Teraz jest 20 lip 2019, o 21:01

Zostaw Kontakt





Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post20 lis 2014, o 12:35

krissss,

bez obecności dotychczasowego właściciela nie da się przerejestrować numeru.
krissss napisał(a):gdybym nie mieszkał 600 km dalej

W tym przypadku jednak tata będzie musiał dokonać wyrejestrowania :-/.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krissss

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 30 paź 2014, o 10:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PNK

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post20 lis 2014, o 14:24

Właśnie tego też próbował dokonać w środę, ale pracownik waszego punkt wmawiał cały czas, że konieczna jest obecność karty sim przy wyrejestrowaniu. Nie wiem jak wpłynąć na waszego pracownika.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post20 lis 2014, o 15:02

krissss,

proces wyrejestrowania polega na przekazaniu wniosku, aktualnie do naszego Działu Zmian. Do złożenia wniosku nie jest potrzebna karta SIM:
Joanna_Plus napisał(a):Jak pisałam powyżej, należy w tym celu udać się do naszego punktu bądź salonu. Tam wypełniamy wniosek, który z podpisem Właściciela, pieczątką i podpisem naszego pracownika, musi zostać przekazany do Departamentu Reklamacji, który to dokona usunięcia danych. Następnie, będzie możliwość zarejestrowania numeru, na nowego Użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krissss

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 30 paź 2014, o 10:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PNK

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post22 lis 2014, o 10:37

Ok, dzisiaj się udało złożyć ten wniosek. Mam jeszcze pytanie czy jeżeli już dane te zostaną wyrejestrowane to znikną od razu w Plus Online czy dopiero po jakimś czasie? Pytam, bo chciałbym wiedzieć jak mogę sprawdzić za kilka dni czy te dane zostały usunięte.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post24 lis 2014, o 13:20

krissss, zniknął od razu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Krzysiek_Plus otrzymał podziękowanie od
krissss(24 lis 2014, o 13:24)
Offline
Avatar użytkownika

krissss

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 30 paź 2014, o 10:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PNK

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post27 lis 2014, o 12:14

Ile czasu może trwać to wyrejestrowanie numeru? Wniosek złożony w sobotę, a dane dalej są.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5232
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 90 razy
    Otrzymał podziękowań: 610 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post27 lis 2014, o 13:15

krissss,
- w zależności od ilości wniosków oczekujących w danej chwili.
Średnio jest to ok. 4 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krissss

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 30 paź 2014, o 10:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PNK

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post27 lis 2014, o 13:37

To w sumie dzisiaj jest 5 dzień, a 4 roboczy.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5232
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 90 razy
    Otrzymał podziękowań: 610 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post27 lis 2014, o 13:52

Podeślij mi numer, o który chodzi przez ten formularz. Wyślę interwencję, może uda się przyśpieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krystiano112

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 7 lis 2015, o 15:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Na karte
  • Model telefonu: Galaxy s 5

Przerejestrowanie Numeru / Upoważnienie

Post7 lis 2015, o 15:45

Witam, obecny numer posiadam od ponad 5 lat ( zwykła startówka). Jakieś 2 lata temu po zakupie nowego telefonu postanowiłem wymienić kartę na Micro co wiązało się z zarejestrowaniem numeru. Mój numer zarejestrował na siebie tata i wymienił mi kartę.. Przedwczoraj podpisałem umowę z Play (przeniesienie numeru). Dziś dostałem maila, że przeniesienie nie udało się ponieważ dane przekazane od operatora PLUS nie pokrywają się z tymi które podałem w umowie Play. Czy mogę przerejestrować ten numer na siebie? I czy żeby to zrobić muszę pojechać z tatą do salonu czy wystarczy, że napiszę mi upoważnienie? Zależy mi bardzo żeby nie stracić tego nr.

Oto treść wiadomości którą otrzymałem:
http://scr.hu/2420/l8ngz


Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 9 lis 2015, o 10:56 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post9 lis 2015, o 10:58

Witaj krystiano112,
krystiano112 napisał(a): I czy żeby to zrobić muszę pojechać z tatą do salonu

Tak. Szczegóły w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sahan93

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 26 lis 2015, o 21:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Zmiana danych

Post26 lis 2015, o 21:37

Wcześniej miałem Mix na mamę. Wykonałem wszystkie doładowania i mam obecnie taryfę PnK. Poszedłem z mamą do salonu w celu zmiany danych. Pani wymagała obu dowodów osobistych. Niczego nie podpisywałem. Dowiedziałem się od pani z salonu, że modyfikacja zostanie wykonana w ciągu 7 dni. Czy o takowej zmianie zostanę poinformowany smsem?
Ostatnio edytowano 27 lis 2015, o 10:17 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post27 lis 2015, o 10:21

sahan93,
sahan93 napisał(a):Czy o takowej zmianie zostanę poinformowany smsem?

Zazwyczaj takie powiadomienie dociera. Ponadto dane możesz zweryfikować również w aplikacji Plus online (zakładka Konto i formalności).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Istiśka

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 8 kwi 2016, o 09:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

numer zarejestrowany na inną osobę

Post8 kwi 2016, o 10:12

Witam,

dość dawno temu mój numer telefonu został zarejestrowany na inną osobę bez mojej wiedzy i zgody. Z numeru korzystałam wyłącznie ja, już od kilku ładnych lat. Przy próbie złożenia reklamacji na niedziałającą usługę okazało się, że numer jest zarejestrowany na inną osobę, z którą od prawie 5 lat nie mam żadnego kontaktu, mieszkamy w innych miastach.

Chciałabym wreszcie przerejestrować numer na siebie. Jest to oferta na kartę. Mam dużo kontaktów, więc nie chce zmieniać numeru. Co mam zrobić w takiej sytuacji?
Ostatnio edytowano 8 kwi 2016, o 10:35 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20077
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 57 razy
    Otrzymał podziękowań: 1653 razy

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post8 kwi 2016, o 10:43

Witaj Istiśka,

jeżeli aktualnie numer znajduje się w usługach Plus na Kartę, to odpowiedź znajdziesz we wcześniejszych postach: viewtopic.php?f=99&t=13753&hilit=przerejestrowa%C4%87&start=45#p148453.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 29 gości