Strona 36 z 36

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 20 sty 2020, o 10:01
przez Joanna_Plus
tom45,

napisz proszę do jakiej taryfy nastąpiło to przeniesienie.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 7 kwi 2020, o 22:20
przez Plush
Joanna_Plus napisał(a):ekstraway,
ekstraway napisał(a):Iphone wysyła smsy na nr +447786205094 w celu aktywacji iMessage.

W tym przypadku opłata będzie rozliczana zgodnie z cennikiem taryfy.
No właśnie w dniu 7.04.2020 koszt wysłania takiej wiadomość SMS pod wskazany numer kosztował mnie 0,31 zł. Co ciekawe stan konta został pomniejszony pomimo wcześniejszego wyłączenia usługi FaceTime oraz iMessage i zablokowanego już od dłuższego czasu numeru +447786205094. Jak więc widać nie ma żadnej rady na pobieranie opłat z tego tytułu korzystając z iPhone'a w sieci Plush/Plus. Swoją drogą dziwne, że przez tyle lat Polkomtel nie potrafi się w tej kwestii porozumieć z Apple. Przykładem może być tutaj choćby post z forum sprzed niemal 6 lat.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 8 kwi 2020, o 09:00
przez Joanna_Plus
Plush,

wspomnianą wiadomość inicjuje samo urządzenie. Wysyła ją m.in. w takich sytuacjach:

- manualnie wył./wł. usługę iMessage,
- po wyminie karty SIM,
- przywróceniu ustawień fabrycznych telefonu.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 8 kwi 2020, o 09:25
przez Plush
Joanna_Plus napisał(a):Plush,

wspomnianą wiadomość inicjuje samo urządzenie. Wysyła ją m.in. w takich sytuacjach:

- manualnie wył./wł. usługę iMessage,
- po wyminie karty SIM,
- przywróceniu ustawień fabrycznych telefonu.
Oczywiście to wiem i jestem tego świadomy, bardziej chodzi mi tutaj o kwestię, że za każdym razem przy wysłaniu takiej wiadomości przez urządzenie następuje pobranie środków z konta. Na tym polega cały problem bo są to środki zabierane tak naprawdę za coś z czego dany Użytkownik w ogóle nie korzysta.

Kto dzwonił, rabat po przeniesieniu.

PostNapisane: 1 paź 2020, o 14:18
przez Yassin
Hej mam dwa pytania.
1.Po przeniesieniu numeru mam 3 m-ce gratis. Jednak w pakiecie za 25 nie ma neta więc aby korzystać z internetu doładowałem konto i aktywowałem pakiet 60 GB za 15 zł na 90 dni. Gdzie mogę sprawdzić czy on jest aktywny żeby nie być nagle zaskoczonym że mi kaskę zjadło? Z tego rozumiem że na 3 miesiące mam pakiet za 25 zeta (NL rozm, sms/mms) i po 20 gb na miesiąc też przez 3 miesiące zgadza się?
2.Usługa "Kto dzwonił" . Jak wyłączyć dla osoby która do mnie dzwoni komunikat o możliwości wysłania sms z proponowanym tekstem coś jak playowa notka sms? Wydaje mi się że robię to ok, zgodnie z regulaminem pkt 7. c. potem pkt 12.1. Jednak dostaję zwrotną wiadomość że błędna treść komendy?

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 1 paź 2020, o 14:45
przez Joanna_Plus
Witaj Yassin,
Yassin napisał(a):Gdzie mogę sprawdzić czy on jest aktywny żeby nie być nagle zaskoczonym że mi kaskę zjadło?

14. Abonent może sprawdzić pozostały limit jednostek danych dostępnych w Pakiecie internetowym oraz dzień, w którym upływa Okres Ważności Pakietu internetowego i/lub Promocji za pomocą krótkiego kodu: *136# i przez wciśnięcie przycisku „zadzwoń”.

https://www.plus.pl/news/art-8457-szybk ... -gb-ekstra"target="_blank
Yassin napisał(a):Z tego rozumiem że na 3 miesiące mam pakiet za 25 zeta (NL rozm, sms/mms) i po 20 gb na miesiąc też przez 3 miesiące zgadza się?

Tak.
Dezaktywacja Notki SMS w ofercie Plus na Kartę odbywa się kodem *122*00*03#.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 1 paź 2020, o 15:08
przez Yassin
Bardzo dziękuje. Tylko na stronie w ofercie na kartę przy tym pakiecie nomen omen nazwanym wakacyjnym nie zauważyłem info że to 5G. Czy ja też mogę z tego korzystać nie mając takiego telefonu i nie będąc w zasięgu 5G?

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 1 paź 2020, o 15:50
przez Marta_Plus
Yassin,

Yassin napisał(a):Czy ja też mogę z tego korzystać nie mając takiego telefonu i nie będąc w zasięgu 5G?
Pakiet jak najbardziej możesz aktywować (zadziała on przy obecnej technologii 4G). Aby jednak skorzystać z 5G trzeba znajdować się w zasięgu tej technologii i posiadać odpowiedni smartfon lub router.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 1 paź 2020, o 22:42
przez Mateusz1811
Mam takie pytanie, 10 września przeniosłem numer do plusa i skorzystałem z darmowego przez 3 miesiące" Rozmawiaj, SMS-uj, MMS-uj bez limitu- koszt: 25 zł" , tylko głupi ja nie zauważyłem że w tym pakiecie internet jest tylko jak się zrobi doładowanie za 25 zl :P . Czy jest możliwość anulacji tego pakietu i przejście na ten droższy za 30zl, co by chociaż przez 2 miesiące był internet i reszta usług za darmo ?
Pozdrawiam

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 2 paź 2020, o 09:02
przez Joanna_Plus
Mateusz1811,

tak, możesz dokonać dezaktywacji aktualnie posiadanej promocji i aktywować Bez limitu i 15 GB.
Ważne, aby Rozmawiaj, SMS-uj, MMS-uj bez limitu nie zdążyło się odnowić, ponieważ zgodnie z regulaminem:
Rabat przyznawany jest 3 razy i może zostać udzielony w ciągu 97 dni od chwili aktywacji numeru w sieci Plus.