U Ciebie jest również problem z połączeniem? Następuje rozłączenie jak powyżej?LIKER pisze:dzwonię na numer który mam podany, przedstawiają mi bezpłatnie ile będzie dalej kosztować minuta połączenia itp.. następnie jest cisza, a powinno być, że automat mówi, żeby wpisać numer zlecenia i poźniej ma być weryfikacja i połączenie premium którym płacę za usługe i po upływie odpowiedniego czasu powinno mnie rozłączyć, lecz po informacji o opłatach jest cisza i nie mówi mi o wpisywaniu kodu tylko rozłącza mnie i nie mogę dokonać płatności..
Daopay premium
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Daopay premium
Witaj Voov,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Daopay premium
dokładnie mam tak samo.
dzwonie pod numer 708xxxxxxx dostaje dwa razy informacje o kosztach połączenia po czym połączenie zostaje przerwane
jeśli chodzi o limity to mam wszystkie ustawione na maxa ( tak sie dzieje z daopay)
onebip sms premium
a gdy chce skorzystać z usługi premium sms gdzie to ja podaje numer (swój) na stronie i sms dostaje kod weryfikacyjny na swój telefon i wpisuje go na stronie po zatwierdzeniu warunków dostaje komunikat zwrotny na stronie:
dzwonie pod numer 708xxxxxxx dostaje dwa razy informacje o kosztach połączenia po czym połączenie zostaje przerwane
jeśli chodzi o limity to mam wszystkie ustawione na maxa ( tak sie dzieje z daopay)
onebip sms premium
a gdy chce skorzystać z usługi premium sms gdzie to ja podaje numer (swój) na stronie i sms dostaje kod weryfikacyjny na swój telefon i wpisuje go na stronie po zatwierdzeniu warunków dostaje komunikat zwrotny na stronie:
dzwoniłem pod ten numer ale żadnej konkretnej odpowiedzi nie uzyskałem
Został przekroczony czas oczekiwania na potwierdzenie transakcji.
W przypadku reklamacji dotyczących usług [] prosimy o kontakt na:. W temacie wiadomości prosimy podać numer transakcji. W przypadku reklamacji Usługi dostępowej świadczonej przez Plus, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, pod numerem:
601 102 601
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Daopay premium
Voov,
prześlij proszę krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Podaj również przykłady wspomnianych połączeń (data + godzina).
prześlij proszę krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Podaj również przykłady wspomnianych połączeń (data + godzina).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Daopay premium
Mam ten sam problem. Zgłosiłem to już ponad dwa tygodnie temu za pośrednictwem mojego konta internetowego Plus. I nic!!! Czy ktoś z Plusa może mi pomóc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Daopay premium
el123,
Masz na myśli reklamację wysłaną z aplikacji Plus online?el123 pisze:Zgłosiłem to już ponad dwa tygodnie temu za pośrednictwem mojego konta internetowego Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ