Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
tom45,
napisz proszę do jakiej taryfy nastąpiło to przeniesienie.
napisz proszę do jakiej taryfy nastąpiło to przeniesienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
No właśnie w dniu 7.04.2020 koszt wysłania takiej wiadomość SMS pod wskazany numer kosztował mnie 0,31 zł. Co ciekawe stan konta został pomniejszony pomimo wcześniejszego wyłączenia usługi FaceTime oraz iMessage i zablokowanego już od dłuższego czasu numeru +447786205094. Jak więc widać nie ma żadnej rady na pobieranie opłat z tego tytułu korzystając z iPhone'a w sieci Plush/Plus. Swoją drogą dziwne, że przez tyle lat Polkomtel nie potrafi się w tej kwestii porozumieć z Apple. Przykładem może być tutaj choćby post z forum sprzed niemal 6 lat.Joanna_Plus pisze:ekstraway,W tym przypadku opłata będzie rozliczana zgodnie z cennikiem taryfy.ekstraway pisze:Iphone wysyła smsy na nr +447786205094 w celu aktywacji iMessage.
Uwielbiam Plush'aka
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Plush,
wspomnianą wiadomość inicjuje samo urządzenie. Wysyła ją m.in. w takich sytuacjach:
- manualnie wył./wł. usługę iMessage,
- po wyminie karty SIM,
- przywróceniu ustawień fabrycznych telefonu.
wspomnianą wiadomość inicjuje samo urządzenie. Wysyła ją m.in. w takich sytuacjach:
- manualnie wył./wł. usługę iMessage,
- po wyminie karty SIM,
- przywróceniu ustawień fabrycznych telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Oczywiście to wiem i jestem tego świadomy, bardziej chodzi mi tutaj o kwestię, że za każdym razem przy wysłaniu takiej wiadomości przez urządzenie następuje pobranie środków z konta. Na tym polega cały problem bo są to środki zabierane tak naprawdę za coś z czego dany Użytkownik w ogóle nie korzysta.Joanna_Plus pisze:Plush,
wspomnianą wiadomość inicjuje samo urządzenie. Wysyła ją m.in. w takich sytuacjach:
- manualnie wył./wł. usługę iMessage,
- po wyminie karty SIM,
- przywróceniu ustawień fabrycznych telefonu.
Uwielbiam Plush'aka
Kto dzwonił, rabat po przeniesieniu.
Hej mam dwa pytania.
1.Po przeniesieniu numeru mam 3 m-ce gratis. Jednak w pakiecie za 25 nie ma neta więc aby korzystać z internetu doładowałem konto i aktywowałem pakiet 60 GB za 15 zł na 90 dni. Gdzie mogę sprawdzić czy on jest aktywny żeby nie być nagle zaskoczonym że mi kaskę zjadło? Z tego rozumiem że na 3 miesiące mam pakiet za 25 zeta (NL rozm, sms/mms) i po 20 gb na miesiąc też przez 3 miesiące zgadza się?
2.Usługa "Kto dzwonił" . Jak wyłączyć dla osoby która do mnie dzwoni komunikat o możliwości wysłania sms z proponowanym tekstem coś jak playowa notka sms? Wydaje mi się że robię to ok, zgodnie z regulaminem pkt 7. c. potem pkt 12.1. Jednak dostaję zwrotną wiadomość że błędna treść komendy?
1.Po przeniesieniu numeru mam 3 m-ce gratis. Jednak w pakiecie za 25 nie ma neta więc aby korzystać z internetu doładowałem konto i aktywowałem pakiet 60 GB za 15 zł na 90 dni. Gdzie mogę sprawdzić czy on jest aktywny żeby nie być nagle zaskoczonym że mi kaskę zjadło? Z tego rozumiem że na 3 miesiące mam pakiet za 25 zeta (NL rozm, sms/mms) i po 20 gb na miesiąc też przez 3 miesiące zgadza się?
2.Usługa "Kto dzwonił" . Jak wyłączyć dla osoby która do mnie dzwoni komunikat o możliwości wysłania sms z proponowanym tekstem coś jak playowa notka sms? Wydaje mi się że robię to ok, zgodnie z regulaminem pkt 7. c. potem pkt 12.1. Jednak dostaję zwrotną wiadomość że błędna treść komendy?
Ostatnio zmieniony 1 paź 2020, o 15:31 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj Yassin,
Dezaktywacja Notki SMS w ofercie Plus na Kartę odbywa się kodem *122*00*03#.
Yassin pisze:Gdzie mogę sprawdzić czy on jest aktywny żeby nie być nagle zaskoczonym że mi kaskę zjadło?
https://www.plus.pl/news/art-8457-szybk ... et="_blank14. Abonent może sprawdzić pozostały limit jednostek danych dostępnych w Pakiecie internetowym oraz dzień, w którym upływa Okres Ważności Pakietu internetowego i/lub Promocji za pomocą krótkiego kodu: *136# i przez wciśnięcie przycisku „zadzwoń”.
Tak.Yassin pisze:Z tego rozumiem że na 3 miesiące mam pakiet za 25 zeta (NL rozm, sms/mms) i po 20 gb na miesiąc też przez 3 miesiące zgadza się?
Dezaktywacja Notki SMS w ofercie Plus na Kartę odbywa się kodem *122*00*03#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Bardzo dziękuje. Tylko na stronie w ofercie na kartę przy tym pakiecie nomen omen nazwanym wakacyjnym nie zauważyłem info że to 5G. Czy ja też mogę z tego korzystać nie mając takiego telefonu i nie będąc w zasięgu 5G?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Yassin,
Pakiet jak najbardziej możesz aktywować (zadziała on przy obecnej technologii 4G). Aby jednak skorzystać z 5G trzeba znajdować się w zasięgu tej technologii i posiadać odpowiedni smartfon lub router.Yassin pisze:Czy ja też mogę z tego korzystać nie mając takiego telefonu i nie będąc w zasięgu 5G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 9 wrz 2020, o 14:24
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Mam takie pytanie, 10 września przeniosłem numer do plusa i skorzystałem z darmowego przez 3 miesiące" Rozmawiaj, SMS-uj, MMS-uj bez limitu- koszt: 25 zł" , tylko głupi ja nie zauważyłem że w tym pakiecie internet jest tylko jak się zrobi doładowanie za 25 zl :P . Czy jest możliwość anulacji tego pakietu i przejście na ten droższy za 30zl, co by chociaż przez 2 miesiące był internet i reszta usług za darmo ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Mateusz1811,
tak, możesz dokonać dezaktywacji aktualnie posiadanej promocji i aktywować Bez limitu i 15 GB.
Ważne, aby Rozmawiaj, SMS-uj, MMS-uj bez limitu nie zdążyło się odnowić, ponieważ zgodnie z regulaminem:
tak, możesz dokonać dezaktywacji aktualnie posiadanej promocji i aktywować Bez limitu i 15 GB.
Ważne, aby Rozmawiaj, SMS-uj, MMS-uj bez limitu nie zdążyło się odnowić, ponieważ zgodnie z regulaminem:
Rabat przyznawany jest 3 razy i może zostać udzielony w ciągu 97 dni od chwili aktywacji numeru w sieci Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 maja 2014, o 18:35
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witam.
Mam taki problem przenoszony numer z prepaid Play do prepaid Plus. 15 kwietnia wizyta w salonie plus termin przeniesienia następny dzień czyli 16 kwietnia. Powiadomienia sms z Play I Plus dotyczące przeniesienia przyszły dopiero na drugi dzień czyli 16 kwietnia numer nadal w Play. Dzisiaj tj. 17 kwietnia numer Play stracił zasięg Plus nie wpuszcza do sieci a dzwoniąc na przenoszony numer komunikat "Numer nie istnieje"
Pytanie co z tym fantem robić gdzie uderzać?
Mam taki problem przenoszony numer z prepaid Play do prepaid Plus. 15 kwietnia wizyta w salonie plus termin przeniesienia następny dzień czyli 16 kwietnia. Powiadomienia sms z Play I Plus dotyczące przeniesienia przyszły dopiero na drugi dzień czyli 16 kwietnia numer nadal w Play. Dzisiaj tj. 17 kwietnia numer Play stracił zasięg Plus nie wpuszcza do sieci a dzwoniąc na przenoszony numer komunikat "Numer nie istnieje"
Pytanie co z tym fantem robić gdzie uderzać?
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Wył/wł telefon (restart). Zaczekaj do jutra (wył/wł) i daj znać czy coś się zmieniło.michcio123 pisze:17 kwietnia numer Play stracił zasięg Plus nie wpuszcza do sieci a dzwoniąc na przenoszony numer komunikat "Numer nie istnieje"
Pytanie co z tym fantem robić gdzie uderzać?
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 maja 2014, o 18:35
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Problem rozwiązany. Ok godz. 11 numer się uaktywnił wszystkie usługi działają jak trzeba.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witam Mam problem z przeniesieniem numeru na kartę do Plusa od operatora wirtualnego świadczącego usługi na Plusie w nazwie początkowej mający "O". Operator biorca tłumaczy że dawca odmówił przekazania numeru. A operator dawca twierdzi że operator biorca nie występował z wnioskiem. Proszę o pomoc: #2309456 - korespondencja z IBOK Plusa.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj asandrzej,
z uzyskanych informacji wynika, że odpowiedź na podany numer zgłoszenia została już udzielona.asandrzej pisze:Proszę o pomoc: #2309456 - korespondencja z IBOK Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ