szrajbendorf pisze:Niestety coś poszło nie tak i numer został zdezaktywowany.
Ta karta nie loguje się do sieci? Jaki komunikat pojawia się przy próbie wykonania połączenia? Po złożeniu wypowiedzenia, nastąpiło wysłanie komendy SMS zlecającej przeniesienie danych?
Wypowiedzenie umowy składałem w Salonie Plusa. Niestety SMS-a nie wysłałem ponieważ nie wiedziałem że jest taka potrzeba. W salonie poinformowano mnie ze numer przejdzie z automatu na taryfę prosto na kartę. Konsultantka dzwoniła jeszcze na infolinię w celu potwierdzenia.
Telefon nie loguje się do sieci. Nie wiem czy pokazują się jakieś komunikaty ponieważ nie mam dostępu do telefonu. Telefon jest włączany i wyłączany co godzinę ale nic to nie zmienia. Na infolinii poinformowano mnie ze wystąpił „jakiś” błąd. Przy próbie logowania do Plus Online pokazuje że numer jest nieaktywny.
aktualna migracja dokonywana jest do oferty Plus Elastyczna na Kartę.
szrajbendorf pisze:Niestety SMS-a nie wysłałem ponieważ nie wiedziałem że jest taka potrzeba.
W takim przypadku konieczna będzie rejestracja numeru:
3. W ramach Promocji Abonent spełniający warunki określone w pkt. 1 Regulaminu w ciągu 30 dni od dnia rozwiązania Dotychczasowej Umowy będzie miał możliwość zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus na Kartę z wykorzystaniem dotychczasowego numeru telefonu („Nowa Umowa”). Warunkiem skorzystania z Promocji jest dokonanie rejestracji3 numeru zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel – Na Kartę oraz zasilenie konta Plus na Kartę dowolną kwotą w terminie 30 dni od dnia rozwiązania Dotychczasowej Umowy.
szrajbendorf pisze:Chodziło mi o sam proces rejestracji. Czy można użyć numeru abonamentowego w Plushu zamiast w Plusie
Tak: https://www.plushbezlimitu.pl/rejestracja.
Sugeruję jednakże próby dokonania takiej rejestracji dokonać później, ponieważ aktualnie mogą występować utrudnienia systemowe.
qunter1,
qunter1 pisze:Teraz jeszcze Plus online nie działa.
Tak, na tę chwilę logowanie do aplikacji może być niedostępne. Za niedogodności najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
To są jakieś jaja, to co się u was wyprawia.
Numer został włączony, jednak nie mogę go doładować. 3 banki odrzucają opcję doładowania online. Próbowałem zatem zalogować się na plus online. Po podaniu numeru telefonu i eHasła którymi loguje się tam od zawsze (odkąd miałem umowe) wyskakuje komunikat:
"Wpisz swój numer nie poprzedzając go zerem, ani żadnym innym znakiem. Następnie wpisz swoje cztero, lub pięciocyfrowe hasło.
Pamiętaj, że kilkukrotne błędne wprowadzenie hasła może tymczasowo zablokować dostęp do Twojego konta. Aby poznać swoje hasło, zadzwoń pod 601102601 z telefonu Plusa. "
Jak do jasnej anelki mam zadzwonić pod ten numer, jak na koncie mam 0 i właśnie w tym celu chciałem się zalogować!