Strona 3 z 5

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 7 gru 2015, o 15:22
autor: Joanna_Plus
daro29,
daro29 pisze:zamówienie zostalo zlorzone w zeszly wtorek telefonicznie
To skąd wpis w wątku dotyczącym zamówienia w sklepie internetowym? ;-) Ta dyspozycja dotyczyła nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 7 gru 2015, o 15:27
autor: daro29
przepraszam trafilem tu przez google :) i czytalem podobne wpisy wiec postanowilem tu sprubowac...chodzi o przejscie z karty do mixa niestety z innym numerem niz mam obecnie pani stwierdzila ze nie da sie go przekonwertowac

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 7 gru 2015, o 15:45
autor: Joanna_Plus
daro29,
daro29 pisze:innym numerem niz mam obecnie pani stwierdzila ze nie da sie go przekonwertowac
Czyli nowa aktywacja, tak? W jakiej ofercie jest ten aktualnie posiadany numer?

Prześlij mi proszę przez ten formularz:
- imię i nazwisko,
- numer PESEL.

Poproszę wówczas o weryfikację tego zamówienia.

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 7 gru 2015, o 15:51
autor: daro29
dane wyslalem,oferta hmm to jest 36i6 na karte a chodzilo o nowa aktywacje tak

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 7 gru 2015, o 16:11
autor: daro29
niewiem czy to pani zasluga odziwo przed chwila dzwonili z sieci ze paczka nie zostala odebrana wiec grzecznie wytlumaczylem ze mial byc kontakt o dostarczeniu przesylki takiego nie bylo wiec wrozka nie jestem paczka ma byc w srode i tym razem pan kurier ma uzyc telefonu wiec ślicznie dziekuje pani Joanno za podjecie mimo wszystko sprawy :)
pozdrawiam

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 7 gru 2015, o 16:12
autor: Joanna_Plus
daro29,

wiadomość dotarła, dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 2 lut 2016, o 08:25
autor: werdor
Witam zwracam się z prośbą o pomoc w zamówieniu 201601291653848 w sklepie internetowym. Chodzi o to że zamówienie wstrzymano spowodu zaległości a ja nie posiadam takich. Wiem ze kiedyśw plusie byl problem ze starym numerem w mixie który zostal dawno temu spłacony i zlikwidowany a ciągnie się to zamno choć kiwdyś dzwoniłam na dział windykacji. Proszę o pomoc

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 2 lut 2016, o 11:25
autor: Joanna_Plus
Witaj werdor,
werdor pisze:zamówienie wstrzymano spowodu zaległości
W tej sprawie skontaktuj się proszę z Działem Windykacji Należności: http://www.plus.pl/kontakt/dzial-windykacji-naleznosci. Tam będzie możliwość zweryfikowania powyższej sytuacji.

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 2 lut 2016, o 11:31
autor: werdor
Witam kontaktowałam się dziś wszystko jest już uregulowane czy jest szansa że otrzymam to zamówienie.

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 2 lut 2016, o 11:35
autor: Joanna_Plus
werdor,

chęć dalszej realizacji zamówienia należy zgłosić w sklepie internetowym.

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 2 lut 2016, o 11:37
autor: werdor
Witam a czy można zadzwonić do sklepu i jaki jest numer

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 2 lut 2016, o 11:40
autor: Joanna_Plus
werdor,

oczywiście. Szczegóły uzyskasz klikając w "sklep internetowy", który podlinkowałam w poście powyżej.

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 2 lut 2016, o 12:09
autor: werdor
Witam dzwoniłam do sklepu i czekam na dalsze wydarzenia.

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 2 lut 2016, o 16:18
autor: Joanna_Plus
werdor,

informacje odnośnie zamówienia będą docierały na adres e-mail. Ponadto status będzie można sprawdzać na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia.

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 29 wrz 2017, o 18:24
autor: zaginionyns
Witam
mam taka sprawę złożyłem zamówienie w sklepie internetowym w dniu 22 września 2017
Informujemy, iż złożone zamówienie o numerze 201709223613805 wpłynęło do Polkomtel sp. z o.o.
Dzisiaj mamy 29. 09. 2017
a status zamówienie
Zamówienie jest w trakcie realizacji