Strona 57 z 79

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 5 lut 2018, o 12:52
autor: NatalijkaS
Wysłane. Dodatkowa przy promocji w nawiasach jest jakiś limit. Nie wiem czy to tez potrzebne.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 5 lut 2018, o 13:29
autor: Joanna_Plus
NatalijkaS,

wiadomości dotarły - dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 8 lut 2018, o 14:01
autor: bodek510
Już w porządku, aplikacja pokazuje dobrze pakiet neta.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 8 lut 2018, o 14:17
autor: Joanna_Plus
bodek510,

to bardzo dobra informacja :-). Dziękuję za weryfikację i wiadomość zwrotną.

misiu-182, flatron1984, Betty_66, NatalijkaS,

prośba również o sprawdzenie widoczności pakietów na Waszych numerach.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 8 lut 2018, o 16:40
autor: misiu-182
Dzień dobry.
Aplikacja pokazuje już 10 GB całkowitego transferu (z podziałem 8,3 + 1,7) na wszystkich numerach (tych z włączonymi pakietami). A przy okazji czy można coś zrobić z tym aby nie były usuwane numery telefonów, którymi zarządzam przez swoją aplikację. Systematycznie co jakiś czas (kilkanaście - kilkadziesiąt dni) numery, którymi zarządzam, a jest ich 11, są usuwane z aplikacji. W tym roku zdarzyło się to już drugi raz a w ubiegłym około 6-7 razy. Aplikację mobilną zainstalowaną mam na dwóch telefonach z systemem Windows mobile 8.1 (Lumia 435 i 640 XL). Z moich obserwacji wynika, że dzieje sie tak wtedy gdy w czasie sprawdzania historii połączeń pojawia się komunikat o błędzie komunikacji z serwerem (w czasie prac serwisowych lub awarii).
Pozdrawiam.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 8 lut 2018, o 17:05
autor: Joanna_Plus
Witaj misiu-182,
misiu-182 pisze:Aplikacja pokazuje już 10 GB całkowitego transferu (z podziałem 8,3 + 1,7) na wszystkich numerach (tych z włączonymi pakietami).
I to się nazywa dobra informacja :-).
Nie wiem czy sytuacje związane z ewentualnymi awariami aplikacji da się wyeliminować, ale spróbuję nakreślić temat i przekazać go dalej. Tym samym prośba w wolnej chwili o opis sytuacji/spostrzeżeń i przesłanie do mnie wraz z numerem telefonu. Tu formularz. Jakby w przybliżeniu udało się określić daty wspomnianych zajść, to byłoby super.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 9 lut 2018, o 10:57
autor: Betty_66
Działa. :-)

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 9 lut 2018, o 11:25
autor: Joanna_Plus
Betty_66,

cudownie :-). Dziękuję za potwierdzenie.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 16 lut 2018, o 17:13
autor: flatron1984
Również potwierdzam, póki co apka pokazuje pakiety prawidłowo :-)

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 16 lut 2018, o 17:16
autor: Ewa_Plus
flatron1984,
- bardzo nas to cieszy :-)
Dziękuję za potwierdzenie.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 17 lut 2018, o 00:18
autor: JacentyEsz
Wiem, że może jestem marudny ale 9d zgłoszenia problemu miesiąc temu ze strony Plusa nadal cisza. Nadal w aplikacji widzę tylko pakiet internetowy i nic poza nim.

Wysłane z Google Pixel 2 przy użyciu Tapatalka

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 17 lut 2018, o 00:34
autor: habish
Reklamuj :-)
Ja tak zrobiłem w styczniu, taką dostałem odpowiedź:
Szanowny Panie

W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymane 2.1.2018 r. informuję, że zapoznałam się z opisaną sprawą.

Potwierdzam, że od dnia 1.1.2018 r. dla ww. numeru obowiązuje taryfa Ja+69,99 ramach Promocji „JA+ 2x więcej Internetu - Tylko SIM dla Stałych Klientów - Super II”. W ramach ww. taryfy Abonentowi przysługuje Usługa Połączenia Bez limitu do wszystkich sieci komórkowych, nielimitowane wiadomości SMS/MMS (tym samym dane o pakiecie dla ww. usług nie są prezentowane w Plus Online) oraz Pakiet Internetowy 28 GB NON STOP przez 24 pierwsze pełne okresy rozliczeniowe.

Wyjaśniam, że Pakiet Internetowy 28 GB NON STOP dla ww. numeru aktywowany został w dniu 2.1.2018 r. Przepraszam za opóźnioną aktywację ww. pakietu.

Mając na uwadze zaistniałą sytuację postanowiłam, że do faktury za okres 1.12.2017 r. do 31.12.2017 r. zostanie anulowana połowa opłaty abonamentowej dla ww. numeru. Korektę otrzyma Pan w możliwie najkrótszym terminie, a rabat z niej wynikający zostanie wliczony na poczet należności na Pana koncie abonenckim.

Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 17 lut 2018, o 07:14
autor: JacentyEsz
Aplikację mam reklamować? :D

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 19 lut 2018, o 12:09
autor: Ewa_Plus
JacentyEsz,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 26 lut 2018, o 19:38
autor: grzego44
Witam.Czy u was w aplikacji też brakuje pakietu 30GB/30dni bo u mnie sprawdzałem na 2 numerach i nie ma.