Strona 30 z 79

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 18 sie 2017, o 20:38
autor: habish
Numer był nieaktywny od roku, nie wiem na co ty liczyłeś.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 19 sie 2017, o 09:49
autor: sl@w_es
patryk7588 pisze:Numer był nieaktywny od roku, nie wiem na co ty liczyłeś.
Też trudno mi to zrozumieć tym bardziej, że wcześniej pojawił się taki wpis:
Axster pisze:Tak - wydaje się trywialne,

problem polega na tym, że to nie jest taka sytuacja, nr był przez pewien czas
przeniesiony do innej sieci, a do Plusa trafił po czasie, z powrotem do sieci macierzystej.
Trochę to wszystko zagmatwane, ale da się wydedukować nie znając wszystkich szczegółów.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 21 sie 2017, o 14:11
autor: Axster
Też trudno mi to zrozumieć tym bardziej, że wcześniej pojawił się taki wpis:

co jest trudno zrozumieć??

Nr był niezajęty do dnia 12.08.2017 -zgodnie z info w poście wyżej.
Ja swoje zgłoszenie wystosowałem jeszcze w lipcu 2017r. do Plus - olali mój wniosek
i woleli przyznać nr innej osobie - ot cała sprawa.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 21 sie 2017, o 17:24
autor: kkaminski
Podłączę się do tematu.
W dniu dzisiejszym dostałem list z karą umowną do zapłacenia do 1.09.
Z karą się zgadzam jednak problem pojawia się dlatego że pozostały mi jeszcze 2 doładowania a numer został zablokowany.Co zrobić w takiej sytuacji? Nie zależy mi na tym numerze,chodzi mi o wywiązanie się z umowy i zakończenie żywotności tego numeru.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 21 sie 2017, o 17:57
autor: Marta_Plus
kkaminski,
kkaminski pisze:W dniu dzisiejszym dostałem list z karą umowną do zapłacenia do 1.09.
Czy to jest data wyznaczona do opłacenia kary? Kiedy nastąpiło wyłączenie numeru (blokada połączeń przychodzących)?

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 21 sie 2017, o 18:05
autor: kkaminski
Data jest wyznaczona na dzień 1.09
Nie jestem w stanie określić kiedy połączenia zostały zablokowane.
Zapomniałem poprostu w tamtym miesiącu doładować konto,w tym chciałem dwukrotnie doładować aby umowa się skończyła jednak karta została zablokowana i nie mogę doładować konta.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 22 sie 2017, o 10:50
autor: Basia_Plus
kkaminski,
kkaminski pisze:W dniu dzisiejszym dostałem list z karą umowną do zapłacenia do 1.09.
kkaminski pisze:Zapomniałem poprostu w tamtym miesiącu doładować konto,w tym chciałem dwukrotnie doładować aby umowa się skończyła jednak karta została zablokowana i nie mogę doładować konta.
jeśli zapłacisz karę umowną, to realizacja zasileń pozostałych do końca kontraktu nie jest już wymagana.
Tak jak pisałam wczesniej: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 50#p225052 proponuję kontakt z naszym BOK, gdzie zweryfikujesz czy konto można jeszcze zasilić czy pozostaje już tylko wpłata kary.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 22 sie 2017, o 19:29
autor: Axster
Axster pisze:Szczyt hipokryzji - ta sieć na usługach dla mnie i nie tylko już nie zarobi, nie polecam.
cytuję odpowiedź bok@plus.pl

""Witam Pana,

pracownicy punktów Plusa dobrze znają obowiązujące w firmie procedury. W przypadków jakichkolwiek problemów posiadają oni również możliwość skontaktowania się w danej sprawie z odpowiednim zespołem w celu otrzymania wsparcia technicznego, jak i merytorycznego.

Jednocześnie informuję, że 12.08.2017 r. numer 607xxxxxx został przydzielony innemu Klientowi i w chwili obecnej nie ma możliwości podpisania nowej Umowy z tym numerem.

Z poważaniem
xxxx
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
bok@plus.pl
http://www.plus.pl""

WIDAĆ JAKBY TYLKO NA TO CZEKALI
- przypomnę tylko że mój pierwszy mail w tej sprawie wystosowałem 24.07.2017!!!
(chyba mieli dość czasu żeby się ogarnąć z tematem? - jak widać powyżej, nie dali rady :( ))

Historii cdn ...

- chyba jednak nie jest tak, jak odpisała Pani z bok PLUS- właśnie przed chwilą dzwoniłem na ten numer - i ... dodzwoniłem się pod swój stary nr w sieci RedBull- dziwne nie!
Proszę o rzetelne sprawdzenie co i jak z tym nr.

Ponownie wnioskuję o przywrócenie mojego nr telefonu.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 23 sie 2017, o 10:57
autor: Basia_Plus
Axster,

tak jak informował pracownik naszego BOK, jeżeli numer został przydzielony do nowej aktywacji, to niestety nie ma możliwości odzyskania tego numeru.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 21 wrz 2017, o 16:37
autor: majka81
witam,
w dniu dzisiejszym wyłączyli mi numer na kartę. Osoba która korzysta na codzień w sklepie zapomniała poinformować mnie o tym, że konto traci ważność. Czy jest możliwość odzyskania numeru? Bardzo mi zależy gdyż numer widnieje na 1000 wizytówkach i 10000 ulotkach :(. Bardzo proszę o informację. zapytanie zgłosiłam też na eboku numer sprawy 170921-001097. z góry dziękuję za informację.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 21 wrz 2017, o 16:55
autor: Joanna_Plus
Witaj majka81,
majka81 pisze:zapytanie zgłosiłam też na eboku numer sprawy 170921-001097
Przekazałam sprawę dalej.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 20 paź 2017, o 20:32
autor: purepointofview
Witam,

Mam następujące pytanie.
Z końcem września po 4 latach współpracy z Państwa Siecią niestety zdecydowałem się nie przedłużyć mojego abonamentu.Numer został wyłączony a nie przeniesiony do innej sieci.
Bardzo szybko poszedłem po rozum do głowy i stwierdziłem iż był to wielki błąd.
Pod koniec umowy Państwo oferowaliście mi bardzo dobre warunki współpracy i tu moje pytanie.Czy jest możliwość ponownej reaktywacji mojego numeru/Historii konta ( 4lata ) i podpisanie nowego abonamentu na podobnych profitach wynikających właśnie z mojego stażu?Czy jeśli w ogóle się to uda to raczej będę traktowany jako "świeży" Klient?
Dodam iż jeszcze nie zgłaszałem swojej sprawy do Biura obsługi klientów bądź też departamentu reklamacji.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 23 paź 2017, o 10:02
autor: Joanna_Plus
Witaj purepointofview,
purepointofview pisze:Z końcem września
purepointofview pisze:Numer został wyłączony
Kiedy dokładnie nastąpiło wyłączenie numeru w usługach Plus Abonament? Po rezygnacji nie korzystałeś z tego numeru w usługach Plus na Kartę? Aktualnie przy próbie wykonania połączenia, jaki komunikat się pojawia?

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 23 paź 2017, o 12:54
autor: purepointofview
Witam,

Wniosek o rozwiazanie umowy sporządzony 26/07
Na dole pisma:Data rozwiazania Umowy 4/09 więc troche pomyliłem z tym końcem września.

Nie nie korzystałem z uwagi na całkowity Brak sieci - Tylko połączenia alarmowe.

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

: 23 paź 2017, o 13:21
autor: Joanna_Plus
purepointofview,

prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje czy jest możliwość przywrócenia tego numeru.