Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
ZedKarol123
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 sie 2018, o 00:14

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post autor: ZedKarol123 »

usługa nie jest widoczna
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post autor: Joanna_Plus »

ZedKarol123,

i przy próbie jej dodania, nadal pojawia się powyższy komunikat?
ZedKarol123 pisze:wczoraj właczałem i wylaczalem bez problemu.
Czyli kody, które podałam powyżej - wczoraj działały?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ZedKarol123
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 5 sie 2018, o 00:14

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post autor: ZedKarol123 »

Pojawia sie caly czas ten komunikat a z tym wpisywaniem kodu to nie probowałem chyba wylaczyc i wlaczyc lte chyba tylko patrzyłem czy jest właczone czyli tylko *101*00*24#. No i pokazywało ze LTE jest właczone.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post autor: Joanna_Plus »

ZedKarol123,

jeżeli pod kodem *101# usługa nie jest widoczna, to wpisz proszę teraz *101*11*24#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ZedKarol123
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 5 sie 2018, o 00:14

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post autor: ZedKarol123 »

Wpisałem i wyskoczyło takie coś: Usługa nie została aktywowana-koniecznie jest posiadanie karty USIM. Należy wymienić używaną karte SIM na USIM w punkcie Plusa i aktywowac usługe ponownie. Czyli wychodzi na to ze mam zła karte. A w tym poradniku co pani pisała patrzyłem na numery mojej karty no i mam 94 więc no tak jak powinno być a tu takie coś wyskakuje. :/

Edycja:
Dobrze, w takim razie dziękuje za rozwiązanie problemu :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post autor: Joanna_Plus »

ZedKarol123,
ZedKarol123 pisze:Usługa nie została aktywowana-koniecznie jest posiadanie karty USIM
No to wszystko jasne.
ZedKarol123 pisze:A w tym poradniku co pani pisała patrzyłem na numery mojej karty no i mam 94 więc no tak jak powinno być a tu takie coś wyskakuje. :/
Jeżeli to jest starszy typ karty, to niestety usługa nie zadziała :-(.
Szczegóły odnośnie wymiany, znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
ktos_
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 17 wrz 2018, o 20:44

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post autor: ktos_ »

Dzień dobry
Podepnę się pod temat. Jestem na terenie UE. Juz kilkakrotnie wyjeżdżałem do UE i jeszcze nigdy nie miałem problemu z internetem, działał. Tym razem nie działa mi transmisja danych komórkowych. Po wpisaniu ustawień ze strony PLUSa nic się nie dzieje - nadal nie mam internetu. Wielokrotnie zmieniałem ustawienia, wyłączałem / włączałem telefon, nic nie pomaga. Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj ktos_,
ktos_ pisze:Jestem na terenie UE.
Aktualnie w jakim kraju przebywasz?
ktos_ pisze:Tym razem nie działa mi transmisja danych komórkowych.
Jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia?
Saldo konta jest dodatnie? Na numerze zachowany jest termin ważności? Posiadasz włączony jakiś pakiet internetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
ktos_
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 17 wrz 2018, o 20:44

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post autor: ktos_ »

Holandia. Pakiet mam włączony (Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu), saldo dodatnie, termin ważności zachowany. Jak mówiłem wcześniej - już kilkukrotnie tutaj wyjeżdżałem i nie było problemów.
Za pierwszym razem pojawił się komunikat ale nie pamiętam jak dokładnie brzmiał, cos odnośnie APN. Teraz nie pojawia się żaden komunikat, po prostu nie mam internetu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post autor: Joanna_Plus »

ktos_,

jeżeli chodzi o Holandię, to aktualnie mogą tam występować utrudnienia. Czy na karcie w ogóle pojawia się zasięg? Można z tego numeru dzwonić/odbierać połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
ktos_
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 17 wrz 2018, o 20:44

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post autor: ktos_ »

Mogę dzwonić, pisać jak zwykle. Zasięg jest jak zwykle. Nie mam internetu + nie mogę przez to wysyłać ani odbierać mmsów.
Chwilowe? Czyi jak długo? Z czym są związane owe utrudnienia?
Przy próbie dodania / zmiany punktu apn pojawia się dziwny komunikat "nie można utworzyć bezprzewodowego... dotknij aby otworzyć ustawienia apn. przyczyna unknown". Dokładnie takiej treści. I jedyne co mogę zrobić to zamknąć ten komunikat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post autor: Joanna_Plus »

ktos_,
ktos_ pisze:Chwilowe? Czyi jak długo? Z czym są związane owe utrudnienia?
Mogą występować problemy z zalogowaniem się do sieci. Spraw w trakcie analizy.
Posiadasz taryfę Nowy Plush? Telefon BlackBerry - jak w opisie profilu? Jaki APN jest aktualnie ustawiony?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
ktos_
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 17 wrz 2018, o 20:44

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post autor: ktos_ »

Taryfa Nowy Plush (bez limitu, jw.). Tak, tel. BB Priv. APN ustawiony jak na stronie plusa ( https://ustaw.plus.pl/ ). Próbowałem ustawiać i ręcznie, i online - bez rezultatu. Internetu brak.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post autor: Joanna_Plus »

ktos_,
ktos_ pisze:APN ustawiony jak na stronie plusa ( https://ustaw.plus.pl/ ). Próbowałem ustawiać i ręcznie, i online - bez rezultatu.
Czyli zdefiniowany i używany APN to plus? Sytuacja występuje bez względu na to jaki tryb pracy sieci wybierzesz (czy 3G czy LTE)? Masz możliwość użyczenia od kogoś telefon i zweryfikowania działania karty na innym aparacie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
ktos_
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 17 wrz 2018, o 20:44

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post autor: ktos_ »

Powiem tak, wyjeżdżałem do Holandii już kilkakrotnie wcześniej, nie było problemów. Wyjeżdżałem do innych krajów poza UE - również nie było problemów. Podczas tego wyjazdu do Holandii problem nie wystąpił od razu po przekroczeniu granicy. Problem z internetem pojawił się ok. 4 dni jak już przebywałem w Holandii. Co jest jeszcze dziwniejsze.
Tym razem wyjechałem, internet działał, nic nie zmieniałem w ustawieniach. Wszystko było ustawione automatycznie, łącznie z wyborem sieci, czy jest to 2G czy 3G. Wszystko działało. Po kilku dniach internet zniknął, pojawił się jakiś dziwny komunikat odnośnie apn. Dlatego próbowałem zmienić ustawienia (jak w pomocy na Państwa stronie), co jednak nie poprawiło sytuacji. Na razie zostawiłem takie ustawienia jakie sa u Państwa. Dodam, że w BB mam możliwość wyboru sieci: 2G, 3G i 4G. Nie wiem czy jest to istotne ale jakotakiej nazwy "LTE" tu nie ma. Od początku jest ustawione 3G i tak zostawiłem.
Karta sim jest nowa ponieważ w plushu jestem może od pół roku, może nawet krócej. Raczej nie mam możliwości jej sprawdzenia.
ODPOWIEDZ