Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

prostozmarsa,

jest standardowy wniosek/pismo reklamacyjne.
prostozmarsa pisze:Mogę sobie stworzyć sama taki wniosek ale co powinien zawierać.
Joanna_Plus pisze:Wniosek powinien zawierać: numer telefonu, imię i nazwisko, adres. Na piśmie koniecznie musi być wyraźny podpis Właściciela oraz pieczątka i podpis sprzedawcy.
prostozmarsa pisze:Ma to być wniosek o wyrejestrowanie numeru czy cofnięcie zgody na używanie i przetwarzanie danych osobowych
Usunięcie (wyrejestrowania) danych.
prostozmarsa pisze: jak konkretnie ma być zaadresowany, gdzie do kogo...?
Joanna_Plus pisze:Wniosek należy wysłać faksem na numer 601102551 lub pocztą na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Departament Reklamacji, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa z opisem "Dane osobowe".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
prostozmarsa
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 23 maja 2014, o 16:16

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: prostozmarsa »

ok, dziękuję :) , zaraz jutro sprawdzę czy zadziała.
prostozmarsa
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 23 maja 2014, o 16:16

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: prostozmarsa »

działa-pismo złożyłam w salonie (było trochę kręcenia nosem ale przyjęto) a odpowiedź dostałam pocztą :). Dzięki
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

prostozmarsa,

to bardzo dobra wiadomość :-). Dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Szamanka
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 wrz 2014, o 12:00

Przepisanie numeru na inną osobę.

Post autor: Szamanka »

Witam :)

Od jakiegoś czasu korzystam z numeru, który zapisany jest na inną osobę. Chciałabym teraz przepisać go na siebie. Umowa w mixplus się skończyła, zmieniłam abonament na kartę i teraz zastanawiam się co dalej.
Czytałam, że powinnam podejść z tą osobą na którą zarejestrowany jest numer do najbliższego punktu Plus i tam zrobić cesję. Problem w tym, że ta osoba ,mieszka setki km ode mnie i jest to niemożliwe. Czy konieczna jest jej obecność przy przenoszeniu numeru? Czy ona może zrzec się prawa do numeru w innym salonie a ja zapisać go na siebie w innym?
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2014, o 13:29 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Szamanka,

tak w przypadku przerejestrowania numeru wymagana jest obecność obecnego i nowego właściciela: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1380.

Inna ewentualność do wyrejestrowanie numeru przez dotychczasowego właściciela. Informacje na ten temat znajdziesz we wcześniejszych postach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krissss
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 30 paź 2014, o 11:25

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: krissss »

Czy przy wyrejestrowaniu numeru na kartę musi być obecna fizycznie karta sim?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

krissss,
Joanna_Plus pisze: w powyższej sytuacji należy wyrejestrować numer. Czynności takich dokonać może właściciel numeru w dowolnym punkcie/salonie. Należy posiadać przy sobie dokument tożsamości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krissss
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 30 paź 2014, o 11:25

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: krissss »

No rozumiem, ale dzisiaj mój tata chciał wyrejestrować numer (ja jestem użytkownikiem), żebym ja mógł go później zarejestrować na siebie i później ewentualnie sam podpisać umowę. Jednak Pani w salonie powiedziała, że bez fizycznej obecności karty sim nie zrobi tego. Mój tata miał nawet numer seryjny karty, a karta jest na niego. Nie rozumiem czemu tego nie może zrobić skoro ma dowód i widać, że jest właścicielem. Jakby ją zniszczył i chciał usunąć swoje dane z bazy to też nie da rady? Dziwne zasady, że musi być karta.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

krissss,

nie, w tym przypadku posiadanie karty nie jest konieczne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krissss
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 30 paź 2014, o 11:25

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: krissss »

to jak przekonać pracownika waszego punktu, że to nie jest konieczne?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

krissss,

może był jakiś dodatkowy powód odmowy? Numer jest w ofercie Plus na Kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krissss
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 30 paź 2014, o 11:25

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: krissss »

Tak, w ofercie plus na kartę. W dodatku Pani w salonie stwierdziła, że sam mogę wyrejestrować czy tam przerejestrować numer. Bez obecności mojego taty, co wydaje mi się być dziwne, bo przecież karta jest na niego.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

krissss,

a nie możesz podejść z tatą do punktu i po prostu przerejestrować numer?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krissss
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 30 paź 2014, o 11:25

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: krissss »

Właśnie problem w tym, że już dawno bym to zrobił, gdybym nie mieszkał 600 km dalej. Będzie próbował jeszcze raz w sobotę. Tym razem w innym salonie, może się uda.
ODPOWIEDZ