Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mania783678119
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 13 maja 2014, o 09:08

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: mania783678119 »

moja taryfa to mixPlus iv duo
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

mania783678119,

wszystkie zasilenia wynikające z umowy, zostały już zrealizowane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mania783678119
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 2014, o 09:08

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: mania783678119 »

tak
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

mania783678119,

jeżeli numer aktualnie jest w usługach Plus Mix, to nie ma możliwości zmiany Użytkownika (w Plus Mix nie ma cesji). Należy przejść do oferty Plus na Kartę. O tym jak tego dokonać, pisaliśmy np. w tych wątkach:

http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 99#p107899
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 99#p107029
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 699#p84608

Po takiej zmianie, będzie możliwość przerejestrowania numeru. Szczegóły we wcześniejszych postach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mania783678119
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 2014, o 09:08

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: mania783678119 »

dziękuję
carra
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 kwie 2014, o 14:16

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: carra »

Dziękuję bardzo za udzielenie informacji,
niestety w salonie plusa poinformowali mojego brata, że nie znają procedury wyrejestrowania właściciela numeru na kartę. Gdy mój brat powołał się na odpowiedź na tym forum, to pracownik salonu stwierdził że nie może kierować się jakimiś opiniami z forum, a jego wiążą procedury. Proszę o wskazówkę jak w praktyce można zmienić właściciela numeru na kartę, bez fizycznej obecności obu osób w salonie. Bo w teorii niby gra, ale tej teorii Wasi pracownicy nie znają....
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

carra,

jest to przekazanie wniosku do Departamentu Reklamacji z podpisem właściciela, pracownika i pieczątką punktu. W razie wątpliwości, pracownik może skontaktować się z Zespołem Wsparcia Sprzedaży.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
prostozmarsa
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 23 maja 2014, o 16:16

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: prostozmarsa »

Czy komuś udało się wyrejestrować numer na kartę? Kiedy zapytałam paniusie w punkcie zrobiły oczy jak spodki "...nieee, no nieee da się" . Da się więc czy się nie da?
carra
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 kwie 2014, o 14:16

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: carra »

Czy można samemu napisać wniosek o wyrejestrowanie i złożyć go w punkcie czy salonie? czy jest jakiś wzór, który należy w salonie wypełnić? jesli tak to proszę wskazać na jakim druku można to zrobić - spróbujemy kolejnego podejścia, może w innym salonie, bo za pierwszym razem się nie udało-nie pomógł nawet telefon do zespołu wsparcia sprzedaży, tam też o takiej procedurze nie wiedzieli:(
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

carra,

tak. W punkcie pracownik musi potwierdzić zgodność danych w systemie z dokumentem tożsamości Właściciela. Wniosek powinien zawierać: numer telefonu, imię i nazwisko, adres. Na piśmie koniecznie musi być wyraźny podpis Właściciela oraz pieczątka i podpis sprzedawcy.

Wniosek należy wysłać faksem na numer 601102551 lub pocztą na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Departament Reklamacji, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa z opisem "Dane osobowe".

Edycja:
aktualny adres to Polkomtel Sp. z o.o., Dział Obsługi Klienta (ZWPOK), ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa. Faks: 601102602.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
carra
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 kwie 2014, o 14:16

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: carra »

Czy odpowiedź tak dotyczyła możliwości samodzielnego napisania wniosku, czy istnienia specjalnego formularza w salonie?
Jeśli sama przygotuję wniosek z wskazanymi danymi i wyślę go na nr faksu, czy musi być na nim pieczątka i podpis sprzedawcy? Czy dotyczy to tylko wniosku złożonego w salonie?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

carra,
carra pisze:Jeśli sama przygotuję wniosek z wskazanymi danymi i wyślę go na nr faksu, czy musi być na nim pieczątka i podpis sprzedawcy? Czy dotyczy to tylko wniosku złożonego w salonie?
Musi zawierać podpis sprzedawcy i pieczątkę punktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
prostozmarsa
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 23 maja 2014, o 16:16

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: prostozmarsa »

a czy jest jakiś specjalny formularz na którym można to zrobić? Mogę go pobrać z jakiejś strony, wypełnić i złożyć w salonie plusa? Może pójdę tym razem gdzie indziej. Też chciała bym wyrejestrować numer, jeżeli jest jakiś konkretny druk do tego wolała bym się nim posłużyć
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

prostozmarsa,

nie ma takiego specjalnego formularza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
prostozmarsa
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 23 maja 2014, o 16:16

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: prostozmarsa »

Joanna_Plus pisze:Witaj carra,

tak, brat może dokonać wyrejestrowania numeru. Jak pisałam powyżej, należy w tym celu udać się do naszego punktu bądź salonu. Tam wypełniamy wniosek, który z podpisem Właściciela, pieczątką i podpisem naszego pracownika, musi zostać przekazany do Departamentu Reklamacji, który to dokona usunięcia danych. Następnie, będzie możliwość zarejestrowania numeru, na nowego Użytkownika.
ale tutaj napisałaś "wypełniamy wniosek" . Mogę sobie stworzyć sama taki wniosek ale co powinien zawierać. Ma to być wniosek o wyrejestrowanie numeru czy cofnięcie zgody na używanie i przetwarzanie danych osobowych , i to i to razem? jak konkretnie ma być zaadresowany, gdzie do kogo...?
ODPOWIEDZ