ktos_ pisze:Dodam, że w BB mam możliwość wyboru sieci: 2G, 3G i 4G. Nie wiem czy jest to istotne ale jakotakiej nazwy "LTE" tu nie ma. Od początku jest ustawione 3G i tak zostawiłem.
4G to inaczej LTE - różne terminologie stosują różni producenci.
Problem zapewne jest powiązany z utrudnieniami, o których pisałam wcześniej. Zweryfikuj działanie internetu przy trybie 4G. Jeżeli sytuacja nadal będzie występować, prześlij mi proszę numer telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl. W temacie maila wpisz słowo FORUM i podaj swój nick.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Stało się cos jeszcze dziwniejszego... Internet się pojawił. Nie wiem jak to się stało ale jest, strony się otwierają. Ale jest jedno ale. Internet jest ale nie mogę ani wysyłać mmsów, ani ich odbierać. Dziewczyna wysłała mi mmsa - miałem włączoną transmisję danych i czekałem aż mms dojdzie. Nie doczekałem się. Wyłączyłem więc transmisję danych. Wchodząc do wiadomości pojawił mi się komunikat "nie można utworzyć bezprzewodowego..." Dosłownie. Klikając ten komunikat przechodzi mi do ustawień apn, z którymi nie wiem co zrobić. Masakra :/ Proszę o pomoc.
Dzien dobry mam internet na karcie Sim mix .. Wkladam do mododemu od was z Plus, nie moze sie polaczyc z siecia LTE kiedys mogl.. I musze przełączac na 3G zeby sie polączyl, jaka to moze byc przyczyna i jak ja naprawic dziekuje za Pomoc
Ostatnio zmieniony 29 paź 2018, o 11:03 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
W poniedziałek doładowałem telefon aby odnowić pakiet plusha za 25 zł. Internet/rozmowy/sms/mms 10GB, wszystko poszło w porządku ale nagle przyszło powiadomienie o niskich środkach na koncie. Straciłem jakieś 7 zł i internet przestał działać. Myślałem, że nie aktywował się pakiet, ale na infolinii dostałem informacje, że wszystko jest aktywne. Wszystko działało bez problemu jak do tej pory, dodawałem apn, więc tez są w porządku, wył/wł LTE oraz GPRS na 2G/3G dalej jest ten sam problem.
Niestety nie mogę sprawdzić innego telefonu, ale jeżeli wszystko było sprawne to trochę dziwne. Na koncie dalej jest saldo dodatnie 0,06zł.
Prosiłbym o szybką pomoc.
Jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia?
Komunikatu nie ma żadnego. Może źle wytłumaczyłem. Transmisja danych jest włączona i przy próbie włączenia jakiejś strony lub aplikacji na telefonie nic się nie ładuje. Tylko jest informacja o timed out.
po przelogowaniu urządzenia (wył./wł.), sytuacja się powiela? Model posiadanego telefonu to ten podany w opisie profilu? Podaj proszę jeszcze co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tak po przelogowaniu dalej jest to samo. Model dokładnie taki jak w opisie, ale tak jak mówię wszystko było sprawne, więc to troche dziwne.
Sms:
Aktywne promocje: Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (w tym 100:00 min. lacznie na pol. wych. i przych. w roamingu UE bez dodatkowych oplat z decyzji Prezesa UKE) (Limit 10 GB, w tym limit UE 1,7 GB). Pakiet DATA UE - bez dodatkowych oplat z decyzji Prezesa UKE (Limit 0,5 GB) 05-12-2018 11:32, Rabat Video 30 dni.
Saldo jest dodatnie, ale bardzo niskie. Proponuję w powyższym przypadku zasilenie konta kwotą 5 zł. Będzie ją można w przyszłości przeznaczyć na kolejne odnowienie promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ