Teraz jest 19 wrz 2018, o 07:50

Zostaw Kontakt





Status przesyłki w sklepie internetowym

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post7 gru 2015, o 14:22

daro29,
daro29 napisał(a):zamówienie zostalo zlorzone w zeszly wtorek telefonicznie

To skąd wpis w wątku dotyczącym zamówienia w sklepie internetowym? ;-) Ta dyspozycja dotyczyła nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

daro29

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 7 gru 2015, o 13:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post7 gru 2015, o 14:27

przepraszam trafilem tu przez google :) i czytalem podobne wpisy wiec postanowilem tu sprubowac...chodzi o przejscie z karty do mixa niestety z innym numerem niz mam obecnie pani stwierdzila ze nie da sie go przekonwertowac
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post7 gru 2015, o 14:45

daro29,
daro29 napisał(a):innym numerem niz mam obecnie pani stwierdzila ze nie da sie go przekonwertowac

Czyli nowa aktywacja, tak? W jakiej ofercie jest ten aktualnie posiadany numer?

Prześlij mi proszę przez ten formularz:
- imię i nazwisko,
- numer PESEL.

Poproszę wówczas o weryfikację tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
daro29(7 gru 2015, o 15:11)
Offline
Avatar użytkownika

daro29

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 7 gru 2015, o 13:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post7 gru 2015, o 14:51

dane wyslalem,oferta hmm to jest 36i6 na karte a chodzilo o nowa aktywacje tak
Offline
Avatar użytkownika

daro29

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 7 gru 2015, o 13:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post7 gru 2015, o 15:11

niewiem czy to pani zasluga odziwo przed chwila dzwonili z sieci ze paczka nie zostala odebrana wiec grzecznie wytlumaczylem ze mial byc kontakt o dostarczeniu przesylki takiego nie bylo wiec wrozka nie jestem paczka ma byc w srode i tym razem pan kurier ma uzyc telefonu wiec ślicznie dziekuje pani Joanno za podjecie mimo wszystko sprawy :)
pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post7 gru 2015, o 15:12

daro29,

wiadomość dotarła, dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
daro29(7 gru 2015, o 15:19)
Offline
Avatar użytkownika

werdor

Prawie PlusManiak

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): 6 sie 2015, o 16:41
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post2 lut 2016, o 07:25

Witam zwracam się z prośbą o pomoc w zamówieniu 201601291653848 w sklepie internetowym. Chodzi o to że zamówienie wstrzymano spowodu zaległości a ja nie posiadam takich. Wiem ze kiedyśw plusie byl problem ze starym numerem w mixie który zostal dawno temu spłacony i zlikwidowany a ciągnie się to zamno choć kiwdyś dzwoniłam na dział windykacji. Proszę o pomoc
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post2 lut 2016, o 10:25

Witaj werdor,
werdor napisał(a):zamówienie wstrzymano spowodu zaległości

W tej sprawie skontaktuj się proszę z Działem Windykacji Należności: http://www.plus.pl/kontakt/dzial-windykacji-naleznosci. Tam będzie możliwość zweryfikowania powyższej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

werdor

Prawie PlusManiak

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): 6 sie 2015, o 16:41
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post2 lut 2016, o 10:31

Witam kontaktowałam się dziś wszystko jest już uregulowane czy jest szansa że otrzymam to zamówienie.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post2 lut 2016, o 10:35

werdor,

chęć dalszej realizacji zamówienia należy zgłosić w sklepie internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

werdor

Prawie PlusManiak

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): 6 sie 2015, o 16:41
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post2 lut 2016, o 10:37

Witam a czy można zadzwonić do sklepu i jaki jest numer
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post2 lut 2016, o 10:40

werdor,

oczywiście. Szczegóły uzyskasz klikając w "sklep internetowy", który podlinkowałam w poście powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

werdor

Prawie PlusManiak

  • Posty: 35
  • Dołączył(a): 6 sie 2015, o 16:41
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post2 lut 2016, o 11:09

Witam dzwoniłam do sklepu i czekam na dalsze wydarzenia.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19369
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1587 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post2 lut 2016, o 15:18

werdor,

informacje odnośnie zamówienia będą docierały na adres e-mail. Ponadto status będzie można sprawdzać na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zaginionyns

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 29 wrz 2017, o 17:19
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+ do wszystkich be
  • Model telefonu: Samsung Samsung Galaxy J7 (2017)

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post29 wrz 2017, o 17:24

Witam
mam taka sprawę złożyłem zamówienie w sklepie internetowym w dniu 22 września 2017
Informujemy, iż złożone zamówienie o numerze 201709223613805 wpłynęło do Polkomtel sp. z o.o.
Dzisiaj mamy 29. 09. 2017
a status zamówienie
Zamówienie jest w trakcie realizacji
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości