Witam,
zakupiłem starter w sieci Plus przez Internet (https://starter.plus.pl/"target="_blank"target="_blank). Dotarł do mnie wczoraj rano, niestety numer jest ciągle niezarejestrowany. Wg informacji z https://starter.plus.pl/"target="_blank"target="_blank powinien być automatycznie zarejestrowany. Czy muszę odczekać jakiś konkretny czas, czy też to jednak błąd, że nie został zarejestrowany? Co mogę zrobić w tej sytuacji - czy muszę przejść standardową procedurę rejestracji numeru?
Zależało mi bardzo na tym, aby zrobić to online, a nie mam konta w banku dającym taką możliwość (tj. Millenium).
Z góry dziękuję za pomoc.
Rejestracja Numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 paź 2021, o 10:47
Starter kupiony w Plus Online a rejestracja numeru
Ostatnio zmieniony 19 paź 2021, o 11:16 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
Witaj pawelxw,
zgodnie z regulaminem:
zgodnie z regulaminem:
g) Rejestracja startera z danymi wpisanymi przez Kupującego w Formularzu Zamówienia. Rejestracja odbywa się w ciągu 72 godzin od doręczenia startera po weryfikacji Kupującego z dokumentem potwierdzającym tożsamość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
Dziękuję, szukałem w różnych miejscach ale przeoczyłem to miejsce. Szkoda, że taka informacja nie figuruje na stronie Plusa wprost (w FAQ chociażby, które tam widziałem).
Dziękuję za pomoc i za przeniesienie posta we właściwe miejsce.
Dziękuję za pomoc i za przeniesienie posta we właściwe miejsce.
Re: Rejestracja Numeru
Witam,
minęły już ponad 72h od momentu odbioru startera zakupionego online od kuriera (i weryfikacji przez niego mojego dokumentu tożsamości), jednakże numer nadal pozostaje niezarejestrowany. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
Z góry dziękuję za pomoc.
minęły już ponad 72h od momentu odbioru startera zakupionego online od kuriera (i weryfikacji przez niego mojego dokumentu tożsamości), jednakże numer nadal pozostaje niezarejestrowany. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
Z góry dziękuję za pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
Witaj pawelxw,
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz.
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ