Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 lis 2018, o 12:15
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
10361760 kb
EDIT:
ja dopiero co uruchomiłam ten nr u was, nie zdążyłam nic jeszcze zrobić...
EDIT:
ja dopiero co uruchomiłam ten nr u was, nie zdążyłam nic jeszcze zrobić...
Ostatnio zmieniony 7 lis 2018, o 20:03 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów
Powód: Połączenie postów
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
xVampax,
czyli jednostki w pakiecie mamy, saldo konta dodatnie, a termin ważności zachowany. Przyjrzyjmy się zatem ustawieniom w samym urządzeniu, tym samym prośba o screen parametrów wpisanych w tablecie.
czyli jednostki w pakiecie mamy, saldo konta dodatnie, a termin ważności zachowany. Przyjrzyjmy się zatem ustawieniom w samym urządzeniu, tym samym prośba o screen parametrów wpisanych w tablecie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
xVampax, w pozycji Typ APN zmień na: default,supl (czyli bez odstępu). Jeśli są też inne APN-y to je usuń i zostaw tylko ten jeden ze screenów.
Jeśli to nie pomoże to ustaw zgodnie z tym co poniżej:
Nazwa: Plus
APN: plus
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: default lub internet
Poproszę o screen, gdy tablet jest połączony z siecią komórkową.
Z Twoich odpowiedzi wynika, że internet działa oraz urządzenie jest połączone z LTE tylko przy korzystaniu z Messengera (Facebook). Jaki jest komunikat przy próbie otworzenia strony: http://www.google.pl w przeglądarce internetowej?
Przełóż proszę kartę SIM do innego urządzenia i zweryfikuj działanie internetu.
Jeśli to nie pomoże to ustaw zgodnie z tym co poniżej:
Nazwa: Plus
APN: plus
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: default lub internet
Poproszę o screen, gdy tablet jest połączony z siecią komórkową.
Z Twoich odpowiedzi wynika, że internet działa oraz urządzenie jest połączone z LTE tylko przy korzystaniu z Messengera (Facebook). Jaki jest komunikat przy próbie otworzenia strony: http://www.google.pl w przeglądarce internetowej?
Przełóż proszę kartę SIM do innego urządzenia i zweryfikuj działanie internetu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Niestety nie mam innego urządzenia gdzie mogłabym sprawdzić działanie internetu
A taki komunikat dostaję po wyszukiwaniu googla
ale zaraz zmienię te dane i mam nadzieję, że będzie już działało :)
A taki komunikat dostaję po wyszukiwaniu googla
ale zaraz zmienię te dane i mam nadzieję, że będzie już działało :)
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
niestety nie działa... na dodatek zrobiłam coś co spowodowało, że nawet mesenger przestał działać ;(.... teraz to wygląda tak:
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
xVampax, w pozycji Typ APN przywróć: "default,supl" i sprawdź jeszcze raz.
Czy możesz przywrócić ustawienia fabryczne w tablecie i wtedy ponownie ustawić APN?
Czy możesz przywrócić ustawienia fabryczne w tablecie i wtedy ponownie ustawić APN?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
tak zrobiłam i teraz działa :)
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Witam. Mam ten sam problem. Mix na kartę ,doładowania regularnie wpłacane lecz saldo wynosi 00.00 zl. Żeby internet działał ma doładować konto nawet za najniższą kwotę, tak?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Witaj Kamil0507,
tak, aby połączenie było możliwe konto musi być aktywne, a jego saldo dodatnie.
tak, aby połączenie było możliwe konto musi być aktywne, a jego saldo dodatnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Witam
Mam podobny problem. Postaram się opisać go w skrócie, ale historia jest długa.
Nie działa LTE. Posiadam taryfę Nowy Plush, dostępne środki na koncie, niewykorzystany pakiet internetowy oraz znajduję się w okresie ważności konta. Używam telefonu Samsung Galaxy S5 - wiem że wspiera LTE, ponieważ testowałem na nim inne karty i LTE działało prawidłowo. Jedną z testowanych kart był inny numer w tej samej sieci, z tą samą taryfą i takimi samymi pakietami (tel. mojej żony) - LTE działało prawidłowo. Po przełożeniu mojej karty do innego telefonu wspierającego LTE - nadal nie działa. Ewidentnie jest coś nie tak po stronie operatora. Rzeczy których próbowałem:
- wymieniłem kartę SIM na nową (na karcie starej i nowej jest napis LTE).
- pobrałem ustawienia telefonu z ustaw.plus.pl,
- wpisałem ustawienia ręcznie,
- zweryfikowałem ustawienia punktów dostępowych i telefonu w punkcie plusa (Galaxy S5 ma włączone LTE, ustawienia pkt. dost. są poprawne),
- wyłączyłem a po czasie włączyłem ponownie funkcję LTE używając krótkich kodów,
- wyłączyłem a po czasie włączyłem ponownie funkcję LTE używając aplikacji Plus online,
- sprawdzałem LTE w kilku lokalizacjach (gdzie inne karty Plusa nie miały problemu z zasięgiem LTE) tj. w Mikołowie, Katowicach i w miejscu zamieszkania.
Oczywiście po poszczególnych próbach robiłem restart telefonu.
Po wielu zgłoszeniach na infolinii otrzymałem od Plusa następujące odpowiedzi:
- telefon nie wspiera LTE (wspiera, testowane na kilku innych telefonach),
- karta SIM nie posiada LTE (posiada, w momencie zgłoszenia była po wymianie),
- ponownie telefon nie wspiera LTE (wspiera - Galaxy S5),
- klient ma wyłączone LTE (po ponownym telefonie zweryfikowano że jednak LTE mam włączone), konsultant określił pomoc techniczną jako "śmieszną".
Złożyłem pisemną reklamację w punkcie Plusa z dokładnym opisem problemu (17.06.2019) - dzisiaj (01.07) dostałem odpowiedź że reklamacja nie może być uznana ponieważ "nie stwierdzono nieprawidłowości w sieci Plusa".
Dnia 17.06 o godz. 13:54 (może ktoś odsłucha nagranie) podczas rozmowy z infolinią przełączono mnie do działu pomocy technicznej, gdzie konsultantka stwierdziła jednoznacznie, że po mojej stronie wszystkie ustawienia są prawidłowe, natomiast funkcja LTE jest wyłączona w "nadrzędnym systemie" Plusa, do którego dostęp ma tylko serwis. Sporządzono nowe zgłoszenie i do dzisiaj nie uzyskałem ani rozwiązania problemu ani informacji o zamknięciu zgłoszenia.
Proszę o pomoc, ponieważ nie wiem jakie zostały mi opcje. Co mogę więcej zrobić?
Jedyne co przychodzi mi do głowy to przejście do konkurencji, ale to sporo zachodu, ponieważ poza tą jedną kartą która nie działa (mój główny numer) opłacam jeszcze trzy inne w sieci Plus w których LTE działa, a wiem że po takim traktowaniu klienta nie chciałbym zostawiać w sieci Plus żadnego z numerów. Post na tym forum to akt rozpaczy, proszę o pomoc. Daję tej sprawie ostatnią szansę.
Mam podobny problem. Postaram się opisać go w skrócie, ale historia jest długa.
Nie działa LTE. Posiadam taryfę Nowy Plush, dostępne środki na koncie, niewykorzystany pakiet internetowy oraz znajduję się w okresie ważności konta. Używam telefonu Samsung Galaxy S5 - wiem że wspiera LTE, ponieważ testowałem na nim inne karty i LTE działało prawidłowo. Jedną z testowanych kart był inny numer w tej samej sieci, z tą samą taryfą i takimi samymi pakietami (tel. mojej żony) - LTE działało prawidłowo. Po przełożeniu mojej karty do innego telefonu wspierającego LTE - nadal nie działa. Ewidentnie jest coś nie tak po stronie operatora. Rzeczy których próbowałem:
- wymieniłem kartę SIM na nową (na karcie starej i nowej jest napis LTE).
- pobrałem ustawienia telefonu z ustaw.plus.pl,
- wpisałem ustawienia ręcznie,
- zweryfikowałem ustawienia punktów dostępowych i telefonu w punkcie plusa (Galaxy S5 ma włączone LTE, ustawienia pkt. dost. są poprawne),
- wyłączyłem a po czasie włączyłem ponownie funkcję LTE używając krótkich kodów,
- wyłączyłem a po czasie włączyłem ponownie funkcję LTE używając aplikacji Plus online,
- sprawdzałem LTE w kilku lokalizacjach (gdzie inne karty Plusa nie miały problemu z zasięgiem LTE) tj. w Mikołowie, Katowicach i w miejscu zamieszkania.
Oczywiście po poszczególnych próbach robiłem restart telefonu.
Po wielu zgłoszeniach na infolinii otrzymałem od Plusa następujące odpowiedzi:
- telefon nie wspiera LTE (wspiera, testowane na kilku innych telefonach),
- karta SIM nie posiada LTE (posiada, w momencie zgłoszenia była po wymianie),
- ponownie telefon nie wspiera LTE (wspiera - Galaxy S5),
- klient ma wyłączone LTE (po ponownym telefonie zweryfikowano że jednak LTE mam włączone), konsultant określił pomoc techniczną jako "śmieszną".
Złożyłem pisemną reklamację w punkcie Plusa z dokładnym opisem problemu (17.06.2019) - dzisiaj (01.07) dostałem odpowiedź że reklamacja nie może być uznana ponieważ "nie stwierdzono nieprawidłowości w sieci Plusa".
Dnia 17.06 o godz. 13:54 (może ktoś odsłucha nagranie) podczas rozmowy z infolinią przełączono mnie do działu pomocy technicznej, gdzie konsultantka stwierdziła jednoznacznie, że po mojej stronie wszystkie ustawienia są prawidłowe, natomiast funkcja LTE jest wyłączona w "nadrzędnym systemie" Plusa, do którego dostęp ma tylko serwis. Sporządzono nowe zgłoszenie i do dzisiaj nie uzyskałem ani rozwiązania problemu ani informacji o zamknięciu zgłoszenia.
Proszę o pomoc, ponieważ nie wiem jakie zostały mi opcje. Co mogę więcej zrobić?
Jedyne co przychodzi mi do głowy to przejście do konkurencji, ale to sporo zachodu, ponieważ poza tą jedną kartą która nie działa (mój główny numer) opłacam jeszcze trzy inne w sieci Plus w których LTE działa, a wiem że po takim traktowaniu klienta nie chciałbym zostawiać w sieci Plus żadnego z numerów. Post na tym forum to akt rozpaczy, proszę o pomoc. Daję tej sprawie ostatnią szansę.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Witaj DariuszG,
Podaj proszę numer powyższego zgłoszenia.DariuszG pisze:Sporządzono nowe zgłoszenie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Treść zgłoszenia
"Dziekujemy za zgloszenie problemu dla 603******. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001601322. Plus"
"Dziekujemy za zgloszenie problemu dla 603******. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001601322. Plus"
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
DariuszG,
dziękuję za numer zgłoszenia. Zweryfikuj proszę jak aktualnie wygląda sytuacja.
dziękuję za numer zgłoszenia. Zweryfikuj proszę jak aktualnie wygląda sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
LTE zaczęło działać.
Bardzo dziękuję za pomoc.
Czy mógłbym wiedzieć jaka była przyczyna problemu?
Bardzo dziękuję za pomoc.
Czy mógłbym wiedzieć jaka była przyczyna problemu?