Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
IWO,
przekazując zgłoszenie każdego "mojego" Forumowicza, wstawiam się za jego sprawą. Niestety nie każdy przypadek może być rozwiązany zgodnie z moimi oczekiwaniami. Wpływ mają na to często różne aspekty techniczne.
przekazując zgłoszenie każdego "mojego" Forumowicza, wstawiam się za jego sprawą. Niestety nie każdy przypadek może być rozwiązany zgodnie z moimi oczekiwaniami. Wpływ mają na to często różne aspekty techniczne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
W to nie wątpię, ze Pani się wstawia za wszystkimi z takim samym oddaniem, ale Pani Joanno, wcześniej pisała Pani klientka z taką sama sytuacja, jak moja i jej się udało, czy naprawdę nie ma żadnego sposobu.? Wszak Pan z Polkomtel napisał, w odpowiedzi na moje zgloszenie, że przez moje przeoczenie nie widzi podstaw do podjęcia działań. Czyli technicznie jest możliwość. Bardzo Pania proszę o wskazanie dalszych działań, co mam uczynić? aby była szansa na odzyskanie nr.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
IWO,
bardzo mi przykro, ale w tym przypadku nie możemy już nic zaradzić .
bardzo mi przykro, ale w tym przypadku nie możemy już nic zaradzić .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam. Sprawa taką z siecią plus same problemy. Chciałam wypowiedzieć umowe nic plus z przed ukończeniem doładowań. Wiedziałam o karze 189zl bodajże więc poszłam do salonu ja wypowiedzieć tam powiedzieli że jak zrywać umowę to z 1 dniem A chciałam ją zerwać w konkretny dzień więc ok przyszlam tego dnia i ok wpisali kwot zaznaczyli że chcę aby nr przeszedł na kartę i powiedzieli że 24h i powinno tak być niestety tak się nie stało i po ponownej wizycie i telefonie do biura obsługi klienta okazało się że muszę 30 dni czekać no i ok. Po 30 dniach znów wizyta w salonie bo nic się nie zmieniło telefon do bok i tam informacja że dopiero dziś pismo im wpłynęło. Paranoja jakaś. Następnego dnia zonk karta nieaktywna wogule. Nie mogę jej używać A chce ten nr spowrotem co mam zrobić jeszcze? Bo ta sieć robi takich gł....ów z ludzi że szok. Jesteście w stanie coś z tym zrobić? Karta zablokowana wczoraj czyli 19.12.2018r o 22.30
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Malopa,
w przypadku rezygnacji z numerów Plus Mix, numer nie jest przenoszony do oferty Plus na Kartę, tylko następuje dezaktywacja konta.
Prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numer telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują faktyczny powód wyłączenia numeru.
w przypadku rezygnacji z numerów Plus Mix, numer nie jest przenoszony do oferty Plus na Kartę, tylko następuje dezaktywacja konta.
Prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numer telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują faktyczny powód wyłączenia numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Właśnie o tym nie zostałam poinformowana również. Bardzo bym chciała odzyskać swój nr. 69xxxxxx. Proszę o pomoc w odzyskaniu nr.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2018, o 14:36 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: W trosce o Twoje bezpieczeństwo edytowaliśmy ten post. Były w nim Twoje dane. Zadbaj o swoje bezpieczeństwo, nie podawaj danych w Internecie.
Powód: W trosce o Twoje bezpieczeństwo edytowaliśmy ten post. Były w nim Twoje dane. Zadbaj o swoje bezpieczeństwo, nie podawaj danych w Internecie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Malopa,
tak jak pisałam powyżej:
tak jak pisałam powyżej:
Joanna_Plus pisze: Prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numer telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują faktyczny powód wyłączenia numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Skontaktowałam się z serwisem i powiedzieli że oni nic nie mogą zrobić już. Jednym słowem Plus traktuje ludzi ja śm..ci. robią nas w wałka na każdym kroku. Ludzie w salonach w Suwałkach są niekompetetni i wprowadzają klientów w błąd aby ma nic ich w butelkę. Dziękuję za pomoc. Nie polecam tej sieci nawet wrogowi.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Malopa,
jeżeli potwierdzono, że wspomniana przez Ciebie dezaktywacja jest wynikiem rezygnacji, to możesz złożyć wniosek o jej wycofanie. Należy go przesłać na adres:
Polkomtel sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta (ZWPOK)
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa.
Wniosek powinien zawierać: numer telefonu, dane osobowe, czytelny podpis właściciela oraz informację na temat zlecenia.
Istnieje możliwość złożenia go również w placówce stacjonarnej.
jeżeli potwierdzono, że wspomniana przez Ciebie dezaktywacja jest wynikiem rezygnacji, to możesz złożyć wniosek o jej wycofanie. Należy go przesłać na adres:
Polkomtel sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta (ZWPOK)
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa.
Wniosek powinien zawierać: numer telefonu, dane osobowe, czytelny podpis właściciela oraz informację na temat zlecenia.
Istnieje możliwość złożenia go również w placówce stacjonarnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
W placówce w Suwałkach jak zwykle twierdzą że oni nic nie wiedzą i nie mogą. Ciekawe po co oni tam tak naprawdę są w takim razie. Jednym słowem Plus jest firmą która nie szanuje ludzi wogule. Pani dziękuję za informację.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Malopa,
przepraszam za utrudnienia. Wniosek można przesłać również listownie.
przepraszam za utrudnienia. Wniosek można przesłać również listownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
I kolejna ciemnota dzwoni do mnie Polkomtel u informuje że mam do zapłacenia karę zł do dnia 19.01.2019r. No ok wiem że muszę karę zapłacić. I tu ciało po kilku dniach przychodzi pismo że mam tą karę zapłacić do dnia 03.01.2019r. Ludzie zdecydujcie się, za chwilę wyjdzie że miałam ją zapłacić przed wypowiedzeniem umowy. Paranoja z tą siecią kompletna. Nic więcej z nimi wspólnego i każdemu to radzę.
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 gru 2018, o 21:47
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dzien dobry, ja również zwracam się z prośbą o odblokowanie numeru telefonu. Formularz kontaktowy został juz wypełniony, nr zgłoszenia #438204. Dziękuję za pomoc!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Malopa,
jeżeli termin spłaty został uzgodniony z pracownikiem telefonicznie, to jest on wiążący. Noty z kwotą kary i terminem spłaty są wystawiane automatycznie.
Witaj Podróżniczka,
jeżeli termin spłaty został uzgodniony z pracownikiem telefonicznie, to jest on wiążący. Noty z kwotą kary i terminem spłaty są wystawiane automatycznie.
Witaj Podróżniczka,
Sprawę przekazałam dalej.Podróżniczka pisze:nr zgłoszenia #438204
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 gru 2018, o 21:47
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Bardzo dziekuję za pomoc! Numer został już reaktywowany - bardzo szybko!