Teraz jest 20 lip 2019, o 21:34

Zostaw Kontakt





Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

guciu

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 1 lut 2014, o 08:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post20 kwi 2014, o 22:02

Witam,

Mam złoty numer w SIMPLUSIE. Jest zarejestrowany na mnie. Chcę go sprzedać na aukcji. Czy do przerejestrowania wystarczy nowemu właścicielowi wydruk z aukcji czy musi być np. notarialne potwierdzenie mojej prośby o przerejestrowanie na nową osobę? Zakładam że nie będzie możliwe jednoczesne pojawienie się mnie i kupującego w salonie.

Z góry dziękuje za odpowiedź.

Paweł
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post22 kwi 2014, o 10:13

Witaj guciu,

w powyższej sytuacji należy wyrejestrować numer. Czynności takich dokonać może właściciel numeru w dowolnym punkcie/salonie. Należy posiadać przy sobie dokument tożsamości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

carra

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 13:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post30 kwi 2014, o 13:22

Witam,
używam numeru plusa na kartę, który jest zarejestrowany na mojego brata. Ponieważ dość mam już problemów związanych z tłumaczeniem, czemu na infolinię dzwoni kobieta, skoro właścicielem jest mężczyzna, chciałam dopełnić formalności i przenieść numer na mnie. Z wcześniejszych postów przeczytałam, że wymaga to osobistej bytności obu stron w salonie plusa. Niestety mieszkamy w pewnej odległości od siebie, a rodzinne spotkania rzadko odbywają się w salonie plusa. Z powyższej informacji wynika jednak, że mój brat mógłby wyrejestrować siebie z tego numeru w swoim miejscu zamieszkania, a ja w salonie w mojej miejscowości zarejestrować numer na siebie. Czy dobrze zrozumiałam? Jest taka możliwość?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post30 kwi 2014, o 13:38

Witaj carra,

tak, brat może dokonać wyrejestrowania numeru. Jak pisałam powyżej, należy w tym celu udać się do naszego punktu bądź salonu. Tam wypełniamy wniosek, który z podpisem Właściciela, pieczątką i podpisem naszego pracownika, musi zostać przekazany do Departamentu Reklamacji, który to dokona usunięcia danych. Następnie, będzie możliwość zarejestrowania numeru, na nowego Użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sex

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 2 maja 2014, o 16:31
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus na kartę

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post2 maja 2014, o 16:36

Rozumiem, że w tym wypadku osoba wyrejestrowująca nie musi miec przy tym wyrejestrowaniu danych tamtej karty sim, tylko dowód osobisty?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post2 maja 2014, o 16:43

sex,

osoba dokonująca wyrejestrowania numeru, musi być aktualnym jej właścicielem (jej dane musza widnieć u nas w systemie – ich zgodność pracownik zweryfikuje na podstawie dowodu osobistego).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sex

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 2 maja 2014, o 16:31
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus na kartę

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post2 maja 2014, o 16:53

Ok, ja mam taka sytuację, że wiele lat temu dostaliśmy telefon i numer w prezencie. Myślelismy, że numer nie był zarejestrowany, nawet w salonie Plusa nam tak powiedziano, podawałem sam numer telefonu przy weryfikacji. Po jakims czasie idziemy do innego salonu Plusa w celu zarejestrowania naszych danych na ten numer, a tu okazalo sie, że Pani prosi o podanie numeru telefonu i numeru karty sim - nastepnie okazało się, ze numer jest zarejestrowany na osobe, od której lata temu dostaliśmy prezent. Na dodatek osoba ta jest zdziwiona, że numer jest zarejestrowany na nią. :D

1. Czyli ta osoba, która nam dała numer idzie do salon Plusa wyrejestrować dane z samym dowodem osobistym [karta sim nie jest potrzebna].

2. Potem my idziemy do salonu z kartą sim i rejestrujemy już na nasze dane.

?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post2 maja 2014, o 17:02

sex,

1. Tak. Właściciel udaje się do punktu i tam dokonuje wyrejestrowania numeru. Tylko tak jak pisałam powyżej, nie jest do czynione "od ręki", tylko wniosek przekazywany jest do Departamentu Reklamacji.
2. Tak. Po usunięciu danych przez Departament Reklamacji, numer można zarejestrować na nowego Użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
sex(2 maja 2014, o 17:17)
Offline
Avatar użytkownika

sex

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 2 maja 2014, o 16:31
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus na kartę

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post2 maja 2014, o 17:17

Dzięki za szybką odpowiedź.

Czyli po wyrejestrowaniu danych, ile trzeba czekać, aby można było ponownie się zarejestrować na nowe dane? Mniej więcej kilka dni?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post5 maja 2014, o 09:16

sex,

po usunięciu danych przez Departament Reklamacji, numer od razu można zarejestrować na nowego Użytkownika.

Ważne: na wniosku o wyrejestrowanie danych, musi widnieć podpis aktualnego Właściciela oraz pieczątka punktu i podpis naszego pracownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1500
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 76 razy
    Otrzymał podziękowań: 46 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post7 maja 2014, o 10:11

Muszę zaSPAMować:D SKĄD Wy bierzecie te nicki:D
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Offline
Avatar użytkownika

mania783678119

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 13 maja 2014, o 08:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plus na kartę
  • Model telefonu: samsung

zmiana właściciela numeru

Post13 maja 2014, o 08:16

witam chciałabym przepisać numer na siebie obecnie jego właścicielem na papierze jest kto inny ale używam go ja jak mogłabym to zrobić
Ostatnio edytowano 13 maja 2014, o 09:28 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

pepcia2

Szalony PlusManiak

  • Posty: 2900
  • Dołączył(a): 21 sty 2013, o 16:54
  • Lokalizacja: małopolska
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 327 razy
  • Moja taryfa: Ja+ mix
  • Model telefonu: Honor 7x

Re: zmiana właściciela numeru

Post13 maja 2014, o 08:29

Numer jest w mix, abonamencie czy zwykłym simplusie?
Jeśli to ostatnie, musisz podejść z właścicielem do salonu przepisać własność na siebie. Potrzebny będzie dowód i karta sim ;-)
Offline
Avatar użytkownika

mania783678119

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 13 maja 2014, o 08:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plus na kartę
  • Model telefonu: samsung

Re: zmiana właściciela numeru

Post13 maja 2014, o 08:55

wiem że jest jakiś kod który można wysłać tylko nie wiem jaki i na jaki numer
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post13 maja 2014, o 09:30

Witaj mania783678119,
mania783678119 napisał(a):wiem że jest jakiś kod który można wysłać tylko nie wiem jaki i na jaki numer

Co dokładnie masz na myśli? Czy Twój numer znajduje się w ofercie Plus Mix? Kod na sprawdzenie taryfy to *147#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Następna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości