Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Ja już czekam bardzo długo za naprawą funkcjonalności tej aplikacji. Niestety zgłoszenia nic nie dają. A mam abonamenty i niestety krótkich kodów nie mogę używać.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
bodek510,
prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl numer telefonu, którego dotyczy sprawa. W temacie napisz słowo FORUM oraz podaj swój nick.
PWojciechowska,
prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl numer telefonu, którego dotyczy sprawa. W temacie napisz słowo FORUM oraz podaj swój nick.
PWojciechowska,
Ta sprawa jest jeszcze w toku. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.PWojciechowska pisze:Ja już czekam bardzo długo za naprawą funkcjonalności tej aplikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Dzięki Joanna-Plus, już jest w porządku.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
bodek510,
cudownie . Dziękuję za informację.
cudownie . Dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
1.Właśnie chciałem sobie w Mixie X (umowa z 7 lipca 2017) zamienić swój pakiet 0,5GB/5zł na inny i w Plus online ani poprzez zalogowanie się na ebok (przeglądarka) nie ma żadnych pakietów internetowych do wyboru. Tak ma być czy jak? :D
2.W aplikacji na Windows 10 na komputery (tak jest taka) przy logowaniu wyskakuje błąd ,,Niepoprawne dane z serwera, spróbuj ponownie", przy czym mogę kliknąć dalej i się loguje. Po zalogowaniu wyskakuje ,,Przetwarzanie danych klienta nie jest ograniczone". Pisałem recenzję w sklepie Windows, ale chyba nikt już tego nie wspiera nawet na komputery :D
2.W aplikacji na Windows 10 na komputery (tak jest taka) przy logowaniu wyskakuje błąd ,,Niepoprawne dane z serwera, spróbuj ponownie", przy czym mogę kliknąć dalej i się loguje. Po zalogowaniu wyskakuje ,,Przetwarzanie danych klienta nie jest ograniczone". Pisałem recenzję w sklepie Windows, ale chyba nikt już tego nie wspiera nawet na komputery :D
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
marekkalisz19,
prześlij proszę na adres specjalista_plus@plus.pl numer telefonu, którego dotyczy sprawa. W temacie wiadomości wpisz słowo FORUM oraz podaj swój nick.
prześlij proszę na adres specjalista_plus@plus.pl numer telefonu, którego dotyczy sprawa. W temacie wiadomości wpisz słowo FORUM oraz podaj swój nick.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Ok, wiadomość ,,poszła" ;)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
marekkalisz19,
i "doszła" . Przekazałam sprawę gdzie trzeba .
i "doszła" . Przekazałam sprawę gdzie trzeba .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Ok, teraz jak spojrzałem w Plus online to na koncie taty i mamy są pakiety dostępne do wykupienia, a jak wchodzę na swoje to mam tylko te co są aktywne-jeżeli wyłącze któryś z nich to znika na stałe i nie ma innych dostępnych pakietów, zarówno sms, internet, jak i połączeń? Może coś z taryfą MIX X się coś pokiełbasiło na moim koncie? :D Żaden kod włączający pakiet (a sprawdzałem wszystkie-też nie działa), a u rodziców tak. Także zgłaszam, że błąd może być nie wynikać z samej aplikacji a z mojego (ograniczonego?) konta klienta (Numer klienta 1663525478, reszty nie podaje publicznie :D)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
marekkalisz19,
kwestia widoczności pakietów w aplikacji, jest jeszcze w toku.
kwestia widoczności pakietów w aplikacji, jest jeszcze w toku.
Kiedy ta umowa została zawarta? Który z pakietów próbowałeś dodać i jaki kod był wpisywany?marekkalisz19 pisze:Żaden kod włączający pakiet (a sprawdzałem wszystkie-też nie działa)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
A możesz wpisać i sprawdzić taryfy kodem *147#marekkalisz19 pisze:Ok, teraz jak spojrzałem w Plus online to na koncie taty i mamy są pakiety dostępne do wykupienia, a jak wchodzę na swoje to mam tylko te co są aktywne-jeżeli wyłącze któryś z nich to znika na stałe i nie ma innych dostępnych pakietów, zarówno sms, internet, jak i połączeń? Może coś z taryfą MIX X się coś pokiełbasiło na moim koncie?
Dostępne pakiety znajdziesz TUTAJ.
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
7 lipca 2017 była przedłużana. Dobrze, że spojrzałem bo w sumie rok nie zmieniałem pakietów, zawsze kody w razie czego działały albo były w aplikacji. Teraz ani jeden kod z tej listy nie działa (na smsy, internet, połączenia),pod x110# też nie (spróbuj ponownie później-cały czas) ani pakietów nie można włączyć w aplikacjach (mobilnej, na komputer i na ebok plus w przeglądarce). Dodam, że poprzednim razem jak chciałem coś zmienić to kody działały i w aplikacji pakiety były. @Ron znam swoją taryfę i wiem jakie mam pakiety, nie o to pytałem ;)
Podsumowując: Mogę tylko wyłączać pakiety w Ja+Mix ,nowych nie włącze ani w Plus online, ani na komputerze, ani na ebok w przeglądarce (nie ma żadnych pakietów dostępnych), ani kodem, ani pod *110# (spróbuj ponownie później, ale to już wisi od czasu jak pisałem na forum). Gdybym nie spróbował zmiany pakietów, to nawet nie wiedziałbym że jest jakiś błąd i tego nie zrobię ;)
Podsumowując: Mogę tylko wyłączać pakiety w Ja+Mix ,nowych nie włącze ani w Plus online, ani na komputerze, ani na ebok w przeglądarce (nie ma żadnych pakietów dostępnych), ani kodem, ani pod *110# (spróbuj ponownie później, ale to już wisi od czasu jak pisałem na forum). Gdybym nie spróbował zmiany pakietów, to nawet nie wiedziałbym że jest jakiś błąd i tego nie zrobię ;)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
marekkalisz19,
marekkalisz19 pisze:Może coś z taryfą MIX X
Jaka taryfa jest na koncie tego numeru? Podaj proszę co dociera w widmowości zwrotnej po wpisaniu kodu *147#.marekkalisz19 pisze:Mogę tylko wyłączać pakiety w Ja+Mix
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Rodzice mają Mix X i mają wszystkie pakiety mogą aktywować, ja mam Ja+Mix i na swoim koncie mogę tylko pakiety wyłączać, jak już napisałem w poście powyżej. U nich są różne pakiety do aktywacji, u mnie są tylko te włączone przeze mnie 7 lipca i mogę je tylko wyłączyć, nie ma innych do włączenia (ani sms, ani internet, ani połączenia). Przełączając się do rodziców oni mogą pakiety włączać i wyłączać kodami jak i w aplikacji. Oni mają Mix X brany w tym roku. Ja mam Ja+Mix i ani kodami ani w aplikacji ble ble znowu się powtarzam. Screeny są aktualne jakie wysłałem w zgłoszeniu #311529.
Podsumowując: Jak u siebie wyłącze pakiet np. internet, to innego nie włączę bo się nie da, ani kodem, a w aplikacji, ani w przeglądarce nie ma żadnych innych dostępnych :D
Podsumowując: Jak u siebie wyłącze pakiet np. internet, to innego nie włączę bo się nie da, ani kodem, a w aplikacji, ani w przeglądarce nie ma żadnych innych dostępnych :D
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
No właśnie, bo masz inną taryfę, a pisałeś że masz MIX X Ja+MIX, to inna taryfa od MIX X.marekkalisz19 pisze:1.Właśnie chciałem sobie w Mixie X (umowa z 7 lipca 2017) zamienić swój pakiet 0,5GB/5zł na inny
Pakiety jakie możesz aktywować znajdziesz TUTAJ.