Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 paź 2013, o 08:42
Odzyskiwanie dostępu
Dzień dobry. Kolejny raz zwracam się z prośbą o pomoc. Nie mogę się zalogować do aplikacji Plus Online. Prawdopodobnie źle wpisałam hasło kilka razy i teraz pojawia mi się komunikat że przekroczono limit prób zalogowania. Kod puk posiadam ale nie działa. W jaki sposób mogę odzyskać dostęp do aplikacji ? Pomocy :)
Ostatnio zmieniony 12 sie 2020, o 09:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witaj momisiak,
Jeżeli hasło było wpisywane błędnie, to ponowna możliwość logowania zostanie odblokowana automatycznie. W przypadku wersji webowej po 30 minutach, a mobilnej po godzinie.momisiak pisze:Prawdopodobnie źle wpisałam hasło kilka razy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Dziękuję bardzo :) Rzeczywiście dostęp do aplikacji sam się odblokował po upływie tego czasu :) Ale chciałam jeszcze zapytać o opcje które są dostępne wlasnie w tej aplikacji. Zauwazylam że aplikacja przypisana do mojego konta ma wiele więcej możliwości, mogę włączyć sobie więcej pakietów niż jest w aplikacji u mojej siostry. Obie mamy oferty na kartę ale inne taryfy. Czy te opcje zależą właśnie od taryfy czy np długości stażu w sieci ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
momisiak,
Dokładnie tak. Pakiety i promocje uzależnione są od posiadanego planu cenowego. Tutaj znajdziesz rozpiskę wszystkich usług obniżających koszty, dostępnych dla poszczególnych taryf. Taryfę sprawdzamy kodem *147#.momisiak pisze:Zauwazylam że aplikacja przypisana do mojego konta ma wiele więcej możliwości, mogę włączyć sobie więcej pakietów niż jest w aplikacji u mojej siostry. Obie mamy oferty na kartę ale inne taryfy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
To dlaczego w taryfie Plus Internet, która pozbawiona jest roamingu, widzę pakiety roamingowe jako możliwe do aktywacji? W wersji przez przeglądarkę również. Pisałem Wam o tym ponad rok temu i jak widać bez rezultatów.Joanna_Plus pisze:momisiak,
Pakiety i promocje uzależnione są od posiadanego planu cenowego.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3130
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
emu,
dysponujesz jakimś numerem ostatniego zgłoszenia? Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
dysponujesz jakimś numerem ostatniego zgłoszenia? Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Jakiego zgłoszenia? Pisałem Wam o tym tutaj. To nie jest przypadek dotyczący tylko mojego numeru, ponieważ to samo widzą też moi znajomi mający taryfę internetową.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3130
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
emu,
przekazałam dalej Twoje zgłoszenie.
przekazałam dalej Twoje zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Dzień dobry,
aktualnie posiadam testowo jeden numer w taryfie "Plus Elastyczna na Karte". Dlaczego w aplikacji mobilnej (Android) nie mam możliwości uruchomienia promocji "Zawsze bez limitu w Plus"? Ponadto po jej aktywacji nie jest widoczna na stronie startowej numeru ani w zakładce "Usługi i pakiety". W taryfie "Ja + Na Kartę" widać, że ta promocja jest uruchomiona w obu tych miejscach. Na moim numerze włączyłem ją za pomocą kodu. Jest widoczna w sms zwrotnym po sprawdzeniu kodem i jest też widoczna w aplikacji Plus online dostępnej na stronach www. Czy sytuacja taka jest normalna, czy dotyczy tylko mojego numeru? Czy, jeżeli problem dotyczy wszystkich użytkowników aplikacji, będziecie poprawiać ten błąd?
Pozdrawiam.
aktualnie posiadam testowo jeden numer w taryfie "Plus Elastyczna na Karte". Dlaczego w aplikacji mobilnej (Android) nie mam możliwości uruchomienia promocji "Zawsze bez limitu w Plus"? Ponadto po jej aktywacji nie jest widoczna na stronie startowej numeru ani w zakładce "Usługi i pakiety". W taryfie "Ja + Na Kartę" widać, że ta promocja jest uruchomiona w obu tych miejscach. Na moim numerze włączyłem ją za pomocą kodu. Jest widoczna w sms zwrotnym po sprawdzeniu kodem i jest też widoczna w aplikacji Plus online dostępnej na stronach www. Czy sytuacja taka jest normalna, czy dotyczy tylko mojego numeru? Czy, jeżeli problem dotyczy wszystkich użytkowników aplikacji, będziecie poprawiać ten błąd?
Pozdrawiam.
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Nie jesteś wyjątkiem; u mnie jest tak samo. Jeśli chodzi o widoczność po aktywacji to nie mogę się wypowiedzieć ponieważ nie korzystam z tej promocji.misiu-182 pisze:(...) Dlaczego w aplikacji mobilnej (Android) nie mam możliwości uruchomienia promocji "Zawsze bez limitu w Plus"? Ponadto po jej aktywacji nie jest widoczna na stronie startowej numeru ani w zakładce "Usługi i pakiety".
(...) jest też widoczna w aplikacji Plus online dostępnej na stronach www. Czy sytuacja taka jest normalna, czy dotyczy tylko mojego numeru? Czy, jeżeli problem dotyczy wszystkich użytkowników aplikacji, będziecie poprawiać ten błąd?
Pozdrawiam.
Identyczna sytuacja jest w wersji webowej - brak możliwości aktywacji.
Mimo, że sytuacja nie dotyczy tylko jednego numeru śmiem twierdzić, że nie jest to normalne.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Dzięki za odpowiedź. Nie wiem czy u mnie była możliwość uruchomienia tej promocji przez Plus online na www. Najpierw wbiłem kod, a dopiero potem zalogowałem się na www, gdzie obecnie promocja widoczna jest jako uruchomiona.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witaj misiu-182,
zgłosiłam sprawę.
zgłosiłam sprawę.
Jutro promocja powinna być już widoczna.misiu-182 pisze:Ponadto po jej aktywacji nie jest widoczna na stronie startowej numeru
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Dzień dobry,
Pani Joanno bardzo dziękuję za interwencję. Promocja jest już widoczna zarówno na stronie startowej numeru, jak i w "Pakietach i usługach".
Pozdrawiam.
Pani Joanno bardzo dziękuję za interwencję. Promocja jest już widoczna zarówno na stronie startowej numeru, jak i w "Pakietach i usługach".
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witaj misiu-182,
super, cieszę się bardzo . Dziękuję za weryfikację i informację zwrotną .
super, cieszę się bardzo . Dziękuję za weryfikację i informację zwrotną .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witajcie!
Od kilku dni mam problem z przełączaniem się z numeru głównego na zaprzyjaźnione. Po zalogowaniu do aplikacji i próbie przełączenia na zaprzyjaźniony numer pojawia się "Nieoczekiwany błąd serwera" i aplikacja przeskakuje (wraca) do ekranu logowania. Korzystam z Adnroida.
Czy u Was ta funkcjonalność działa poprawnie?
Przy okazji jeszcze jedno pytanie, czy jak zaktualizuję aplikację, to hasło i zaprzyjaźnione numery zostaną, czy trzeba wszystko od nowa konfigurować?
Pozdrawiam!
[AKTUALIZACJA]
Po kontakcie z BOK oraz zaleceniu odinstalowania i zainstalowania aplikacji od nowa, nic się nie zmieniło. Nadal po próbie przełączenia na numer zaprzyjaźniony występuję "Błąd. Nieoczekiwany błąd serwera".
Od kilku dni mam problem z przełączaniem się z numeru głównego na zaprzyjaźnione. Po zalogowaniu do aplikacji i próbie przełączenia na zaprzyjaźniony numer pojawia się "Nieoczekiwany błąd serwera" i aplikacja przeskakuje (wraca) do ekranu logowania. Korzystam z Adnroida.
Czy u Was ta funkcjonalność działa poprawnie?
Przy okazji jeszcze jedno pytanie, czy jak zaktualizuję aplikację, to hasło i zaprzyjaźnione numery zostaną, czy trzeba wszystko od nowa konfigurować?
Pozdrawiam!
[AKTUALIZACJA]
Po kontakcie z BOK oraz zaleceniu odinstalowania i zainstalowania aplikacji od nowa, nic się nie zmieniło. Nadal po próbie przełączenia na numer zaprzyjaźniony występuję "Błąd. Nieoczekiwany błąd serwera".