Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22352
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

lena__m,
lena__m pisze:Nie była wysyłana komenda "PRZENIES" bo nic o takim czymś nie słyszałam. Także zostaje tylko to jedno ostatnie pytanie: czy mąż może zarejestrować tą moja nieaktywną kartę na swoją działalność
Tak.
lena__m pisze:czy karta będzie aktywna niezwłocznie
Zazwyczaj uaktywnienie numeru trwa do kilku minut.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sathumax
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 28 lip 2018, o 09:33

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Sathumax »

Witam,

Mam 2 numery na firme i chce przejsc na karte i wysylam smsa na nr 80107 i dostaje zwrotny sms z informacja:
Twoj numer nie jest uprawniony do skorzystania z tej formy rejestracji.

Co robic teraz mam?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22352
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Sathumax,
Sathumax pisze:Mam 2 numery na firme i chce przejsc na karte i wysylam smsa na nr 80107 i dostaje zwrotny sms z informacja:
Twoj numer nie jest uprawniony do skorzystania z tej formy rejestracji.
Proces rejestracji za pośrednictwem komend SMS, dotyczy tylko klientów indywidualnych. W powyższej sytuacji, będzie można dokonać rejestracji numeru po przeniesieniu go do oferty Plus na Kartę w naszych palcówkach stacjonarnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sathumax
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 28 lip 2018, o 09:33

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Sathumax »

Witam dziekuje za odpowiedz.
Bylem w plusie wypowiedzialem tylko teraz nierozumie jednego:

9tego mam rozliczenie miesiaca, teraz musze czekac miesiac i jak bedzie karta juz nieaktywna 10tego to mam wtedy pojsc do plusa jeszcze raz zeby pobownie zarejestrowac na imie i nazwisko?

Czy moge teraz wykupic karte sim za 5 zloty (na karte) zarejestrowac i jak umowa sie skonczy 9tego nastepnego dnia zadzwonic do plusa i przeniesc na nowa karte sim?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22352
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Sathumax,
Sathumax pisze:jak bedzie karta juz nieaktywna 10tego to mam wtedy pojsc do plusa jeszcze raz zeby pobownie zarejestrowac na imie i nazwisko?
Tak.
Sathumax pisze:Czy moge teraz wykupic karte sim za 5 zloty (na karte) zarejestrowac i jak umowa sie skonczy 9tego nastepnego dnia zadzwonic do plusa i przeniesc na nowa karte sim?
Nie świadczymy takiej usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MikeTNK
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 lis 2014, o 13:16

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: MikeTNK »

Mam podobny problem który był tutaj poruszany chociaż jeszcze nie na taką skalę. Zgodnie z informacjami wyłączenie usługi abonamentowej nastąpiło dzisiaj rano. SMS "PRZENIES" na numer 80107 był wysyłany 17 sierpnia i dostałem zwrotnie odpowiedź o przyjęciu zgłoszenia.

Od mniej więcej 3 godzin mój telefon (tzn numer) nie działa kompletnie. Do mnie nie można się dodzwonić, a ja przy próbie sprawdzenia taryfy (*147#) dostaję informację "Karta prepaid zablokowana. Zarejestruj karte w punkcie sprzedazy".

Wysłałem zgłoszenie na IBOK (#232007) przed 11:00, ale szukam jakiejkolwiek metody na przyspieszenie działań bo zostałem kompletnie bez jedynego telefonu kontaktowego (o czym nikt swoją drogą nie informował, że takie coś może nastąpić).

Czy ktoś może podpowiedzieć w jaki sposób można sprawę przyspieszyć? Czy jeśli pójdę do punktu sprzedaży to będą oni mogli przeprowadzić rejestrację i karta stanie się od razu aktywna czy też oni też nic nie zrobią bo w systemie jest już moje zlecenie SMSowe na przeniesienie danych rejestracyjnych ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5174
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Basia_Plus »

MikeTNK,

czy telefon był wyłączany i włączany?
MikeTNK pisze:Wysłałem zgłoszenie na IBOK (#232007)
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
MikeTNK pisze:Czy jeśli pójdę do punktu sprzedaży to będą oni mogli przeprowadzić rejestrację i karta stanie się od razu aktywna czy też oni też nic nie zrobią bo w systemie jest już moje zlecenie SMSowe na przeniesienie danych rejestracyjnych ?
Tak, rejestracji możesz dokonać w naszych placówkach: https://www.plus.pl/znajdz-salon:
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MikeTNK
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 lis 2014, o 13:16

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: MikeTNK »

Basia_Plus pisze:MikeTNK,

czy telefon był wyłączany i włączany?
Oczywiście :) Mniej więcej co pół godziny go restartuję, żeby sprawdzić czy nie zaskoczyło.
Basia_Plus pisze:
MikeTNK pisze:Wysłałem zgłoszenie na IBOK (#232007)
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
MikeTNK pisze:Czy jeśli pójdę do punktu sprzedaży to będą oni mogli przeprowadzić rejestrację i karta stanie się od razu aktywna czy też oni też nic nie zrobią bo w systemie jest już moje zlecenie SMSowe na przeniesienie danych rejestracyjnych ?
Tak, rejestracji możesz dokonać w naszych placówkach: https://www.plus.pl/znajdz-salon:
Ślicznie dziękuję za interwencję i informację :)
Sathumax
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 28 lip 2018, o 09:33

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Sathumax »

Dziwne bo dzwonilem do dzialu plusa na karte i ten mily pan stwierdzil ze moge po umowie nummer przeniesc na inna karte sim plusa, i wtedy nie musialbym isc do sklepu plusa
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22352
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Sathumax,

tak jak pisałam, nie posiadamy takiej usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szyzag123
PlusManiak
Posty: 140
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 20:22

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: szyzag123 »

Witam :)

Moja siostra jest użytkowniczką numery, na który umowa jest na babcię. Do lutego 2019r. jest umowa (sprawdzaliśmy ostatnio w punkcie Plusa). Siostra nie jest zainteresowana dalszym przedłużeniem. Co trzeba zrobić aby zakończyć umowę i przejść z tym numerem do oferty na kartę? Rozumiem, że wypowiedzenie trzeba złożyć w punkcie (to musi iść z babcią) oraz jakiegoś smsa wysłać, tak?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj szyzag123,
- wypowiedzenie umowy można złożyć w każdym punkcie Plusa (wtedy jest wymagana obecność babci) lub przesłać listem poleconym na adres: Polkomtel Sp, z o.o. ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, z dopiskiem "Rezygnacja z usług". Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym zlecono rezygnację.
Pismo oczywiście powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.

Zanim nastąpi dezaktywacja numeru dobrze jest wysłać bezpłatną wiadomość SMS o treści: PRZENIES pod bezpłatny nr 80107.
Dzięki temu po przejściu na kartę numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy dokonać jego zasilenia.

Jeśli chcielibyście przerejestrować później ten numer na siostrę, to tutaj znajdziesz dokładne wskazówki co i jak :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szrajbendorf
Prawie PlusManiak
Posty: 40
Rejestracja: 28 lip 2014, o 02:48

Koniec abonamentu i przeniesienie numeru na kartę

Post autor: szrajbendorf »

Wczoraj zgodnie w warunkami wypowiedzenia umowy numer abonamentowy powinien zostać przeniesiony na kartę. Niestety coś poszło nie tak i numer został zdezaktywowany. Na infolinii przyjęto moje zgłoszenie, obiecano przywrócić numer ale konsultant nie był w stanie powiedzieć czy to kwestia godzin czy dni. Dla osoby korzystającej z numeru to jest olbrzymi problem. Czy jesteście w stanie określić ile to może potrwać. Czy uda się to przyspieszyć. Niestety nie posiadam numeru zgłoszenia.

Wysłane z mojego SM-N9500 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 22 paź 2018, o 09:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
qunter1
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 21 paź 2018, o 20:32

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: qunter1 »

Umowa abonamentowa została wypowiedziana, ze skutkiem na dzień 21 października. Oczywiście poprosiłem o przeniesienie numeru na kartę, wysłałem SMS "przenieś"- otrzymałem zwrotne potwierdzenie. Wczoraj w godzinach wieczornych telefon stracił sieć i nie może się do niej zalogować.
Co robić w takim przypadku? Zrobiłem wszystko jak było opisywane jednak zostałem bez możliwości kontaktów bo coś u Państwa "nie pykło"
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22352
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

szrajbendorf,
szrajbendorf pisze:Niestety coś poszło nie tak i numer został zdezaktywowany.
Ta karta nie loguje się do sieci? Jaki komunikat pojawia się przy próbie wykonania połączenia? Po złożeniu wypowiedzenia, nastąpiło wysłanie komendy SMS zlecającej przeniesienie danych?

qunter1,
qunter1 pisze:Oczywiście poprosiłem o przeniesienie numeru na kartę, wysłałem SMS "przenieś"- otrzymałem zwrotne potwierdzenie.

Jeżeli przepisanie danych zostało zlecone, to teraz należy poczekać na przeprocesowanie migracji i aktywację numeru w ofercie Plus na Kartę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ