jajajajaja00,
to zacznijmy może na początek od zresetowania urządzenia. Po jego wył. i wł. zweryfikuj proszę sytuację. Jeżeli problem będzie nadal występował, podaj co dokładnie dociera po wpisaniu kodów: *136# i *121# oraz *101#. Napisz ile aktualnie wynosi saldo konta i podaj zrzut ekranu z konfiguracji internetu.
Więcej przez rok 1rok ważności konta i pakiet internetowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Więcej przez rok 1rok ważności konta i pakiet internetow
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 15 sty 2019, o 18:00
Re: Więcej przez rok 1rok ważności konta i pakiet internetow
Zresetowanie urządzenia pomogło i teraz wszystko działa. Jeszcze raz dziękuję za pomoc i poświęcenie mi dużej ilości czasu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Więcej przez rok 1rok ważności konta i pakiet internetow
jajajajaja00,
Cudownie dzięki za informację.jajajajaja00 pisze:Zresetowanie urządzenia pomogło i teraz wszystko działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ