Strona 5 z 36

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 5 cze 2015, o 09:41
przez Joanna_Plus
88michal,

moja odpowiedź w tej sprawie, na Twojej skrzynce e-mail.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 5 cze 2015, o 14:15
przez 88michal
niestety ale w tym punkcie plusa jak wchodzą na moje konto to wywala im błąd, coś tam autoryzacja nie udana czy coś. Mam przyjść jutro... jak dostaną odpowiedz z helpdesku co mają zrobić.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 5 cze 2015, o 14:19
przez Joanna_Plus
88michal,

tak jak pisałam w wiadomości, konieczne jest wydanie właściwej karty SIM.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 5 cze 2015, o 14:38
przez 88michal
Jutro pójdę jeszcze raz do nich . Może już się uda... To co jest z tą kartą?
Dzięki za pomoc :P

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 5 cze 2015, o 14:44
przez Joanna_Plus
88michal,

udostępniona karta SIM musi być przypisana do konkretnej oferty (w tym przypadku Plus na Kartę).

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 5 cze 2015, o 16:13
przez 88michal
Ok. Tak przez odległość pewnie ciężko ale jak sadzisz czemu nie mogli w punkcie się wlogowac na moje konto, po wpisaniu mojego numeru Tel wyskakiwał błąd autoryzacji.... Wiec dlatego nie mogli mi dziś wydać nowej karty.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 5 cze 2015, o 16:24
przez Joanna_Plus
88michal,

dostęp do numeru w naszych systemach, pojawia się w chwili zakończenia procesu przeniesienia. Ten będzie można dokończyć, po przypisaniu do Twojego numeru, właściwej karty SIM.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 5 cze 2015, o 18:50
przez 88michal
Ok, jutro załatwię tą sprawę.
W każdym bądź razie dzięki za pomoc. Dam znać co i jak.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 8 cze 2015, o 09:21
przez Joanna_Plus
88michal,

i jak aktualnie wygląda sytuacja?

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 8 cze 2015, o 09:55
przez 88michal
No niestety nadal numer nie działa. Słychać komunikat nie ma takiego numeru lub numer jest nie dostępny. Karty nie mogą wymienić na nową bo w systemie wyskakuje im błąd... Napisałem też zgłoszenie do ebok , za chwile podam numer zgłoszenia.
Punkt sprzedaży też pisze reklamacje, bo nie mogą wymienić karty. Jednak konsulatantka ebok im powiedziała że numer karty jest poprawny. Ale dokładnie co i jak trudno było dojść chyba dlatego że długi weekend był. Może teraz coś ruszy

PS> numer zgloszenia Zagadnienie:150607-000071

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 8 cze 2015, o 10:19
przez Joanna_Plus
88michal,

bez wymiany karty, aktywacja nie będzie możliwa. Przekazaliśmy pytanie do punktu w tej sprawie.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 8 cze 2015, o 10:20
przez 88michal
ok... po 12 podjadę do punku , zobaczę czy coś ruszyło. Dzięki za pomoc

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 8 cze 2015, o 10:24
przez Joanna_Plus
88michal,

poczekajmy może na odpowiedź z punktu. Jak będę wiedzieć coś więcej - dam znać.

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 8 cze 2015, o 10:28
przez 88michal
ok. , nie będę bez potrzeby jeździł.:)

Edycja:

I jak wiadomo coś? Podjeżdżać do plusa

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

PostNapisane: 8 cze 2015, o 14:05
przez Joanna_Plus
88michal,

czekam jeszcze na informację. Jak tylko otrzymam odpowiedź - napiszę.