Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Blanka26
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 lis 2019, o 09:42

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Blanka26 »

Witam mam problem z logowaniem do aplikacji plus wpisujac haslo ktorym sa 4 ostatnie cyfry kodu puk niestety wyskakuje info ze nie orawidlowe dane. Wczesniej bylo dobrze a po jakims czasie takie cos. To na jednym nr na drugim nr jest ok
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Blanka26,

za pomocą posiadanego hasła, logowanie do webowej wersji aplikacji (www.online.plus.pl) jest możliwe?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Robertus
Starszy Plusmaniak
Posty: 151
Rejestracja: 20 lut 2013, o 15:36

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Robertus »

Korzystając ostatnio z aplikacji Plusa w celu uruchomienia promocyjnego pakietu 6 Gb na 30 dni miło zostałem zaskoczony. Okazało się że w Plushu na kartę można również sprawdzić biling rozmów. Moje pozytywne zaskoczenie wynika z tego że jeszcze całkiem niedawno usługa była niedostępna dla ofert na kartę o czym poinformowano mnie w bok-u. Podobno aby uzyskać billing trzeba było go zamówić i dodatkowo opłacić a tu proszę wszystko gratis w aplikacji :-)
Natomiast co do samej aplikacji to ogólnie nie jest źle i dość dobrze jest rozplanowana. Jedynie czego mi brakuje (a może jest a ja tego nie znalazłem?) do dokładnej informacji kiedy kończy się pakiet? Przykładowo w pakietach internetowych mam podane wszystkie ale jak rozwinę to mam jedynie datę uruchomienia pakietu choćby tego 6 Gb i już muszę sam wiedzieć i obliczyć ile to jest +30 dni ki kiedy mi się kończy. Dodatkowy kłopot to godzina (choć może coś się w Plusie zmieniło?). Kiedyś jak coś było uruchomione w Plusie to 30 dni dawało chyba 720h a więc jeśli pakiet był uruchomiony np. 1 października o 12.22 to wygasał 31 października o 12.22 a nie o północy. W związku z tym fajnie by było gdyby ta informacja była podana w aplikacji bo nie każdy pamięta ile trwa pakiet i kiedy się kończy? Takie informacje są dostępne jedynie pod klasyczną usługą sprawdzenia pakietów czyli *121# i *136#
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

Robertus,

cieszę się, że aplikacja się podoba :-).
Robertus pisze:Jedynie czego mi brakuje (a może jest a ja tego nie znalazłem?) do dokładnej informacji kiedy kończy się pakiet?
Dziękuję za powyższą sugestię. Aktualnie w aplikacji widnieje jedynie data aktywacji pakietu czy też promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Stoprocent991
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 9 wrz 2010, o 21:50
Lokalizacja: iNo_r.B.n.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Stoprocent991 »

Witam
Czy ktoś może mi wytłumaczyć czemu za każdym odświeżeniem danych aplikacja pokazuje inna wartość pakietu? Doładowałem za 5 zł z czego otrzymałem 0,20 GB internetu. Na początku pokazywało mi, że mam dostępne 205 MB za jakiś czas odświeżyłem wyświetliło mi się 4.21 MB, później wskoczyło 151 MB, potem 201 MB, a teraz jest 51.20 MB.

Zaznaczam, że podczas sprawdzenia przez SMS kodem *121# wartości są takie same

Telefon: iPhone 6S
Wersja iOS: 12.4.1
Aplikacja zainstalowana do najnowszej wersji: 1.1.6
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Stoprocent991,

rozłącz proszę transmisję danych, a następnie po jej ponownej aktywacji zweryfikuj saldo pakietów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Stoprocent991
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 9 wrz 2010, o 21:50
Lokalizacja: iNo_r.B.n.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Stoprocent991 »

Nic nie pomaga... Teraz przed wyłączeniem danych miałem 0/0.00 kB, po wyłączeniu to samo. Natomiast po wyłączeniu i włączeniu telefonu zrobiło mi się 9.49/9.49 MB. Podejrzewam, że gdy po raz kolejny wyłączę i włączę telefon wartość znowu się zmieni... Więc proszę mi wytłumaczyć o co tu chodzi i gdzie mam sprawdzić dokładną wartość pakietu, który mi został do wykorzystania.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

Stoprocent991,

sprawdzenia wykorzystania pakietów należy dokonywać po zakończeniu sesji GPRS. W przypadku aktywnego połączenia z internetem proszę o uprzednie jego rozłączenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Stoprocent991
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 9 wrz 2010, o 21:50
Lokalizacja: iNo_r.B.n.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Stoprocent991 »

Zrobiłem tak i nic to nie zmieniło, a pakiety są sprawdzane przez wi-fi i co jakiś czas pojawiają się inne wartości mimo że ich nie wykorzystuje... Tutaj przykładowe SS jak to wygląda:

Tak samo czemu skoro doładowałem konto za 5 zł z czego powinienem dostać 200 MB pakietu stale wyświetla się inna wartość? Powinno być chyba 4.21/200 MB lub 151/200 MB, a nie tak jak to wygląda w załącznikach...
Załączniki
77219680_563179534252263_8897276576186499072_n.jpg
75603991_1067098826967304_770634278135398400_n.jpg
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

Stoprocent991,

jeżeli posiadasz promocję GigaBank, to gdy przed upływem ważności pakietu zasilisz konto ponownie, to pakiety się skumulują.
Stoprocent991 pisze:pakiety są sprawdzane przez wi-fi i co jakiś czas
Transmisja danych po sieci jest uruchamiana miedzy tymi sprawdzeniami?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Stoprocent991
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 9 wrz 2010, o 21:50
Lokalizacja: iNo_r.B.n.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Stoprocent991 »

Joanna_Plus pisze:jeżeli posiadasz promocję GigaBank, to gdy przed upływem ważności pakietu zasilisz konto ponownie, to pakiety się skumulują.
Posiadam tą promocję ale nie bardzo rozumiem jaki ona ma związek z problemem, który tutaj opisuje... Więc może inaczej spytam... Dlaczego skoro doładowałem za 5 zł w aplikacji wyświetlają mi się zupełnie inne wartości pakietu? Powinno być 200 MB do wykorzystania, a raz jest 4 MB za 15 min 150 MB a później 50 MB... W wysłanych załącznikach widać o co mi chodzi.
Joanna_Plus pisze:Transmisja danych po sieci jest uruchamiana miedzy tymi sprawdzeniami?
Ogólnie dane mam cały czas włączone bo we wcześniejszej taryfie i pakiecie który posiadałem nie zauważałem takich cyrków jak teraz są. Teraz dane są wyłączone i pokazuje mi że pozostało 3.43 MB z 3.43 MB. Czyli za 5 zł doładowania dostałem niecałe 3,5 MB do wykorzystania [?] :roll:

Rano dostałem SMS'a:
Skończył się Twój pakiet GIGA BANK. Jeśli nie masz innego pakietu, prędkość internetu została zmniejszona. Więcej na plus.pl
Więc teraz przed kolejnym doładowaniem konta planuje włączyć "Pakiet Extra 6 GB", który jest darmowy. Zastanawiam się tylko jaką wartość będzie mi podawał operator do wykorzystania... :roll:
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

Stoprocent991,
Stoprocent991 pisze:doładowałem konto za 5 zł z czego powinienem dostać 200 MB
Joanna_Plus pisze:jeżeli posiadasz promocję GigaBank, to gdy przed upływem ważności pakietu zasilisz konto ponownie, to pakiety się skumulują.
Jeżeli wartość pakietu jest większa, zapewne nastąpiło skumulowanie jednostek. Jeśli posiadasz wątpliwości co do otrzymanych pakietów i ich prezentacji w aplikacji opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ravio22
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 27 mar 2020, o 16:44

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: ravio22 »

@Joanna_Plus,
Witam,
Od 2 lub 3 dni występuje problem z aplikacją mobilną.
Logowanie automatyczne (automatyczne rozpoznanie numeru) w aplikacji Plus nie działa od kilku dni na androidzie. Testowane na 2 urządzeniach z androidem i 2 kartach sim. Nie mam możliwości sprawdzenia czy działa na iOS. Jednak wcześniej na androidzie działało mi to zawsze.

Więc bardzo proszę o przywrócenie tej funkcjonalności. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj ravio22,

logowanie do aplikacji następuje przy wykorzystaniu transmisji danych w sieci Plus czy przez połączenie Wi-Fi? Pojawia się wówczas jakiś komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ravio22
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 27 mar 2020, o 16:44

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: ravio22 »

Joanna_Plus pisze:Witaj ravio22,

logowanie do aplikacji następuje przy wykorzystaniu transmisji danych w sieci Plus czy przez połączenie Wi-Fi? Pojawia się wówczas jakiś komunikat?
Oczywiście, że przy wykorzystaniu transmisji danych sieci plus. Przez wi-fi nie da się zweryfikować numeru- to oczywiste. Proszę o zgłoszenie tego problemu do działu technicznego. Ja postaram się jeszcze dziś sprawdzić czy auto-logowanie wciąż działa na iOS.

Uprzedzając następne pytanie - aplikacja posiada wszelkie uprawnienia odczytu/zapisu itp.
PS: nie pojawia się żaden komunikat, ani błąd - po prostu ładuje się przez kilka sekund a następnie pojawia się ekran standardowego logowania (nr tel, hasło)
ODPOWIEDZ