ravio22 pisze:Przez wi-fi nie da się zweryfikować numeru- to oczywiste.
Zapewniam Cię, że nie dla wszystkich.
Spróbuj proszę jeszcze wyczyścić dane aplikacji w ustawieniach telefonu, a następnie ponów próbę logowania.
Czyszczenie danych aplikacji, oraz sprawdzenie czy posiadam najnowszą wersję było pierwszą rzeczą jaką zrobiłem.
Zapewniam, że próbowałem już wszystkiego i próbuje nadal od wczoraj. Dlatego założyłem konto na forum, żeby o tym problemie poinformować gdyż sam już nie mogę nic poradzić, dlatego uważam, że to problem techniczny. Pozdrawiam
prześlij proszę na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank numer telefonu, którego dotyczy sprawa oraz model aparatu.
W temacie wiadomości napisz proszę słowo "FORUM" oraz podaj nick. Poproszę wówczas techników o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
prześlij proszę na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank numer telefonu, którego dotyczy sprawa oraz model aparatu.
W temacie wiadomości napisz proszę słowo "FORUM" oraz podaj nick. Poproszę wówczas techników o weryfikację sprawy.
Chciałbym potwierdzić, że auto-logowanie DZIAŁA POPRAWNIE na iOS. Teraz sprawdzone na pożyczonym iPhonie 4s. Natomiast nadal nie działa na urządzeniach z androidem z serii samsung galaxy. Czy w tej sytuacji wysyłanie maila jest konieczne? Skoro już wiadomo, że to nie problem z moim telefonem ani kartą sim, tylko systemem android. Testowałem 2 urządzenia z androidem, na których normalnie loguje się na co dzień w ten sposób od wielu wielu miesięcy.
poprosiłam o sprawdzenie tego, jednakże jeżeli problem okaże się jednostkowy, to bez numeru telefonu nie będzie można tego zweryfikować.
Nie będzie to problem jednostkowy. Hipotezę, że to problem z moim numerem telefonu należy odrzucić ponieważ mój numer telefonu działa i auto-loguje się POPRAWNIE na telefonie iphone z systemem iOS -aktywowałem już pakiet na którym mi zależało- co bardzo mnie cieszy. Dlatego poczekajmy na odpowiedź techników - co z tym androidem, bo na nim dalej AUTO-logowanie nie działa. Natomiast zwykłe logowanie z podaniem numeru i hasła działa na obu systemach.
Cześć,
Od kilku dni mam problem z aplikacją PlusOnline. Do tej pory następowało logowanie automatyczne po uruchomieniu aplikacji, jednak od czwartku nie działa. Napisałam do operatora i dostałam następującą poradę: Prosimy o wyczyszczenie danych aplikacji w ustawieniach telefonu. Następnie o ponowne wpisanie numeru telefonu w aplikacji i zgodę na dostęp do kontaktów. Po wykonaniu powyższych czynności, logowanie automatyczne powinno być ponownie dostępne.
Zrobiłam co chcieli, ale nadal nie działa logowanie automatyczne. Próbowałam też się zalogować wpisując 4 ostatnie cyfry PUK, ale to też nie działa. (loguję się przy użyciu transmisji danych sieci Plus, model telefonu Huawei Y5 2018 DRA-L21, system Android 8.1.0)
Czy ktoś miał/ma taki sam problem i może pomóc?
Dodam, że mój mąż też ma Plusha i u niego też nie działa logowanie automatyczne.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2020, o 17:05 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniesienie do oficjalnego działu
Problem występuje na androidzie, na iOS działa, sprawdzone, również czekam na przywrócenie tej funkcjonalności na androidzie, jak wspomina Joanna_Plus - czekamy na odpowiedź techników. Pewnie coś ruszy w temacie w poniedziałek.
Automatyczne logowanie nadal nie działa, zatem proszę o informację kiedy ta funkcja zostanie przywrócona. W tej chwili nie mogę nawet sprawdzić szczegółów mojego konta/stanu transferu danych. Proszę o pilną interwencję.