Strona 4 z 8

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 20 lis 2014, o 13:35
autor: Joanna_Plus
krissss,

bez obecności dotychczasowego właściciela nie da się przerejestrować numeru.
krissss pisze:gdybym nie mieszkał 600 km dalej
W tym przypadku jednak tata będzie musiał dokonać wyrejestrowania :-/.

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 20 lis 2014, o 15:24
autor: krissss
Właśnie tego też próbował dokonać w środę, ale pracownik waszego punkt wmawiał cały czas, że konieczna jest obecność karty sim przy wyrejestrowaniu. Nie wiem jak wpłynąć na waszego pracownika.

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 20 lis 2014, o 16:02
autor: Joanna_Plus
krissss,

proces wyrejestrowania polega na przekazaniu wniosku, aktualnie do naszego Działu Zmian. Do złożenia wniosku nie jest potrzebna karta SIM:
Joanna_Plus pisze:Jak pisałam powyżej, należy w tym celu udać się do naszego punktu bądź salonu. Tam wypełniamy wniosek, który z podpisem Właściciela, pieczątką i podpisem naszego pracownika, musi zostać przekazany do Departamentu Reklamacji, który to dokona usunięcia danych. Następnie, będzie możliwość zarejestrowania numeru, na nowego Użytkownika.

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 22 lis 2014, o 11:37
autor: krissss
Ok, dzisiaj się udało złożyć ten wniosek. Mam jeszcze pytanie czy jeżeli już dane te zostaną wyrejestrowane to znikną od razu w Plus Online czy dopiero po jakimś czasie? Pytam, bo chciałbym wiedzieć jak mogę sprawdzić za kilka dni czy te dane zostały usunięte.

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 24 lis 2014, o 14:20
autor: Krzysiek_Plus
krissss, zniknął od razu.

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 27 lis 2014, o 13:14
autor: krissss
Ile czasu może trwać to wyrejestrowanie numeru? Wniosek złożony w sobotę, a dane dalej są.

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 27 lis 2014, o 14:15
autor: Ewa_Plus
krissss,
- w zależności od ilości wniosków oczekujących w danej chwili.
Średnio jest to ok. 4 dni.

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 27 lis 2014, o 14:37
autor: krissss
To w sumie dzisiaj jest 5 dzień, a 4 roboczy.

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 27 lis 2014, o 14:52
autor: Ewa_Plus
Podeślij mi numer, o który chodzi przez ten formularz. Wyślę interwencję, może uda się przyśpieszyć.

Przerejestrowanie Numeru / Upoważnienie

: 7 lis 2015, o 16:45
autor: krystiano112
Witam, obecny numer posiadam od ponad 5 lat ( zwykła startówka). Jakieś 2 lata temu po zakupie nowego telefonu postanowiłem wymienić kartę na Micro co wiązało się z zarejestrowaniem numeru. Mój numer zarejestrował na siebie tata i wymienił mi kartę.. Przedwczoraj podpisałem umowę z Play (przeniesienie numeru). Dziś dostałem maila, że przeniesienie nie udało się ponieważ dane przekazane od operatora PLUS nie pokrywają się z tymi które podałem w umowie Play. Czy mogę przerejestrować ten numer na siebie? I czy żeby to zrobić muszę pojechać z tatą do salonu czy wystarczy, że napiszę mi upoważnienie? Zależy mi bardzo żeby nie stracić tego nr.

Oto treść wiadomości którą otrzymałem:
http://scr.hu/2420/l8ngz


Pozdrawiam.

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 9 lis 2015, o 11:58
autor: Joanna_Plus
Witaj krystiano112,
krystiano112 pisze: I czy żeby to zrobić muszę pojechać z tatą do salonu
Tak. Szczegóły w naszym FAQ.

Zmiana danych

: 26 lis 2015, o 22:37
autor: sahan93
Wcześniej miałem Mix na mamę. Wykonałem wszystkie doładowania i mam obecnie taryfę PnK. Poszedłem z mamą do salonu w celu zmiany danych. Pani wymagała obu dowodów osobistych. Niczego nie podpisywałem. Dowiedziałem się od pani z salonu, że modyfikacja zostanie wykonana w ciągu 7 dni. Czy o takowej zmianie zostanę poinformowany smsem?

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 27 lis 2015, o 11:21
autor: Joanna_Plus
sahan93,
sahan93 pisze:Czy o takowej zmianie zostanę poinformowany smsem?
Zazwyczaj takie powiadomienie dociera. Ponadto dane możesz zweryfikować również w aplikacji Plus online (zakładka Konto i formalności).

numer zarejestrowany na inną osobę

: 8 kwie 2016, o 11:12
autor: Istiśka
Witam,

dość dawno temu mój numer telefonu został zarejestrowany na inną osobę bez mojej wiedzy i zgody. Z numeru korzystałam wyłącznie ja, już od kilku ładnych lat. Przy próbie złożenia reklamacji na niedziałającą usługę okazało się, że numer jest zarejestrowany na inną osobę, z którą od prawie 5 lat nie mam żadnego kontaktu, mieszkamy w innych miastach.

Chciałabym wreszcie przerejestrować numer na siebie. Jest to oferta na kartę. Mam dużo kontaktów, więc nie chce zmieniać numeru. Co mam zrobić w takiej sytuacji?

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

: 8 kwie 2016, o 11:43
autor: Joanna_Plus
Witaj Istiśka,

jeżeli aktualnie numer znajduje się w usługach Plus na Kartę, to odpowiedź znajdziesz we wcześniejszych postach: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 45#p148453.