_ Ustawienia APN wg https://ustaw.plus.pl/"target="_blank
_ Sprawdzenie czy mam aktywną transmisje danych GPRS kodem *101# (odpowiedź smsem "Aktywne usługi: LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms), SMS o koszczie, Wideorozmowy, Roaming, Nowe Usługi Głosowe, Niski kredyt, GPRS")
_ Wypróbowanie karty sim na innym telefonie. Też nie działa.
_ Inne karty sim działają na tym telefonie.
_ Zmianę karty sim.
Rozmowy telefoniczne i smsy działają normalnie. Są 2 kreski zasięgu, ale obok nie ma ikonki 3G/4G/LTE lub podobnej.
napisz proszę jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia. Wcześniej taki problem nie występował na tym numerze? Aktualnie posiadasz włączony jakiś pakiet internetowy? Konto numeru jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
napisz proszę jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia. Wcześniej taki problem nie występował na tym numerze? Aktualnie posiadasz włączony jakiś pakiet internetowy? Konto numeru jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
Komunikat zależy od aplikacji: generalnie brak internetu. Na Chromie słynny dinozaurek, na Whatsapp: brak połączenia... itd. Pakiet 3GB/30 dni. ok. 60 PLN na koncie, ważne do października 2020. Telefon i smsmy działają.
Problem pierwszy raz. Numer bardzo stary (ponad 15 lat) i miałem go tylko jako zaposowy, bo częściej byłem za granicą. We wrześniu zmieniłem kartę sim na nową, ale natychmiast wyjechałem. Teraz wróciłem, karta sim się aktywowała, telefon i smsy działają, a internet nie.
TomekL12 pisze:We wrześniu zmieniłem kartę sim na nową
Czyli o ile dobrze rozumem przed wymianą karty wszystko było ok, a problem zaistniał przy nowej karcie, tak?
TomekL12 pisze:Pakiet 3GB/30
Podaj proszę co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Model telefonu to ten podany w opisie profilu?
Nie. Problem był dawniej. Nie działał internet, więc dlatego właśnie wymieniłem kartę sim we wrześniu.
Dokładnie to było tak: do września nie potrzebowałem internetu, tylko rozmowy i smsy. Karta była w starej nie-smartfonowej komórce. We wrześniu zacząłem potrzebować internet, więc kupiłem pakiet 3GB. Internet nie działał. Zmieniłem więc kartę sim ale nową. Dopiero za granicą ją włożyłem do telefonu. Nie dało się jej aktywować (nic nie działało). Teraz wróciłem do Polski. Karta aktywna. Rozmowy i smsy są ok. Internetu nadal nie ma.
Na *136#: Pakiet internet 3GB (3GB limit w tym 0,53 GB w EU), Do wszystkich w Plus za darmo, Srodki ważne Rok 05-10-2020
spróbujmy jeszcze zresetować wszystkie usługi i ustawienia przez:
- wyłączenie usługi GPRS (*101*00*02#) i następnie ponowną jej aktywację (*101*11*02#);
- wyłączenie usługi LTE (*101*00*24#), a następnie ponowne jej włączenie (*101*11*24#),
- wykasowanie ustawień konfiguracyjnych i przeprowadzenie nowych z tej strony: https://ustaw.plus.pl"target="_blank
Po tych wszystkich czynnościach prośba o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikację działania usługi przy wcześniejszym włączeniu transmisji danych w samym urządzeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
spróbujmy jeszcze zresetować wszystkie usługi i ustawienia przez:
- wyłączenie usługi GPRS (*101*00*02#) i następnie ponowną jej aktywację (*101*11*02#);
- wyłączenie usługi LTE (*101*00*24#), a następnie ponowne jej włączenie (*101*11*24#),
- wykasowanie ustawień konfiguracyjnych i przeprowadzenie nowych z tej strony: https://ustaw.plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank
Po tych wszystkich czynnościach prośba o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikację działania usługi przy wcześniejszym włączeniu transmisji danych w samym urządzeniu.
Działa!
Przyznam się, że nie spodziewałem się, że po raz kolejny "wyłącz i włącz" w czymś pomoże. A jednak.