Zamówienie w sklepie internetowym

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Jak długo czeka się na kuriera ??

Post autor: Joanna_Plus »

dominik121,

tego niestety nie wiem, ale wyślij mi proszę numer zamówienia przez ten formularz. Przekażę wówczas sprawę do obsługi sklepu z prośbą o weryfikację etapu jej realizacji.
dominik121 pisze:a czy jest możliwe że w Salonie i w Sklepie Internetowym Plusa są inne cenniki bo chciałem wziąć telefon z salonu Plusa a nie ze Sklepu internetowego ale Pani z salonu powiedziała mi że za telefon jest do dopłaty 150 a nie 100 zł jak to jest w Sklepie internetowym??
Tak.

Nie pisz proszę post pod postem: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=99&t=16735.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dominik121
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 5 lis 2014, o 18:34

Re: Jak długo czeka się na kuriera ??

Post autor: dominik121 »

Witam właśnie dostałem taką wiadomość z Plusa
"Szanowni Państwo,

informujemy, iż Państwa zamówienie nr 20141105448121 oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej.

W kolejnej wiadomości poinformujemy o numerze listu przewozowego oraz przewidywanej dacie dostawy.

Adres pod który zostanie doręczona przesyłka:

*************************
84-300 Lębork

Z poważaniem

Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa"

Czy ta wiadomość świadczy o zaakceptowania umowy ?? jeśli tak to czy telefon będzie w poniedziałek (10.11.2014) ??
gelosik
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 gru 2012, o 01:41

Re: Jak długo czeka się na kuriera ??

Post autor: gelosik »

Kolego kurier zazwyczaj jak odbierze rank przesylke to na drugi dzien wieczor jest u ciebie. Ale z reguly to jest tak max 3dni robocze.

Tapa tapa tapa tapa taaaaalk!
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Jak długo czeka się na kuriera ??

Post autor: Magda_Plus »

dominik121 tak to jest potwierdzenie o rozpoczęciu się ostatniego etapu doręczenia do Ciebie przesyłki, proszę jeszcze o trochę cierpliwości :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dominik121
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 5 lis 2014, o 18:34

Re: Jak długo czeka się na kuriera ??

Post autor: dominik121 »

i na taką odpowiedz czekałem czy jest szansa że dostanę paczkę w poniedziałek lub w środę bo od czwartku niestety nie będzie mnie w domu i nie będę mógł odebrać paczki
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Jak długo czeka się na kuriera ??

Post autor: Magda_Plus »

Jak wszystko dobrze pójdzie to, będziesz miał telefon przed wyjazdem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kleszczu
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 mar 2016, o 14:31

Dział Aktywacji wstrzymał realizację zamówienia

Post autor: kleszczu »

Witam.
Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym nr 201603141785806 i otrzymałam wiadomość:

"Szanowni Państwo,

Dział Aktywacji wstrzymał realizację zamówienia z powodu zaległych płatności.

W przypadku pytań dotyczących zaległości prosimy o kontakt z Działem Windykacji Należności..... "

Dzwoniłam już do działu windykacji, gdzie zostałam poinformowana iż NIE MA żadnych zaległości - zaległość która była została spłacona w 2013r. na co na własną prośbę otrzymałam pisemne potwierdzenie. Na dzień dzisiejszy nie ma żadnych zaległości. Pan w dziale windykacji poinformował mnie, że nie ma żadnych przeciwwskazań do podpisania nowej umowy. Dzwoniłam do działu windykacji, przekierowali mnie do działu obsługi klienta, później do działu technicznego i jeszcze gdzieś, rozmawiałam przez 43 minuty wszędzie otrzymałam zgodną informację iż NIE MA ŻADNYCH przeciwwskazań by podpisać mowę, nie ma żadnych zaległości, zadłużeń, nic. Mimo tego wciąż zakup jest wstrzymywany, choć z 2-3 lata temu bez problemu kupiłam tel. z nowym numerem w stacjonarnym sklepie Plusa zrobiłam wszystkie kontraktowe doładowani i numer przeszedł na Plush na kartę. Obecny numer jaki posiadam jest regularnie doładowywany. Do windykacji dzwoniłam już dwa razy - poinformowali mnie, że nie ma żadnych zaległości i z ich strony to wszystko, każdy umywa ręce. Dzwonię i dzwonię, a nikt nie chce mi pomóc widać nie zależy im na kliencie. Dział aktywacji pisze - zamówienie wstrzymane skontaktuj się z windykacją, a w windykacji mówią - nie ma zaległości, my nic więcej nie możemy zrobić.

Proszę o pomoc, bo już rozkładam ręce.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2016, o 14:47 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Zamówienie w sklepie internetowym

Post autor: Przemek_Plus »

kleszczu, przekazałem Twoją sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcin11111
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 sie 2016, o 22:33

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: marcin11111 »

Witam
Taki status zamówienia widnieje od wczoraj:
Informacja o statusie Twojego zamówienia:
Informujemy, iż Państwa zamówienie oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Szczegółowe informacje przesłaliśmy na adres e-mail podany w zamówieniu.
nr.zamówienia dla jasności 201608012138009
dziś napisałem maila z prośbą o podanie numeru listu przewozowgo a otrzymałem informację że przesyłka nie będzie zrealizowana bo jest wyznaczona kaucja...To jest kpina
Może tu mi ktoś wyjaśni o co chodzi bo na maila nikt mi nie odpisał...

Edycja:

I zapomniałem dodać ze według informacji otrzymanych mailowo w dniu wczorajszym przesyłka miała być jutro tj. 05.08.2016 , a nagle dowiaduje się o kaucji
Ostatnio zmieniony 5 sie 2016, o 14:21 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono posty/przeniesiono do właściwego wątku.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj marcin11111,
marcin11111 pisze:dziś napisałem maila z prośbą o podanie numeru listu przewozowgo a otrzymałem informację że przesyłka nie będzie zrealizowana bo jest wyznaczona kaucja...
Dobrze rozumiem, że sprawa dotyczy nowej aktywacji, tylko piszesz w niewłaściwym wątku?
marcin11111 pisze:Może tu mi ktoś wyjaśni o co chodzi bo na maila nikt mi nie odpisał...
Podaj proszę numer zagadnienia, który dotarł w wiadomości zwrotnej.

Proszę nie pisz post pod postem:
Joanna_Plus pisze: 3. W przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ:
Obrazek
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcin11111
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 sie 2016, o 22:33

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: marcin11111 »

[Zagadnienie: 160804-001665

Jeżeli to zły dział to proszę o link do właściwego
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zamówienie w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

marcin11111,
marcin11111 pisze:Zagadnienie: 160804-001665
Przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
robinhopl
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 gru 2016, o 19:11

Re: Zamówienie w sklepie internetowym

Post autor: robinhopl »

del
Ostatnio zmieniony 13 gru 2016, o 18:44 przez robinhopl, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zamówienie w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj robinhopl,
robinhopl pisze:Zamówienie nr 201612082535412
Przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MERIHATHOR
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 14 cze 2011, o 09:15

Problem z przejściem z karty na MIX

Post autor: MERIHATHOR »

Witam sprawa wygląda dziwnie i nie zrozumiale . 12.02.17 wybrałem przejście z karty na mix w opcji standard 24x30 i huawei y 5 II i wszystko byłoby w porządku gdyby nie to, że jest już 20.02 a nadal nie wysłano do mnie umowy i telefonu .
W środę 15.02 otrzymałem mail ,że nie może być ten sam numer do korespondencji co i do przejścia na mix - to odpisałem z innym numerem ... Od tej pory cisza nic się nie zmieniło , w plus.pl/status jest WSTRZYMANE ...
Kontaktując się z infolinią konsultant nie umiał mi wytłumaczyć dlaczego jest wstrzymane twierdząc, że mają 4-5 dni na wysłanie a dziś już mija 6 i nic się nie zmieniło :-?
Natomiast w Internetowej Obsłudze Klienta wygląda to tak :
Po odpowiedzi z tym drugim numerem otrzymałem odpowiedz (Dziękuję za przesłaną wiadomość.
W związku z przesłaniem numeru kontaktowego, zamówienie przekazałam/przekazałem do ponownej weryfikacji przez Dział Aktywacji.)
Po 3 dniach ciszy tj 18.02 napisałem wiadomość co z telefonem bo minął piąty dzień , otrzymałem odpowiedz (Chciałabym wyjaśnić, że w złożonym zamówieniu wystąpił błąd techniczny wydłużający jego realizację.
Dodam, że nasi technicy intensywnie pracują nad rozwiązaniem zaistniałej sytuacji. Niestety nie posiadam informacji, kiedy zamówienie zostanie zrealizowane.)

Sprawdzając ofertę kolor biały huawei nie był dostępny więc napisałem, że jeśli z tym byłby problem to niech wyślą czarny .. odp (Chciałabym poinformować, że błąd techniczny nie polega na braku telefonu, lecz na tym, że system nie może wygenerować tej oferty.Dodam, że oczywiście zamówienie zostanie zrealizowane na takich warunkach jakie Pan wybrał.)

Jeszcze odpisałem ile to będzie trwało (Niestety nie mamy wpływu na przyśpieszenie usunięcie błędu i niestety musimy czekać na możliwość wprowadzenia zamówienia.
Dodam, że niestety w tym momencie nie mogę udzielić Panu informacji kiedy dokładnie zamówienie zostanie zrealizowane.)

I tak oto co mam teraz zrobić ? Na infolinii nie wiedzą , IOK nie wie a już czekać nie mam nerwów ...
Można jakoś to anulować ?????
Ostatnio zmieniony 21 lut 2017, o 11:18 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
ODPOWIEDZ