Strona 1 z 8

Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 20 kwie 2014, o 23:02
autor: guciu
Witam,

Mam złoty numer w SIMPLUSIE. Jest zarejestrowany na mnie. Chcę go sprzedać na aukcji. Czy do przerejestrowania wystarczy nowemu właścicielowi wydruk z aukcji czy musi być np. notarialne potwierdzenie mojej prośby o przerejestrowanie na nową osobę? Zakładam że nie będzie możliwe jednoczesne pojawienie się mnie i kupującego w salonie.

Z góry dziękuje za odpowiedź.

Paweł

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 22 kwie 2014, o 11:13
autor: Joanna_Plus
Witaj guciu,

w powyższej sytuacji należy wyrejestrować numer. Czynności takich dokonać może właściciel numeru w dowolnym punkcie/salonie. Należy posiadać przy sobie dokument tożsamości.

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 30 kwie 2014, o 14:22
autor: carra
Witam,
używam numeru plusa na kartę, który jest zarejestrowany na mojego brata. Ponieważ dość mam już problemów związanych z tłumaczeniem, czemu na infolinię dzwoni kobieta, skoro właścicielem jest mężczyzna, chciałam dopełnić formalności i przenieść numer na mnie. Z wcześniejszych postów przeczytałam, że wymaga to osobistej bytności obu stron w salonie plusa. Niestety mieszkamy w pewnej odległości od siebie, a rodzinne spotkania rzadko odbywają się w salonie plusa. Z powyższej informacji wynika jednak, że mój brat mógłby wyrejestrować siebie z tego numeru w swoim miejscu zamieszkania, a ja w salonie w mojej miejscowości zarejestrować numer na siebie. Czy dobrze zrozumiałam? Jest taka możliwość?

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 30 kwie 2014, o 14:38
autor: Joanna_Plus
Witaj carra,

tak, brat może dokonać wyrejestrowania numeru. Jak pisałam powyżej, należy w tym celu udać się do naszego punktu bądź salonu. Tam wypełniamy wniosek, który z podpisem Właściciela, pieczątką i podpisem naszego pracownika, musi zostać przekazany do Departamentu Reklamacji, który to dokona usunięcia danych. Następnie, będzie możliwość zarejestrowania numeru, na nowego Użytkownika.

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 2 maja 2014, o 17:36
autor: sex
Rozumiem, że w tym wypadku osoba wyrejestrowująca nie musi miec przy tym wyrejestrowaniu danych tamtej karty sim, tylko dowód osobisty?

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 2 maja 2014, o 17:43
autor: Joanna_Plus
sex,

osoba dokonująca wyrejestrowania numeru, musi być aktualnym jej właścicielem (jej dane musza widnieć u nas w systemie – ich zgodność pracownik zweryfikuje na podstawie dowodu osobistego).

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 2 maja 2014, o 17:53
autor: sex
Ok, ja mam taka sytuację, że wiele lat temu dostaliśmy telefon i numer w prezencie. Myślelismy, że numer nie był zarejestrowany, nawet w salonie Plusa nam tak powiedziano, podawałem sam numer telefonu przy weryfikacji. Po jakims czasie idziemy do innego salonu Plusa w celu zarejestrowania naszych danych na ten numer, a tu okazalo sie, że Pani prosi o podanie numeru telefonu i numeru karty sim - nastepnie okazało się, ze numer jest zarejestrowany na osobe, od której lata temu dostaliśmy prezent. Na dodatek osoba ta jest zdziwiona, że numer jest zarejestrowany na nią. :D

1. Czyli ta osoba, która nam dała numer idzie do salon Plusa wyrejestrować dane z samym dowodem osobistym [karta sim nie jest potrzebna].

2. Potem my idziemy do salonu z kartą sim i rejestrujemy już na nasze dane.

?

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 2 maja 2014, o 18:02
autor: Joanna_Plus
sex,

1. Tak. Właściciel udaje się do punktu i tam dokonuje wyrejestrowania numeru. Tylko tak jak pisałam powyżej, nie jest do czynione "od ręki", tylko wniosek przekazywany jest do Departamentu Reklamacji.
2. Tak. Po usunięciu danych przez Departament Reklamacji, numer można zarejestrować na nowego Użytkownika.

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 2 maja 2014, o 18:17
autor: sex
Dzięki za szybką odpowiedź.

Czyli po wyrejestrowaniu danych, ile trzeba czekać, aby można było ponownie się zarejestrować na nowe dane? Mniej więcej kilka dni?

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 5 maja 2014, o 10:16
autor: Joanna_Plus
sex,

po usunięciu danych przez Departament Reklamacji, numer od razu można zarejestrować na nowego Użytkownika.

Ważne: na wniosku o wyrejestrowanie danych, musi widnieć podpis aktualnego Właściciela oraz pieczątka punktu i podpis naszego pracownika.

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 7 maja 2014, o 11:11
autor: lodyga
Muszę zaSPAMować:D SKĄD Wy bierzecie te nicki:D

zmiana właściciela numeru

: 13 maja 2014, o 09:16
autor: mania783678119
witam chciałabym przepisać numer na siebie obecnie jego właścicielem na papierze jest kto inny ale używam go ja jak mogłabym to zrobić

Re: zmiana właściciela numeru

: 13 maja 2014, o 09:29
autor: pepcia2
Numer jest w mix, abonamencie czy zwykłym simplusie?
Jeśli to ostatnie, musisz podejść z właścicielem do salonu przepisać własność na siebie. Potrzebny będzie dowód i karta sim ;-)

Re: zmiana właściciela numeru

: 13 maja 2014, o 09:55
autor: mania783678119
wiem że jest jakiś kod który można wysłać tylko nie wiem jaki i na jaki numer

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 13 maja 2014, o 10:30
autor: Joanna_Plus
Witaj mania783678119,
mania783678119 pisze:wiem że jest jakiś kod który można wysłać tylko nie wiem jaki i na jaki numer
Co dokładnie masz na myśli? Czy Twój numer znajduje się w ofercie Plus Mix? Kod na sprawdzenie taryfy to *147#.