Zamówienie w sklepie internetowym
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 sie 2014, o 10:09
Zamówienie w sklepie internetowym
Witam,
w dniu 12.08 br. złożyłem zamówienie w sklepie internetowym nr 20140812265406. Mam serdeczną prośbę o sprawdzenie na jakim etapie realizacji znajduje się to zamówienie. Obecnie status zamówienia to: "ZALADOWANE". Próbowałem dowiedzieć się czegoś dzwoniąc pod numer 601 101 200, niestety pomimo kilkukrotnych prób nikt nie odebrał.
Dziękuję i pozdrawiam.
w dniu 12.08 br. złożyłem zamówienie w sklepie internetowym nr 20140812265406. Mam serdeczną prośbę o sprawdzenie na jakim etapie realizacji znajduje się to zamówienie. Obecnie status zamówienia to: "ZALADOWANE". Próbowałem dowiedzieć się czegoś dzwoniąc pod numer 601 101 200, niestety pomimo kilkukrotnych prób nikt nie odebrał.
Dziękuję i pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zamówienie w sklepie internetowym
Witaj Kamizu,
sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
Kiedy odbyła się ta próba nawiązania połączenia?Kamizu pisze:Próbowałem dowiedzieć się czegoś dzwoniąc pod numer 601 101 200, niestety pomimo kilkukrotnych prób nikt nie odebrał.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zamówienie w sklepie internetowym
Sprawa dotyczy przedłużenia umowy. Próba nawiązania połączenia miała miejsce dziś ok. 10:30.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zamówienie w sklepie internetowym
Kamizu,
sprawę przekazuję do obsługi sklepu.
sprawę przekazuję do obsługi sklepu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zamówienie w sklepie internetowym
Dziękuję za zainteresowanie moją sprawą. Niestety z zamówieniem nic się nie ruszyło, a sklep nadal nie odpowiada na telefony.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zamówienie w sklepie internetowym
Kamizu,
w dniu dzisiejszym obsługa sklepu będzie kontaktować się w sprawie tego zmówienia.
w dniu dzisiejszym obsługa sklepu będzie kontaktować się w sprawie tego zmówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 5 lis 2014, o 18:34
Jak długo czeka się na kuriera ??
Witam
Jak w temacie jak długo czeka się na kuriera z telefonem zamówienie zostało złożone w dniu 05.11.2014
Jak w temacie jak długo czeka się na kuriera z telefonem zamówienie zostało złożone w dniu 05.11.2014
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Jak długo czeka się na kuriera ??
Witaj dominik121,
zazwyczaj około 4-5 dni.
zazwyczaj około 4-5 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 5 lis 2014, o 18:34
Re: Jak długo czeka się na kuriera ??
Informacja o statusie Twojego zamówienia:
Zamówienie zostało przyjęte do realizacji.
czy taka informacja oznacza faktyczną realizację ??
Zamówienie zostało przyjęte do realizacji.
czy taka informacja oznacza faktyczną realizację ??
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Jak długo czeka się na kuriera ??
dominik121,
jeszcze nie. Zgodę na umowę musi wyrazić Dział Aktywacji.
jeszcze nie. Zgodę na umowę musi wyrazić Dział Aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 5 lis 2014, o 18:34
Re: Jak długo czeka się na kuriera ??
Jak długo czeka się na taką Zgodę ?? i czy zostanę jakoś poinformowany o tym ??
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Jak długo czeka się na kuriera ??
dominik121,
doprecyzujmy jeszcze: to zamówienie dotyczy nowej aktywacji?
doprecyzujmy jeszcze: to zamówienie dotyczy nowej aktywacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 5 lis 2014, o 18:34
Re: Jak długo czeka się na kuriera ??
tak nowa aktywacja druga umowa na jedną osobę
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Jak długo czeka się na kuriera ??
dominik121,
Departament Aktywacji weryfikuje umowy w kolejności zgłoszeń. Jeżeli zostanie ona zatwierdzona, to wówczas wysyłana jest wiadomość o przygotowaniu przesyłki.
Departament Aktywacji weryfikuje umowy w kolejności zgłoszeń. Jeżeli zostanie ona zatwierdzona, to wówczas wysyłana jest wiadomość o przygotowaniu przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 5 lis 2014, o 18:34
Re: Jak długo czeka się na kuriera ??
ok dziękuję :)
Edycja:
A jeszcze jedno pytanie czy jeszcze dziś dostanę odpowiedz ??
Edycja:
a czy jest możliwe że w Salonie i w Sklepie Internetowym Plusa są inne cenniki bo chciałem wziąć telefon z salonu Plusa a nie ze Sklepu internetowego ale Pani z salonu powiedziała mi że za telefon jest do dopłaty 150 a nie 100 zł jak to jest w Sklepie internetowym??
Edycja:
A jeszcze jedno pytanie czy jeszcze dziś dostanę odpowiedz ??
Edycja:
a czy jest możliwe że w Salonie i w Sklepie Internetowym Plusa są inne cenniki bo chciałem wziąć telefon z salonu Plusa a nie ze Sklepu internetowego ale Pani z salonu powiedziała mi że za telefon jest do dopłaty 150 a nie 100 zł jak to jest w Sklepie internetowym??
Ostatnio zmieniony 6 lis 2014, o 15:25 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.