Strona 24 z 28

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 23 kwie 2017, o 11:27
autor: sovaldo
Witam. Kupiłem ostatnio pre-paid startówka ważna do 2018r. Zarejestrowałem w piątek 21 kwietnia ok godz 12 i do tej pory cały czas mam informację na wyświetlaczu: tylko alarmowe a jak chcę cokolwiek zrobić zadzwonić czy coś to wyświetla: poza zasięgiem sieci. Proszę o pomoc

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 23 kwie 2017, o 11:34
autor: habish
Gdzie rejestrowałeś?

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 23 kwie 2017, o 11:46
autor: sovaldo
W sklepie spożywczo - przemysłowym

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 23 kwie 2017, o 11:54
autor: habish
Wygląda że jej nie zarejestrowali lub rejestracja w sklepie następuje z opóźnieniem.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 23 kwie 2017, o 12:04
autor: sovaldo
Dostałem potwierdzenie że karta została zarejestrowana. Wczoraj pojechałem do plusa powiedziałem o co chodzi pan gdzieś zadzwonił pogadał sobie i powiedział mi że karta wczoraj lub najpóźniej dziś będzie już działać. Niestety jest godzina 12 a nic pozytywnego w dalszym ciągu nie widzę gdyż cały czas jest tak samo

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 23 kwie 2017, o 12:09
autor: habish
Wyłączyłeś i włączyłeś telefon? Zrób to teraz i daj znać.

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 23 kwie 2017, o 12:11
autor: sovaldo
Tak robię to mniej więcej co godzinę i w dalszym ciągu nic. Pozostaje mi tylko czekać

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 23 kwie 2017, o 12:21
autor: habish
Tak. Wpadnij na forum jutro po 10:00 gdy Specjalista Plusa będzie już w pracy. :-)

Re: Aktywacja karty SIM - problem

: 23 kwie 2017, o 12:31
autor: sovaldo
Do 14 jestem w pracy, jeśli do tej godziny nic się nie poprawi to zaraz po 14 jestem :-) :-D

Re: Rejestracja Numeru

: 24 kwie 2017, o 10:27
autor: Joanna_Plus
Witaj sovaldo,

jak aktualnie wygląda sytuacja? Po przelogowaniu telefonu karta nadal nie loguje się do sieci?

Re: Rejestracja Numeru

: 24 kwie 2017, o 14:11
autor: sovaldo
Witam. Po zresetowaniu przed chwilą telefonu i wyciągnięciu karty sim i włożeniu jej ponownie nadal ten sam problem.
Tylko połączenia alarmowe i nie zarejestrowano w sieci

Re: Rejestracja Numeru

: 24 kwie 2017, o 14:23
autor: Joanna_Plus
sovaldo,

jak próbujesz zadzwonić to pojawi się tylko informacja o połączeniach alarmowych? Nie ma żadnego komunikatu o konieczności zarejestrowania numeru?

Re: Rejestracja Numeru

: 24 kwie 2017, o 14:30
autor: sovaldo
Dokładnie tak na górnej belce wyświetla cały czas tylko połączenia alarmowe, a gdy wybieram np kod żeby sprawdzić stan konta to pokazuje nie zarejestrowano w sieci i nie mam żadnego komunikatu o konieczności rejestrowania

Re: Rejestracja Numeru

: 24 kwie 2017, o 14:40
autor: Joanna_Plus
sovaldo,

prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.

Re: Rejestracja Numeru

: 24 kwie 2017, o 14:51
autor: sovaldo
Przesłałem.