Daopay premium

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Daopay premium

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Voov,
LIKER pisze:dzwonię na numer który mam podany, przedstawiają mi bezpłatnie ile będzie dalej kosztować minuta połączenia itp.. następnie jest cisza, a powinno być, że automat mówi, żeby wpisać numer zlecenia i poźniej ma być weryfikacja i połączenie premium którym płacę za usługe i po upływie odpowiedniego czasu powinno mnie rozłączyć, lecz po informacji o opłatach jest cisza i nie mówi mi o wpisywaniu kodu tylko rozłącza mnie i nie mogę dokonać płatności..
U Ciebie jest również problem z połączeniem? Następuje rozłączenie jak powyżej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Voov
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 mar 2020, o 02:25

Re: Daopay premium

Post autor: Voov »

dokładnie mam tak samo.
dzwonie pod numer 708xxxxxxx dostaje dwa razy informacje o kosztach połączenia po czym połączenie zostaje przerwane
jeśli chodzi o limity to mam wszystkie ustawione na maxa ( tak sie dzieje z daopay)


onebip sms premium
a gdy chce skorzystać z usługi premium sms gdzie to ja podaje numer (swój) na stronie i sms dostaje kod weryfikacyjny na swój telefon i wpisuje go na stronie po zatwierdzeniu warunków dostaje komunikat zwrotny na stronie:

Został przekroczony czas oczekiwania na potwierdzenie transakcji.


W przypadku reklamacji dotyczących usług [] prosimy o kontakt na:. W temacie wiadomości prosimy podać numer transakcji. W przypadku reklamacji Usługi dostępowej świadczonej przez Plus, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, pod numerem:
601 102 601
dzwoniłem pod ten numer ale żadnej konkretnej odpowiedzi nie uzyskałem
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Daopay premium

Post autor: Joanna_Plus »

Voov,

prześlij proszę krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Podaj również przykłady wspomnianych połączeń (data + godzina).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
el123
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 lis 2020, o 18:12

Re: Daopay premium

Post autor: el123 »

Mam ten sam problem. Zgłosiłem to już ponad dwa tygodnie temu za pośrednictwem mojego konta internetowego Plus. I nic!!! Czy ktoś z Plusa może mi pomóc
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Daopay premium

Post autor: Joanna_Plus »

el123,
el123 pisze:Zgłosiłem to już ponad dwa tygodnie temu za pośrednictwem mojego konta internetowego Plus.
Masz na myśli reklamację wysłaną z aplikacji Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ