Strona 12 z 22

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 23 sie 2017, o 12:20
autor: Basia_Plus
Norbikom,

jaki komunikat masz przy próbie wykonania połączenia?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 23 sie 2017, o 14:19
autor: Norbikom
Dziękuję, telefon już normalnie działa. Niestety przy składaniu zamówienia na Plush Abo wyskakuje mi nadal informacja iz Numer należy do sieci Plus

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 23 sie 2017, o 14:45
autor: Basia_Plus
Norbikom,
Norbikom pisze:telefon już normalnie działa.
super, dziękuje za wiadomość. :->
Norbikom pisze:Niestety przy składaniu zamówienia na Plush Abo wyskakuje mi nadal informacja iz Numer należy do sieci Plus
Wybierasz opcję przejdź z karty na abonament czy przenieś numer?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 23 sie 2017, o 14:50
autor: Norbikom
Przy wyborze obu opcji informacja jest taka sama.
Juz znalazlem, za kazdym razem wyskakiwala opcja przeniesienia numeru.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 23 sie 2017, o 15:49
autor: Marta_Plus
Norbikom,
czy próba złożenia zamówienia odbywa się za pomocą tej strony: https://www.plushbezlimitu.pl/shopping- ... ket/e1s4/1?
Sprawdzałeś, czy komunikat pojawia się również przy użyciu innej przeglądarki?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 23 sie 2017, o 16:00
autor: Norbikom
Tak poprzednie próby złożenia zamówienia wyskakiwały tylko z opcja przeniesienia numeru.
Dopiero po wpisaniu w wyszukiwarke dotarlem do wlasciwej strony.
https://www.plushbezlimitu.pl/shopping- ... et/e39s3/1
Dziekuje za pomoc i mam nadzieje ze to koniec problemow.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 23 sie 2017, o 16:38
autor: Marta_Plus
Norbikom,
to super :-) Cieszę się, że już wszystko jest OK.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 25 sie 2017, o 10:52
autor: misiek8x
Witam. Mam podobny problem jak większość osób. Dnia 24/08/2017 miało nastąpić przeniesieni z abo do Simplus. Od godz. 19:00 nie mam zasięgu. Na infolinii wieczorem usłyszałem, że ma to potrwać kilka godzin. Nie dysponuje nr zgłoszenia. Telefon była włączany i wyłączany kilkukrotnie. Przy opcji ręcznego wyboru sieci mam dostępne sieci Plus(2,3,4g) ale nie mogę się zalogować do nich.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 25 sie 2017, o 11:26
autor: Joanna_Plus
Witaj misiek8x,

jaki komunikat pojawia się przy próbie wykonania połączenia z tego numeru?
Przed dezaktywacją dokonana została dyspozycja przepisania danych:
Ewa_Plus pisze: Aby numer swobodnie przeszedł do oferty na kartę, to jeszcze przed dezaktywacją powinieneś wysłać bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES na nr 80107. Dzięki temu numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, na które był w ofercie abonamentowej.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 25 sie 2017, o 11:30
autor: misiek8x
9 sierpnia dostałem sms zwrotny z nr 80107 z potwierdzeniem,ze przyjęto zgłoszenie, oczywiście wcześniej wysłałem sms PRZENIES na powyzszy nr. Komunikat przy próbie połączenia jaki dostaje to ""Sieć komórkowa jest niedostępna". Wybór sieci mam ustawiony automatycznie,jak juz wyzej pisałem ręcznie nie mogę się zalogować.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 25 sie 2017, o 11:33
autor: Joanna_Plus
misiek8x,
misiek8x pisze:"Sieć komórkowa jest niedostępna"
Czy po przełożeniu karty SIM do innego telefonu, sytuacja się powiela?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 25 sie 2017, o 11:46
autor: misiek8x
Niestety nie mam możliwości sprawdzenia.Mam bodajże mini sim, a wszystkie telefony w zasięgu są już na nanosim. Mam tel. dual sim, na obydwu slotach ta sama sytuacja. Przez 2 lata na abonamencie nigdy nie miałem takiej sytuacji.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 25 sie 2017, o 11:53
autor: Joanna_Plus
misiek8x,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 25 sie 2017, o 12:19
autor: misiek8x
Poszło, w jakim czasie można liczyć na realizację zlecenia? Bo patrząc na to, że ten watek ma prawie 200 postów, to widać, że problem jest znany od dłuższego czasu...

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 25 sie 2017, o 12:44
autor: Joanna_Plus
misiek8x,

sprawę skierowałam do techników. Nie znam niestety czasu realizacji zgłoszenia.