Strona 5 z 5

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 30 sty 2018, o 15:08
autor: Fabek22
informujemy, iż Państwa zamówienie nr 201801264504545 oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej.

Doręczenie Państwa przesyłki planowane jest w dniu 2018-01-29, o numerze listu przewozowego poinformujemy w kolejnej wiadomości.

Adres pod który zostanie doręczona przesyłka:

To dostałem że sklepu plusa. Wychodzi na to że kurier miał być wczoraj a jest cisza

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 30 sty 2018, o 16:24
autor: Joanna_Plus
Fabek22,

sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 30 sty 2018, o 16:41
autor: Fabek22
Fajnie Dziękuję. A jeszcze jedno pytanie jeżeli przesyłka oczekuję na przekazanie do firmy kurierskiej to znaczy że weryfikacja przebiegła pomyślnie oraz że zamówienie jest już na końcu etapu realizacji tak. Mogę się spodziewać kuriera?

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 30 sty 2018, o 17:06
autor: Joanna_Plus
Fabek22,

myślę, że jak obsługa sklepu internetowego skontaktuje się z Tobą to będzie znała odpowiedź na wszelkie Twoje pytania ;-).

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 31 sty 2018, o 22:03
autor: lytom
Od miesiąca mój status zamówienia brzmi - "z przykrością informujemy, iż Państwa zamówienie nr 201712264254835 zostanie zrealizowane z opóźnieniem". Moje pytanie brzmi ile czasu może to jeszcze trwać? Chcę przejść z karty na Mixa.

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 1 lut 2018, o 11:14
autor: Joanna_Plus
lytom,

sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 1 mar 2018, o 11:38
autor: TBA_eM
Witam,

W poniedziałek złożyłam zamówienie w waszym sklepie internetowym.
Zamówienie nr 201802264742747 i do dnia dzisiejszego status zamówienia to w
trakcie realizacji. Czy mogę dowiedzieć się ile to jeszcze potrwa?

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 1 mar 2018, o 11:46
autor: Joanna_Plus
Witaj TBA_eM,
TBA_eM pisze:Czy mogę dowiedzieć się ile to jeszcze potrwa?
Informacje takie uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365.

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 9 kwie 2018, o 19:02
autor: damian8324
Witam. 5 kwietnia złożyłem zamówienie w sklepie internetowym Plus. Po dwóch dniach, czyli 7 kwietnia status zamówienia zmienił się na „Wstrzymane z powodu błędnego numeru kontaktowego” że niby nikt nie odbiera chociaż jestem pewny ze nikt z sieci plus nie dzwonił. Dziś po podaniu numeru raz jeszcze, dostałem email o treści „dziękuję za przesłanie numeru kontaktowego. Zamówienie przekazałem do ponownej weryfikacji przez Dział Aktywacji.” Po jakiś trzech godzinach przyszedł email ze sklepu że zamówienie znów jest wstrzymane bo rzekomo nie odbieram telefonu. Czy ktoś może wytłumaczyć o co tu chodzi???

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

: 10 kwie 2018, o 10:05
autor: Joanna_Plus
Witaj damian8324,

prześlij mi proszę przez ten formularz numer zamówienia oraz aktualny numer kontaktowy. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.