Teraz jest 20 lip 2019, o 20:46

Zostaw Kontakt





Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post26 maja 2014, o 12:52

prostozmarsa,

jest standardowy wniosek/pismo reklamacyjne.
prostozmarsa napisał(a):Mogę sobie stworzyć sama taki wniosek ale co powinien zawierać.

Joanna_Plus napisał(a):Wniosek powinien zawierać: numer telefonu, imię i nazwisko, adres. Na piśmie koniecznie musi być wyraźny podpis Właściciela oraz pieczątka i podpis sprzedawcy.

prostozmarsa napisał(a):Ma to być wniosek o wyrejestrowanie numeru czy cofnięcie zgody na używanie i przetwarzanie danych osobowych

Usunięcie (wyrejestrowania) danych.
prostozmarsa napisał(a): jak konkretnie ma być zaadresowany, gdzie do kogo...?

Joanna_Plus napisał(a):Wniosek należy wysłać faksem na numer 601102551 lub pocztą na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Departament Reklamacji, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa z opisem "Dane osobowe".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
prostozmarsa(26 maja 2014, o 21:27)
Offline
Avatar użytkownika

prostozmarsa

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 23 maja 2014, o 15:16
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Więcej do wszystkich
  • Model telefonu: k 700i

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post26 maja 2014, o 15:27

ok, dziękuję :) , zaraz jutro sprawdzę czy zadziała.
Offline
Avatar użytkownika

prostozmarsa

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 23 maja 2014, o 15:16
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Więcej do wszystkich
  • Model telefonu: k 700i

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post8 cze 2014, o 06:38

działa-pismo złożyłam w salonie (było trochę kręcenia nosem ale przyjęto) a odpowiedź dostałam pocztą :). Dzięki
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post9 cze 2014, o 09:40

prostozmarsa,

to bardzo dobra wiadomość :-). Dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Szamanka

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 9 wrz 2014, o 11:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Przepisanie numeru na inną osobę.

Post9 wrz 2014, o 11:31

Witam :)

Od jakiegoś czasu korzystam z numeru, który zapisany jest na inną osobę. Chciałabym teraz przepisać go na siebie. Umowa w mixplus się skończyła, zmieniłam abonament na kartę i teraz zastanawiam się co dalej.
Czytałam, że powinnam podejść z tą osobą na którą zarejestrowany jest numer do najbliższego punktu Plus i tam zrobić cesję. Problem w tym, że ta osoba ,mieszka setki km ode mnie i jest to niemożliwe. Czy konieczna jest jej obecność przy przenoszeniu numeru? Czy ona może zrzec się prawa do numeru w innym salonie a ja zapisać go na siebie w innym?
Ostatnio edytowano 9 wrz 2014, o 12:29 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post9 wrz 2014, o 12:36

Witaj Szamanka,

tak w przypadku przerejestrowania numeru wymagana jest obecność obecnego i nowego właściciela: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1380.

Inna ewentualność do wyrejestrowanie numeru przez dotychczasowego właściciela. Informacje na ten temat znajdziesz we wcześniejszych postach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krissss

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 30 paź 2014, o 10:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PNK

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post19 lis 2014, o 17:03

Czy przy wyrejestrowaniu numeru na kartę musi być obecna fizycznie karta sim?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post19 lis 2014, o 17:17

krissss,
Joanna_Plus napisał(a):w powyższej sytuacji należy wyrejestrować numer. Czynności takich dokonać może właściciel numeru w dowolnym punkcie/salonie. Należy posiadać przy sobie dokument tożsamości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krissss

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 30 paź 2014, o 10:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PNK

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post19 lis 2014, o 17:21

No rozumiem, ale dzisiaj mój tata chciał wyrejestrować numer (ja jestem użytkownikiem), żebym ja mógł go później zarejestrować na siebie i później ewentualnie sam podpisać umowę. Jednak Pani w salonie powiedziała, że bez fizycznej obecności karty sim nie zrobi tego. Mój tata miał nawet numer seryjny karty, a karta jest na niego. Nie rozumiem czemu tego nie może zrobić skoro ma dowód i widać, że jest właścicielem. Jakby ją zniszczył i chciał usunąć swoje dane z bazy to też nie da rady? Dziwne zasady, że musi być karta.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post19 lis 2014, o 17:47

krissss,

nie, w tym przypadku posiadanie karty nie jest konieczne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krissss

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 30 paź 2014, o 10:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PNK

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post19 lis 2014, o 17:48

to jak przekonać pracownika waszego punktu, że to nie jest konieczne?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post19 lis 2014, o 17:59

krissss,

może był jakiś dodatkowy powód odmowy? Numer jest w ofercie Plus na Kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krissss

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 30 paź 2014, o 10:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PNK

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post19 lis 2014, o 18:18

Tak, w ofercie plus na kartę. W dodatku Pani w salonie stwierdziła, że sam mogę wyrejestrować czy tam przerejestrować numer. Bez obecności mojego taty, co wydaje mi się być dziwne, bo przecież karta jest na niego.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post20 lis 2014, o 10:48

krissss,

a nie możesz podejść z tatą do punktu i po prostu przerejestrować numer?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krissss

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 30 paź 2014, o 10:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PNK

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post20 lis 2014, o 11:04

Właśnie problem w tym, że już dawno bym to zrobił, gdybym nie mieszkał 600 km dalej. Będzie próbował jeszcze raz w sobotę. Tym razem w innym salonie, może się uda.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości