Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Joanna____,

a tak liczyłam na dobre wieści :-( :-( :-(. Widocznie los nie przewidział ich na środę :-(. Joanna____, dziękuję za tę informację. Działam zatem dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Czwartek też nie dla mnie :-(

Dostałam smsa ze zgłoszenie C00000001387180 zostało zamknięte.
Wyłączyłam ( wyjęłam sim ) i włączyłam telefon - nie mogę dzwonić , smsować, nie ma internetu.

Czemu dostaję informacje o zamykaniu zgłoszeń skoro nie są one rozwiązane?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Joanna____,
Joanna____ pisze:Czemu dostaję informacje o zamykaniu zgłoszeń skoro nie są one rozwiązane?
Technicy dokonali zmian w ustawieniach sieciowych - dlatego też taki komunikat.
Joanna____ pisze:Czwartek też nie dla mnie
Jeszcze się nie skończył, więc może damy mu jeszcze szansę ;-). Ja lubię czwartki i nadal w niego wierzę!
Joanna____ pisze:Wyłączyłam ( wyjęłam sim ) i włączyłam telefon - nie mogę dzwonić , smsować, nie ma internetu.
Już przekazałam te informacje dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Joanno,
Dostałam smsa, że 12 lipca uruchomiona będzie promocja na kolejne 30 dni i pobrana zostanie opłata.
Co mam teraz zrobić. Po załadowaniu telefonu na 2x30 zł 12 czerwca od miesiąca mam awarię ( nie mogę wykonywać połączeń ). Jak załaduję na kolejne 30 zł to i tak nie będę mogła korzystać - dopóki problem nie zostanie naprawiony. Nie chcę stracić tego numeru ale nie chcę też tracić co chwilę 30 zł.
Co zrobić by odzyskać kasę za poprzednie doładowania i co zrobić by nie stracić numeru?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Joanna____,

jeżeli promocja na nowy okres ma się odnowić 12-tego, to chyba sugerowałabym jej wyłączenie, przed kolejnym pobraniem środków.
Joanna____ pisze:Po załadowaniu telefonu na 2x30 zł 12 czerwca od miesiąca mam awarię ( nie mogę wykonywać połączeń ).
Po rozwiązaniu sprawy, pomogę w odzyskaniu środków za okres, w którym nie było możliwości korzystania z karty, a tym samym z promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Próbowałam wyłączyć *136*00*07# - niestety dostaję odpowiedź, że usługa chwilowo niedostępna - to chyba efekt mojej awarii.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Joanna____,

a jaka taryfa jest aktywna na tym numerze? Jaka dokładnie promocja ma być przedłożona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Joanna_Plus pisze:Joanna____,

a jaka taryfa jest aktywna na tym numerze? Jaka dokładnie promocja ma być przedłożona?
Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limitu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Joanna____,

a taryfa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Taryfa Nowy Plush
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Joanna____,

a ile teraz wynosi saldo konta? Środki są mniejsze niż kwota wymagana na pokrycie kosztów promocji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna____
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna____ »

Joanna_Plus pisze:Joanna____,

a ile teraz wynosi saldo konta? Środki są mniejsze niż kwota wymagana na pokrycie kosztów promocji?
Nie mogę tego sprawdzić - nie mam netu, ale ładowałam się 2x 30 zł więc raczej mam wystarczająco i bez rezygnacji ściągnie z kota. Jeśli nie możesz mi tego zablokować to może wieczorem zadzwonię do BOK.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Joanna____,

my nie mamy niestety wglądu w konta numerów. To zróbmy inaczej - zostawmy teraz wszystko tak jak jest. Jeżeli środki za pakiet zostaną pobrane - to poprosimy o ich zwrot.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karol1na
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 11 lip 2017, o 08:34

Przejście z abonamentu na kartę

Post autor: Karol1na »

Właśnie przechodzę przez proces przejścia z abonamentu na kartę, z zachowaniem tego samego numeru. Od kwietnia tego roku, dopytywałam się u Państwa konsultantów telefonicznych jak i w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta (Galeria Mokotów, rozmowa z Kierowniczką sklepu) jak przebiega ten proces. Miałam jedynie wysłać sms o treści „przenieś” i doładować konto. Tak uczyniłam. W niedzielę 9 lipca miało nastąpić przeniesienie. Od niedzieli mam nieaktywny telefon ( możliwość wykonywania jedynie połączeń alarmowych). Pan z infolinii, na którą dzwoniłam w niedzielę polecił mi poczekać do godziny 24, wtedy telefon miał zostać uruchomiony. 10 lipca w dalszym ciągu telefon nie działał. W Państwa stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta w Piasecznie poinformowano mnie, że problem jest po stronie Państwa systemów i zgłoszono wniosek techniczny. Polecono mi „włączać i wyłączać telefon od czasu do czasu” i obserwację czy telefon „załapie”. Przed chwilą kontaktowałam się z Państwa infolinią, zostałam poinformowana, że tak naprawdę został złożony wniosek reklamacyjny i teraz do 30 dni trwa okres oczekiwania na jego rozpatrzenie. Zostało mi przekazane, że mojego numeru nie można przenieść na kartę, o czym na żadnym etapie rozmów z Państwem (prowadzonych od kwietnia (sic!)) nie zostałam poinformowana. Nie wyobrażam sobie czekania do 30 dni z nieaktywnym telefonem. Czekam na odpowiedź z Państwa strony.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2017, o 10:35 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1171
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przejście z abonamentu na kartę

Post autor: Ron »

Musisz zarejestrować numer w Punkcie Plusa.
Szczegółowe informację podaję tutaj.
ODPOWIEDZ