Strona 11 z 22

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 13 lip 2017, o 13:33
autor: Joanna_Plus
Joanna____,
Joanna____ pisze:Mogę dzwonić :))))) smsa tez wysłałam i mam LTE
Naprawdę? Ja dobrze czytam? Przeliterowałam - dobrze :-). Strasznie się cieszę!!!! :-) :-) :-) wniosek - szczęśliwy dzień - 13.
Joanna____ pisze:Poproszę Cię jeszcze o pomoc w odzyskaniu środków lub jakieś zadośćuczynienie za tak długą awarię.
Reklamację już przekazałam gdzie trzeba.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 13 lip 2017, o 13:36
autor: Joanna____
Joanna_Plus pisze: Reklamację już przekazałam gdzie trzeba.
Dziękuję - oby to był koniec przebojów z PLUSem :)

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 13 lip 2017, o 13:42
autor: Joanna_Plus
Joanna____,
Joanna____ pisze:Dziękuję - oby to był koniec przebojów z PLUSem :)
Ja myślę, że to był już finałowy przebój ;-) o tytule "The end" ;-).

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 17 lip 2017, o 16:47
autor: handzis
Witam
Mam problem z przeniesieniem numeru z oferty abonamentowej do oferty na kartę. Kontaktowałam się już z infolinią - przyjęli zgłoszenie i kazali czekać. Proszę o interwencję, ponieważ już drugi dzień pozostaję bez aktywnej karty. Jak długo to może potrwać?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 17 lip 2017, o 17:15
autor: Joanna_Plus
Witaj handzis,
handzis pisze:przyjęli zgłoszenie
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lip 2017, o 07:13
autor: handzis
Joanna_Plus pisze:Witaj handzis,
handzis pisze:przyjęli zgłoszenie
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
Niestety nie. W dniu dzisiejszym po kolejnym kontakcie z infolinia dowiedziałam się że tego typu "interwencję" nie mają nadawanych numerów i są realizowane wg kolejności zgłoszeń (nie ma terminu max realizacji). Pan po 20 min wysłał na moja wyraźną prośbę zgłoszenie techniczne c00000001393063. Proszę o pomoc.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lip 2017, o 10:21
autor: Ewa_Plus
handzis,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lip 2017, o 12:25
autor: handzis
Ewa_Plus pisze:handzis,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Dziękuję. A ile to może potrwać?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 18 lip 2017, o 13:01
autor: Joanna_Plus
handzis,

niestety nie umiem określić czasu realizacji, ale jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej w tej sprawie - damy znać.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 19 lip 2017, o 06:33
autor: handzis
Joanna_Plus pisze:handzis,

niestety nie umiem określić czasu realizacji, ale jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej w tej sprawie - damy znać.
Witam W dniu dzisiejszym na telefonie pojawił się zasięg. Niestety podczas próby wykonania połączenia pojawia się komunikat o konieczności rejestracji karty. Problem w tym, ze numer miał być przeniesiony z danymi na umowie abonamentowej (sms "przenieś" wysłany przed zakończeniem umowy dokładnie 24.06 br). Czy nadal powinnam czekać i problem jest analizowany?

Edycja:
Witam numer został przywrócony. Bardzo dziękuję za pomoc.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 19 lip 2017, o 10:29
autor: Joanna_Plus
Witaj handzis,

to bardzo dobra wiadomość :-). Dziękuję za informację zwrotną :-).

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 11 sie 2017, o 16:29
autor: Ewa_Plus
Witaj gohs,
- przekazałam do weryfikacji.
Sprawdź skrzynkę mailową. Powinieneś mieć już odpowiedź.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 22 sie 2017, o 22:40
autor: Norbikom
W dniu 29 lipiec 2017 r wysłałem sms przenies na numer 80107 oraz dostałem potwierdzenie przyjęcia zlecenia do realizacji. Niestety w dniu dzisiejszym to jest 22 sierpnia tzn z dniem wyłączenia abonamentu kartę mam zablokowana. Dopiero to mój 2 problem z przeniesieniem tego numeru, ciekawe ile jeszcze mnie czeka.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 23 sie 2017, o 11:20
autor: Basia_Plus
Norbikom,

czy po przelogowaniu telefonu (wyłączeniu i włączeniu) sytuacja nadal występuje?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 23 sie 2017, o 11:30
autor: Norbikom
Basia_Plus pisze:Norbikom,

czy po przelogowaniu telefonu (wyłączeniu i włączeniu) sytuacja nadal występuje?
Niestety tak
Zagadnienie: 170823-000907