Odzyskanie, reaktywacja numeru.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

Lilievlee,

"Zasilenia" będą w sam raz ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcinmatu75
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 lut 2020, o 18:13

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: marcinmatu75 »

Witam. Mam podobny problem. Dzisiaj chciałem dokonać doładowania numeru telefonu w ofercie na kartę i bank pokazał mi komunikat, że wskazany numer lub operator jest niepoprawny. Okazało się że numer jest wyłączony. W jaki sposób mógłbym odzyskać numer i dokonać doładowania konta? Będę bardzo Wdzięczny za pomoc
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj marcinmatu75,

prześlij opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje jak wygląda sytuacja i czy istnieje możliwość odzyskania tego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcinmatu75
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 lut 2020, o 18:13

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: marcinmatu75 »

Napisałem prośbę do biura obsługi klienta o przywrócenie numeru i napisali mi, że jest to niemożliwe bo numer został wyłączony. Problem w tym, że jako właściciel numeru przekazałem go znajomemu. Okazało się, że nie można go doładować i jest problem. Bardzo proszę o pomoc i podpowiedź co mogę zrobić żeby numer odzyskać?? ... tym bardziej, że numer pochodzi z sieci play i sieć Polkomtel nie będzie mogła go przydzielić nikomu innemu, tylko będzie musiała go zwrócić do sieci macierzystej. Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

marcinmatu75,

jeżeli zweryfikowana sprawę i napisano, że:
marcinmatu75 pisze:napisali mi, że jest to niemożliwe bo numer został wyłączony
to oznacza, że nie ma możliwości odzyskania tego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcinmatu75
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 lut 2020, o 18:13

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: marcinmatu75 »

W dalszym ciągu tego nie rozumiem. Plus ten numer będzie musiał oddać do operatora macierzystego a tak to mógłbym sobie wziąć np. abonament. Czyli wychodzi na to że operatorowi nie zależy na zarobkach?
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1243
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: zbych_in_flames »

Albo numer był tak długo nie aktywny, że został już zwrócony operatorowi macierzystemu i stąd taka odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2020, o 14:08 przez zbych_in_flames, łącznie zmieniany 1 raz.
marcinmatu75
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 lut 2020, o 18:13

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: marcinmatu75 »

Sprawdziłem i numer nie został zwrócony operatorowi. Sprawdzałem w salonie play i na infolini.
Lilievlee
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 23 sty 2020, o 10:03

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Lilievlee »

Joanna_Plus pisze:Lilievlee,

"Zasilenia" będą w sam raz ;-).
Proszę o przyspieszenie sprawy [#1327236]
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

Lilievlee,
Lilievlee pisze:Proszę o przyspieszenie sprawy [#1327236]
Prośba przekazana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Swioklas
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 5 mar 2020, o 16:01

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Swioklas »

Witam
Znajduje się w podobnej sytuacji jak autor tego posta :(
Korzystam z 2och numerow w sieci PLUS
Jeden glowny w pełni aktywny z pakietami a drugi to taki
„Do odbierania” telefonów i wiadomości od klientów firmy
Z włączona opcja „rok ważności konta”
Niestety w jakiś sposób zostało przegapione doładowanie dla
Podtrzymania ważności numeru i kilka dni temu został
Wyrejestrowany z sieci i wyłączony :(
Bardzo mi zależy na odzyskaniu tego numeru ponieważ
Znajduje się on na wszystkich materiałach reklamowych
Firmy takich jak banery / ulotki / wlepki / strona w sieci.
I jest mi niezbędny.
Bardzo prosiłbym o pomoc i wskazówki co jeszcze powinienem
Zrobić aby go przywrócić?!
Chodzi o numer 7XXXXXXX
Mój nr kontaktowy - 7XXXXXXX
Z góry dziękuje :)
Ostatnio zmieniony 5 mar 2020, o 16:39 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie numerów telefonów.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Swioklas,
Joanna_Plus pisze: prześlij opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje jak wygląda sytuacja i czy istnieje możliwość odzyskania tego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kusti96
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 mar 2020, o 00:16

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Kusti96 »

Witam, mój numer (mix plus) został zablokowany czy istnieje szansa odblokowania numeru? Mieszkam za granicą i używam tego numeru tylko ze względu na to, że jakiś czas przed wyjazdem podpisałem umowę. Kilka miesięcy temu wykonałem kilka doładowań za jednym razem aby mieć spokój na pewien czas, byłem pewien, że kolejne doładowanie będę musiał wykonać pod koniec marca, będąc w tym przekonaniu nie odczytywałem żadnych smsow myśląc że to reklamy. Kiedy przez kilka dni nie mogłem się zalogować na stronę banku (potrzebny jest kod który przychodzi na numer) poczatkowo myślałem, że to zwykły brak zasiegu przez to ze jestem za granica, lecz później zaczalem dochodzić jak rozwiązać problem, aż doszedłem do tego ze mój numer został zablokowany, skontaktowałem się z waszym doradza przez Facebooka, który powiedział że muszę stawić się w ciągu 60 dni w obojętnie jakim salonie plusa i reaktywować umowę, która została "zerwana/zawieszona"(?), niestety nie mam możliwość powrotu do Polski w tym czasie zwłaszcza teraz w obliczu koronawirusa. Potrzebuję zrobić pilny przelew a do tego niezbędny jest mi odblokowany numer, wiem że pomyliłem się o miesiąc i powinienem doładować telefon w lutym, przez moje ogromne niedopatrzenie mam teraz równie ogromny problem. Bank niestety nie jest w stanie zmienić numeru telefonu przypisanego do konta od tak, muszę stawić się w oddziale (co jest nie możliwe z wyżej opisanego powodu) lub zalogować się i wydać taką dyspozycję (co jest nie możliwe gdyż aby się zalogować potrzebuje kod, który nie przyjdzie na zablokowany numer). Czy istnieje jakaś możliwość rozwiązania tego problemu, bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Kusti96,
Kusti96 pisze:skontaktowałem się z waszym doradza przez Facebooka, który powiedział że muszę stawić się w ciągu 60 dni w obojętnie jakim salonie plusa i reaktywować umowę, która została "zerwana/zawieszona"
Jeżeli numer pozostaje w kontrakcie i nie nastąpiło wymagane zasilenie, to wówczas konieczne jest podpisanie umowy, która wznowi świadczenie usług na danym koncie. Więcej informacji tutaj.
W zaistniałych okolicznościach możesz ewentualnie poprosić Departament Reklamacji o indywidualne podejście w powyższej sprawie. Informacje jak tego dokonać, znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Majka543
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 6 kwie 2020, o 15:03

Wybrany numer jest niedostępny

Post autor: Majka543 »

Witam,
mam problem, a mianowicie nie mogę ani doładować konta ani dzwonić, a jak dzwonię na mój numer słyszę: wybrany numer jest niedostępny. Zarejestrowałam numer i wcześniej mogłam doładowywać normalnie, ale przez parę miesięcy nie doładowywałam.

Proszę o pomoc co z tym zrobić żeby wszystko działo.
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2020, o 15:29 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
ODPOWIEDZ