Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Nie mogę aktywować żadnego, już pisałem, czytajcie ze zrozumieniem xD Już napisałem reklamację na eboku w przeglądarce, na infolinii też potwierdzili że nie można nic aktywować i wszystkie pakiety zostały jakby wykasowane z mojego konta :D Jak wyłącze któryś z tych który mam teraz to już nie włącze żadnego. Co za sieć xD
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Dedykowanymi kodami także nie możesz aktywować ?? Dziwna sprawa na koncie. Jakie masz ważności konta ? Jakie kody aktywacyjne próbowałeś (dokładnie) ??marekkalisz19 pisze:Nie mogę aktywować żadnego,...
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
No właśnie też nie :D Gdyby się dało to bym Was nie fatygował...Ważnosć do 29 listopada, normalnie konto ważne, kody wszystkie zgodne z listą na forum i z tym co dostałem przy umowie. Ba obojętnie który bym wpisał i tak wyskakuje błąd, żebym spróbował ponownie później ;) Pod *110# żaden pakiet nie wchodzi, dobrze że stan konta i pakietu działa :D W Plus Online, na ebok i tej aplikacji na komputer można tylko wyłączyć pakiety które już mam, inne są niedostępne (A jakieś pół roku, może mniej było chyba z 10 rodzajów pakietów internetowych, jeden na sms i kilka na połączenia-teraz są tylko te co mam od początku :D) I wybaczcie że się uniosłem, ale no sytuacja niecodzienna i prawdopodobnie bym to przeoczył gdybym nie chciał wykupić wyższego pakietu, a musiałem :D
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
marekkalisz19,
tak jak pisałam, kwestię braku widoczności pakietów dodatkowych w aplikacji przekazałam do weryfikacji. Musimy poczekać na działania speców w tym temacie.
Odnośnie aktywacji usług za pomocą kodów, napisz proszę jeszcze na jaką kwotę opiewa ostatnia umowa?
tak jak pisałam, kwestię braku widoczności pakietów dodatkowych w aplikacji przekazałam do weryfikacji. Musimy poczekać na działania speców w tym temacie.
Odnośnie aktywacji usług za pomocą kodów, napisz proszę jeszcze na jaką kwotę opiewa ostatnia umowa?
Które kody były wpisywane i jakie informacje zwrotne docierały?marekkalisz19 pisze:Teraz ani jeden kod z tej listy nie działa (na smsy, internet, połączenia)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Ok, już wszystko działa, można aktywować pakiety kodami, są dostępne w aplikacjach i w eboku w przeglądarce. Przepraszam za nadmierną nerwowość, ale praktycznie dopiero teraz (po tygodniu) mogę zmienić pakiet na inny :D Jeszcze raz dziękuje i Pozdrawiam ;)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
marekkalisz19,
Fantastyczna wiadomość , ślicznie dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.marekkalisz19 pisze:Ok, już wszystko działa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witam, jeszcze jedna sprawa przy numerze 7xx xxx xxx (można zakryć) zmienialiśmy kartę sim na nową i przy wpisywaniu hasła do Plus Online (4 ostatnie cyfry z PUKU) napisane jest, że przekroczono liczbę nieprawidłowych prób logowania (coś w tym stylu). Możecie odblokować możliwość logowania do konta bez kontaktu telefonicznego? :D
Ostatnio zmieniony 27 lis 2018, o 12:31 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie numeru telefonu.
Powód: Ukrycie numeru telefonu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witaj marekkalisz19,
dostęp do mobilnej wersji aplikacji zostanie odblokowany po 60 minutach. Nie ma możliwości przyśpieszenia tego procesu.
dostęp do mobilnej wersji aplikacji zostanie odblokowany po 60 minutach. Nie ma możliwości przyśpieszenia tego procesu.
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... mQuery=mpoMasz trzy próby błędnego logowania. Gdy limit ten zostanie przekroczony, dostęp będzie zablokowany na podany numer telefonu przez okres 60 minut.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Aaa ok, myślałem, że będzie trzeba dzwonić i odblokowywać dostęp. Dzięki za info ;)
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Wykasowało mi z aplikacji wszystkie numery zaprzyjaźnione którymi zarządzałem , co może być tego przyczyną?
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Ja mam ten sam problem. Chyba awarie mają ponieważ przez ebok też nie ma numerów zaprzyjaźnionych. Niedawno była aktualizacja aplikacji plus onnline
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
bodek510, grzefik,
to zagadnienie było już powodem niejednego wpisu w poniższych wątkach:
- viewtopic.php?f=33&t=24630#p246566
- viewtopic.php?f=98&t=19298&start=480#p246406
Co prawda wątek z oficjalnej części założony jest w abonamencie, ale w tym przypadku nie ma to żadnego znaczenia, bo problem jest taki sam.
Aktualnie do aplikacji nie można nawet zalogować się (Błąd podczas logowania).
Nie pozostaje nic innego jak czekać na rozwiązanie tego problemu; może do Wielkanocy uda się Plusowi ruszyć do przodu.
to zagadnienie było już powodem niejednego wpisu w poniższych wątkach:
- viewtopic.php?f=33&t=24630#p246566
- viewtopic.php?f=98&t=19298&start=480#p246406
Co prawda wątek z oficjalnej części założony jest w abonamencie, ale w tym przypadku nie ma to żadnego znaczenia, bo problem jest taki sam.
Aktualnie do aplikacji nie można nawet zalogować się (Błąd podczas logowania).
Nie pozostaje nic innego jak czekać na rozwiązanie tego problemu; może do Wielkanocy uda się Plusowi ruszyć do przodu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
bodek510, grzefik,
wiemy o tych utrudnieniach. Prześlijcie mi proszę numery telefonów, których dotyczy sprawa na adres specjalista_plus@plus.pl. W temacie maila prośba o wpisanie słowa FORUM i swojego nicka.
sl@w_es,
wiemy o tych utrudnieniach. Prześlijcie mi proszę numery telefonów, których dotyczy sprawa na adres specjalista_plus@plus.pl. W temacie maila prośba o wpisanie słowa FORUM i swojego nicka.
sl@w_es,
Jak aktualnie wygląda sytuacja?sl@w_es pisze:Aktualnie do aplikacji nie można nawet zalogować się (Błąd podczas logowania).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Ja do apki na swoje konto loguję się bez problemu. Numery wysłane.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
bodek510,
wiadomość dotarła. Dziękuję. Przekazałam sprawę dalej.
wiadomość dotarła. Dziękuję. Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ