W dniu 08-12-2015 podpisałem wniosek o przeniesienie nr. Przeniesienie miało być w jeden dzień w nocy, w skrajnym przypadku numer miał byc niedostepny do 24h.
W dniu 09-12-2015 otrzymałem z numeru 2615 wiadomośc: "Dotychczasowy operator potwierdził termin przeniesienia numeru. Plus". W nocy 09-12-2015 dotychczasowy operator przekazał nr (karta SIM przestała byc aktywna).
Jednak PLUS nie aktywował mojej nowej karty SIM - uniemożliwia mi korzystanie z telefonu - naraża mnie to na duże straty i problemy... ;(
Dziś mamy 11-12-2015 późnie popołudnie, piątek, a mój numer nie działa, wyświetla komunikat BRAK USŁUGI na nowej karcie SIM otrzymanej w salonie PLUS.
Tak wiec w związku z przeniesieniem aktualnie w ogóle nie mam swojego numeru... A miało być pięknie i kolorowo...
Pan w salonie który odwiedziłem dziś 2 razy stwierdził, że on nic nie może zrobić... ;(
Czy ktoś może mi jakoś pomóc???