Teraz jest 19 wrz 2018, o 12:10

Zostaw Kontakt





Status przesyłki w sklepie internetowym

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Fabek22

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 30 sty 2018, o 12:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Karta
  • Model telefonu: Sony xperia

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post30 sty 2018, o 14:08

informujemy, iż Państwa zamówienie nr 201801264504545 oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej.

Doręczenie Państwa przesyłki planowane jest w dniu 2018-01-29, o numerze listu przewozowego poinformujemy w kolejnej wiadomości.

Adres pod który zostanie doręczona przesyłka:

To dostałem że sklepu plusa. Wychodzi na to że kurier miał być wczoraj a jest cisza
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19371
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post30 sty 2018, o 15:24

Fabek22,

sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Fabek22

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 30 sty 2018, o 12:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Karta
  • Model telefonu: Sony xperia

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post30 sty 2018, o 15:41

Fajnie Dziękuję. A jeszcze jedno pytanie jeżeli przesyłka oczekuję na przekazanie do firmy kurierskiej to znaczy że weryfikacja przebiegła pomyślnie oraz że zamówienie jest już na końcu etapu realizacji tak. Mogę się spodziewać kuriera?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19371
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post30 sty 2018, o 16:06

Fabek22,

myślę, że jak obsługa sklepu internetowego skontaktuje się z Tobą to będzie znała odpowiedź na wszelkie Twoje pytania ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

lytom

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 31 sty 2018, o 20:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: na karte
  • Model telefonu: samsung

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post31 sty 2018, o 21:03

Od miesiąca mój status zamówienia brzmi - "z przykrością informujemy, iż Państwa zamówienie nr 201712264254835 zostanie zrealizowane z opóźnieniem". Moje pytanie brzmi ile czasu może to jeszcze trwać? Chcę przejść z karty na Mixa.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19371
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post1 lut 2018, o 10:14

lytom,

sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

TBA_eM

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post1 mar 2018, o 10:38

Witam,

W poniedziałek złożyłam zamówienie w waszym sklepie internetowym.
Zamówienie nr 201802264742747 i do dnia dzisiejszego status zamówienia to w
trakcie realizacji. Czy mogę dowiedzieć się ile to jeszcze potrwa?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19371
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post1 mar 2018, o 10:46

Witaj TBA_eM,
TBA_eM napisał(a):Czy mogę dowiedzieć się ile to jeszcze potrwa?

Informacje takie uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

damian8324

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 9 kwi 2018, o 17:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post9 kwi 2018, o 18:02

Witam. 5 kwietnia złożyłem zamówienie w sklepie internetowym Plus. Po dwóch dniach, czyli 7 kwietnia status zamówienia zmienił się na „Wstrzymane z powodu błędnego numeru kontaktowego” że niby nikt nie odbiera chociaż jestem pewny ze nikt z sieci plus nie dzwonił. Dziś po podaniu numeru raz jeszcze, dostałem email o treści „dziękuję za przesłanie numeru kontaktowego. Zamówienie przekazałem do ponownej weryfikacji przez Dział Aktywacji.” Po jakiś trzech godzinach przyszedł email ze sklepu że zamówienie znów jest wstrzymane bo rzekomo nie odbieram telefonu. Czy ktoś może wytłumaczyć o co tu chodzi???
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19371
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post10 kwi 2018, o 09:05

Witaj damian8324,

prześlij mi proszę przez ten formularz numer zamówienia oraz aktualny numer kontaktowy. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości