brak możliwości doładowania konta
Witam
Chciałem synowi doładować konto po około 6 miesiącach nie użytkowania ale wyskakuje że numer jest nie prawidłowy (poprzez plus online oraz stronę banku) na telefonie pokazuje brak zasięgu. Czy to możliwe ze po 6 miesiącach dezaktywowano kartę.
Numer jest na kartę .
Chciałem synowi doładować konto po około 6 miesiącach nie użytkowania ale wyskakuje że numer jest nie prawidłowy (poprzez plus online oraz stronę banku) na telefonie pokazuje brak zasięgu. Czy to możliwe ze po 6 miesiącach dezaktywowano kartę.
Numer jest na kartę .
Ostatnio zmieniony 26 sty 2021, o 11:06 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Brak możliwości doładowania konta
Tak możliwe. Zależy jaka była taryfa na nim ustawiona i jakie były na nim promocje aktywowane.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj feniks1986,
wyślij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasz pracownik sprawdzi przyczynę blokady i zweryfikuje czy istnieje jeszcze możliwość odblokowania tego numeru.
wyślij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasz pracownik sprawdzi przyczynę blokady i zweryfikuje czy istnieje jeszcze możliwość odblokowania tego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 sty 2021, o 17:16
Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dzień dobry,
Mam prośbę dzisiaj po rozmowie z infolinią zgłosiłem do IBOK Plus'a prośbę o reaktywację numeru (wczoraj wieczorem karta została zdeaktywowana). Dzwoniłem ponownie na infolinię -niestety poradzono mi tylko czekać. Czy jest możliwość przyspieszenia sprawy nr #1997446 ? pozdrawiam
Mam prośbę dzisiaj po rozmowie z infolinią zgłosiłem do IBOK Plus'a prośbę o reaktywację numeru (wczoraj wieczorem karta została zdeaktywowana). Dzwoniłem ponownie na infolinię -niestety poradzono mi tylko czekać. Czy jest możliwość przyspieszenia sprawy nr #1997446 ? pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Marek_Wozniak,
Prośba przekazana.Marek_Wozniak pisze:Czy jest możliwość przyspieszenia sprawy nr #1997446 ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Czy moge prosic o przyspieszenie mojej sprawy?
Zgłoszenie wysłałem 10 dni temu!
Nastepnei dostałem taka wiadomosc:
Zgłoszenie wysłałem 10 dni temu!
Nastepnei dostałem taka wiadomosc:
Do dzis numer nie działa, numer sprawy to #1988770Pana zgłoszenie reklamacyjne z dnia 22.01.2021 r przekazałem do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
martin111,
Departament Reklamacji po weryfikacji sprawy, odpowie najszybciej jak to tylko możliwe.
Departament Reklamacji po weryfikacji sprawy, odpowie najszybciej jak to tylko możliwe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rejestracja numeru, bardzo dziwna sytacja
Witam,
Kilka dni temu zgłosiłem reklamacje zablokowanego numeru (został zablokowany prawdopodobnie przez zbyt duża liczbę połączeń w krótkim czasie ale to nie jest tutaj istotne),
Istotnym dla mnie jest tutaj to jak numer którego nie rejestrowałem na swoje dane, jest lub był wcześniej zarejestrowany na inne dane? Poniżej dokładniejsze wyjaśnienie sprawy,
Zgłosiłem sprawę/reklamacje w celu odblokowania numeru do BOK i otrzymałem wiadomość że ten numer nie jest zarejestrowany na mnie, jak pisałem w poprzednim poście:
- numer posiadam od około 5 miesięcy,
- jest to oferta na kartę, numer nie został przeze mnie zarejestrowany ale działał przez cały ten okres,
- starter kupiłem w kiosku "KOLPORTER", po włożeniu karty sim do telefonu chciałem go zarejestrować ale okazało się ze nie mogę tego zrobić zdalnie, miałem wtedy dużo rzeczy na głowie i o tym zapomniałem, numer działał bez problemu mimo braku jego rejestracji, został zablokowany z zupełnie innego powodu (o czym pisałem wyżej),
Napisałem powyższe fakty do POLKOMTEL i przed momentem dostałem kolejną wiadomość:
Czy mógłby ktoś mi pomóc wyjaśnić jak taka stacja jest w ogóle możliwa?
Kupiłem starter w kiosku "KOLPORTER", teraz wychodzi na to że był on już wcześniej zarejestrowany na kogoś? Czy to mogła próba oszustwa?
Kilka dni temu zgłosiłem reklamacje zablokowanego numeru (został zablokowany prawdopodobnie przez zbyt duża liczbę połączeń w krótkim czasie ale to nie jest tutaj istotne),
Istotnym dla mnie jest tutaj to jak numer którego nie rejestrowałem na swoje dane, jest lub był wcześniej zarejestrowany na inne dane? Poniżej dokładniejsze wyjaśnienie sprawy,
Zgłosiłem sprawę/reklamacje w celu odblokowania numeru do BOK i otrzymałem wiadomość że ten numer nie jest zarejestrowany na mnie, jak pisałem w poprzednim poście:
- numer posiadam od około 5 miesięcy,
- jest to oferta na kartę, numer nie został przeze mnie zarejestrowany ale działał przez cały ten okres,
- starter kupiłem w kiosku "KOLPORTER", po włożeniu karty sim do telefonu chciałem go zarejestrować ale okazało się ze nie mogę tego zrobić zdalnie, miałem wtedy dużo rzeczy na głowie i o tym zapomniałem, numer działał bez problemu mimo braku jego rejestracji, został zablokowany z zupełnie innego powodu (o czym pisałem wyżej),
Napisałem powyższe fakty do POLKOMTEL i przed momentem dostałem kolejną wiadomość:
W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymane 22.1.2021 r. informuję, iż nie jest Pan osobą upoważnioną do występowania w imieniu Abonenta dla numeru telefonu xxxxxxxxx. Dane personalne osoby zarejestrowanej u nas w systemie i na przesłanym zgłoszeniu są różne. Powyższy numer nie jest zarejestrowany na Pana dane osobowe ale na dane osobowe innej osoby.
Czy mógłby ktoś mi pomóc wyjaśnić jak taka stacja jest w ogóle możliwa?
Kupiłem starter w kiosku "KOLPORTER", teraz wychodzi na to że był on już wcześniej zarejestrowany na kogoś? Czy to mogła próba oszustwa?
Ostatnio zmieniony 3 lut 2021, o 15:03 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty - kontynuacja sprawy.
Powód: Połączono posty - kontynuacja sprawy.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj martin111,
z pozycji forum nie mamy wglądu do kont numerów, tym samym jeżeli jakieś kwestie pozostają niejasne i budzą wątpliwości, proszę o kontynuowanie sprawy drogą e-mail/reklamacyjną.
z pozycji forum nie mamy wglądu do kont numerów, tym samym jeżeli jakieś kwestie pozostają niejasne i budzą wątpliwości, proszę o kontynuowanie sprawy drogą e-mail/reklamacyjną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ