Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 wrz 2018, o 12:38
Przeniesienie numeru z Virgin Mobile do Plusa
załuje ze plus robi klienta za idiote !
wczoraj przeniosłem numer na karte do plus elastyczny 3 msc za 0 zł na pakiet no limit . ! okazuje sie ze pan konsultant nie potrafi wybrac własciwej taryfy i wybrał taryfe rok waznosci konta i mojemu numerowi nie nalezy się 3 msc za 0 zł wlasnie dlatego . przenosilem numer pan konsutman prosi mnie o to zeby zlozyc reklamacje . czas trwania reklamacji to 30 dni !!! nie mam jak teraz doładować konta jestescie złodzieje . i oszusci . najgorsza siec !!!!!
napisałem na numer sprawy na email oto numer sprawy #246950
rzadam odpowiedzi dzis bo to wy popełniliscie bład a teraz kazdy umywa rece . rzadzam dzis aktywacji 3 msc za 0 zł .
inaczej jutro przenosze numer z powrotem do Play .
wczoraj przeniosłem numer na karte do plus elastyczny 3 msc za 0 zł na pakiet no limit . ! okazuje sie ze pan konsultant nie potrafi wybrac własciwej taryfy i wybrał taryfe rok waznosci konta i mojemu numerowi nie nalezy się 3 msc za 0 zł wlasnie dlatego . przenosilem numer pan konsutman prosi mnie o to zeby zlozyc reklamacje . czas trwania reklamacji to 30 dni !!! nie mam jak teraz doładować konta jestescie złodzieje . i oszusci . najgorsza siec !!!!!
napisałem na numer sprawy na email oto numer sprawy #246950
rzadam odpowiedzi dzis bo to wy popełniliscie bład a teraz kazdy umywa rece . rzadzam dzis aktywacji 3 msc za 0 zł .
inaczej jutro przenosze numer z powrotem do Play .
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2018, o 13:02 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
krzysiek022,
Proszę o przestrzeganie regulaminu forum oraz korektę powyższej wypowiedzi zgodnie z punktem 10:
Przekazałam sprawę dalej.krzysiek022 pisze:napisałem na numer sprawy na email oto numer sprawy #246950
Proszę o przestrzeganie regulaminu forum oraz korektę powyższej wypowiedzi zgodnie z punktem 10:
10. Wszyscy użytkownicy forum podlegają tym samym zasadom dotyczącym dbałości o ortografię, sposobu logicznego wyrażania się. Nie jest stosowana żadna taryfa ulgowa dla użytkowników posiadających różnego rodzaju dysfunkcje w tym zakresie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 4 wrz 2018, o 12:38
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Dobrze dziekuję za szybką odpowiedz proszę o odpowiedz w dniu dzisiejszym bo w przeciwnym razie zamierzam odejsć do konkurencji :) poniewaz infolinia wasza jest chamska . i tak dalej . jezeli rozwiazania sprawy nie bedzie do 19 to jutro przechodze do playa bo wy nie potraficie przyznac sie do błedu i rozwiazac sprawe szybko 30 dni na odpowiedz jest zbyt dluga bo z telefonu nie moge korzystać
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
krzysiek022,
Rozumiem i tak jak wspomniałam - przekazałam sprawę dalej.krzysiek022 pisze:30 dni na odpowiedz jest zbyt dluga bo z telefonu nie moge korzystać
Nie znam niestety godziny zamknięcia sprawy.krzysiek022 pisze:jezeli rozwiazania sprawy nie bedzie do 19
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 4 wrz 2018, o 12:38
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
pani Joanno . Chyba ze doladujecie mi konto na czas wyjasnienia sprawy czy tak trudno działu reklamacji odpowiedziec na temat mojej sprawy ? tak trudno naprawić to co zepsuł dział przenoszalnosci numeru ? trudno skoro nie macie panstwo za grosz szacunku do klienta to przejde do innej sieci tyle ze zagwarantowałem sobie dwa dni bez telefonu przez ancymona z salonu . szkoda ze ne słuchaja tego co sie do nich mówi
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
krzysiek022,
Ja nie mam takich uprawnień, ani możliwości.krzysiek022 pisze:Chyba ze doladujecie mi konto na czas wyjasnienia sprawy
Odpowie na pewno - zapewniam.krzysiek022 pisze:tak trudno działu reklamacji odpowiedziec na temat mojej sprawy ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 4 wrz 2018, o 12:38
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Państwo z sieci Plus nie macie zadnych mozliwości macie za to wielką buzie bo bardzo jestescie wredni na infolinii zero podejscia do klienta ! nie musicie sie fatygować ponieważ ja juz mam dosc waszego klamiania i oszukiwania na infolini karzecie isc do salonu jade 70 km do plus a oni niech pan zadzwoni na infolinie . zarty sobie robicie . stan konta 1.00 zl i nie moge dzwonić a dział reklamacyjny nie odpowiada bo po co odpowiadac za błedy swoich nieudolnych pracowników ! Mam dość odchodze do konkurencji jedynym błedem było przejscie do Plusa . nie warto wspierac polskiej marki bo niestety pozniej zostaje sie tak jak ja czyli sam sobie .
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
krzysiek022,
Bez względu na okoliczności i towarzyszące im emocje, na forum również piszemy w atmosferze wzajemnego szacunku: viewtopic.php?f=99&t=292.
Tak jak wspominasz, czas rozpatrzenia reklamacji zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych - to 30 dni. Dlatego też, zważywszy na zaistniałą sytuację, poprosiłam o przyśpieszenie zakończenia sprawy.krzysiek022 pisze:czas trwania reklamacji to 30 dni !!!
Bez względu na okoliczności i towarzyszące im emocje, na forum również piszemy w atmosferze wzajemnego szacunku: viewtopic.php?f=99&t=292.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 4 wrz 2018, o 12:38
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Jezeli ktoś tu nie ma szacunku to tylko wasi pracownicy infolini 601 102 601 pani miała problem wiec postanowila sobie z swoja piekną buzią wydrzeć to jest dbanie o klienta? dobrze ze jutro ide do play przenies się do Play .tam chociaz maja jakiś poziom obsługi !
Dziekuje za pomoc jak widać plus nie ma zadnej obsługi po za darcie swojej buzi ! i pani z infolini która ma problemy sama z sobą .
Dziekuje za pomoc jak widać plus nie ma zadnej obsługi po za darcie swojej buzi ! i pani z infolini która ma problemy sama z sobą .
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
krzysiek022,
bardzo proszę o wpisy nie łamiące zasad obowiązujących na Plus Forum.
Ponadto sugeruję spełnienie prośby zamieszczonej przez Specjalistę Plusa:
bardzo proszę o wpisy nie łamiące zasad obowiązujących na Plus Forum.
Ponadto sugeruję spełnienie prośby zamieszczonej przez Specjalistę Plusa:
Dziękuję.[color=#00BF00]Joanna_Plus[/color] pisze:krzysiek022,
Proszę o przestrzeganie regulaminu forum oraz korektę powyższej wypowiedzi zgodnie z punktem 10:10. Wszyscy użytkownicy forum podlegają tym samym zasadom dotyczącym dbałości o ortografię, sposobu logicznego wyrażania się. Nie jest stosowana żadna taryfa ulgowa dla użytkowników posiadających różnego rodzaju dysfunkcje w tym zakresie.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Opłata pobrana za nową kartę za przejście z innej sieci
Witam.
Wczoraj przeniosłem numer z innej sieci do plus na kartę. Sprzedawca zażądał 13.50 zł za nową kartę. Spytałem dlaczego mam płacić jak na stronie pisze, że za darmo. Niestety powiedział mi, że mam sobie zadzwonić na infolinię. Dziś włożyłem kartę i mam taryfę nowy plush chociaż chciałem plus na kartę elastyczny.
Czy ktoś może pomoże co dalej mam czynić?
Wczoraj przeniosłem numer z innej sieci do plus na kartę. Sprzedawca zażądał 13.50 zł za nową kartę. Spytałem dlaczego mam płacić jak na stronie pisze, że za darmo. Niestety powiedział mi, że mam sobie zadzwonić na infolinię. Dziś włożyłem kartę i mam taryfę nowy plush chociaż chciałem plus na kartę elastyczny.
Czy ktoś może pomoże co dalej mam czynić?
Ostatnio zmieniony 8 paź 2018, o 10:37 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj mix1,
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozpatrzenia sprawy.
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozpatrzenia sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witam, niestety spotkało mnie dzisiaj to samo co autora wątku. Kilka dni temu w salonie Plusa, ja i mój kolega przenieśliśmy numer z Play do Plusa, by móc skorzystać przy okazji z bonusu 3 m-ce za darmo. Zapytałem o to pana konsultanta, czy bonus będzie przyznany, otrzymałem odpowiedź, że to już sam sobie ustawiam kodami. OK. Dzisiaj rano telefon znalazł się w sieci Plus, chciałem uruchomić bonus kodem, niestety okazało się to niemożliwe, zadzwoniłem na infolinię i otrzymałem odpowiedź, że mam taryfę Prosto na kartę i nie mogę skorzystać z bonusu za przeniesienie. Gdy powiedziałem pani na infolinii, że przenosiłem się, żeby skorzystać z tego bonusu, to pani zapytała czy tylko dlatego przenosiłem numer i czy po 3 miesiącach przeniosę się dalej... No, nie powiem, zdziwienie moje było duże, poczułem się jak gimnazjalista zbesztany przez nauczyciela, choć mam już 46 lat. Nigdy nie byłem w sieci Plus, ale muszę przyznać, że jak w ten sposób się traktuje klientów, to ja jednak podziękuję i dzisiaj jeszcze przeniosę numer do innej sieci. Chciałem się tylko wyżalić, bo nigdzie jeszcze nie zostałem tak potraktowany. Nawet nie żal mi już tych 25 złotych, którymi dzisiaj zasiliłem konto, ale to dla pakietu internetowego miało być. Jest mi po prostu przykro, w Playu skąd się przenosiłem, może jest gorsza infrastruktura, ale tam przynajmniej nie okradają klientów.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj Darko,
najmocniej przepraszam za osobę, z którą rozmawiałeś .
Proszę o opisanie sprawy przez ten formularz. Konieczne będzie podanie numeru telefonu, danych (imię i nazwisko, numer PESEL) oraz informacji na jaką taryfę chciałeś, aby nastąpiło przeniesienie. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia. Poproszę wówczas o przyśpieszenie sprawy.
najmocniej przepraszam za osobę, z którą rozmawiałeś .
Proszę o opisanie sprawy przez ten formularz. Konieczne będzie podanie numeru telefonu, danych (imię i nazwisko, numer PESEL) oraz informacji na jaką taryfę chciałeś, aby nastąpiło przeniesienie. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia. Poproszę wówczas o przyśpieszenie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Dziękuję pani Joanno za zainteresowanie się tematem. Zrobiłem tak, że zasiliłem konto dodatkowo jeszcze 5 złotych, bo wcześniej już zjadło trochę na rozmowie z konsultantem. Włączyłem kod przejścia z taryfy Prosto na Kartę na taryfę Elastyczną. Już działa wszystko w porządku. Niesmak jednak trochę pozostał. Sprawę opiszę przez formularz, bo uważam, że klienci chyba nie powinni być traktowani jak petenci, a druga sprawa, że ten bonus coś kuleje u Państwa. Pozdrawiam
edit: Numer sprawy [#305177 jednak w formularzu nigdzie nie wpisywałem swoich danych, bo nie było tam takich wymogów...
edit: Numer sprawy [#305177 jednak w formularzu nigdzie nie wpisywałem swoich danych, bo nie było tam takich wymogów...