Strona 58 z 79

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 27 lut 2018, o 11:07
autor: Joanna_Plus
Witaj grzego44,

o jaką ofertę i jaki pakiet chodzi?

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 27 lut 2018, o 19:17
autor: grzego44
Internet na karte
Pakiet 30GB/30dni/30pln

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 28 lut 2018, o 11:09
autor: Joanna_Plus
grzego44,

prześlij mi proszę numery tych telefonów przez ten formularz.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 3 mar 2018, o 22:27
autor: grzego44
Numery wysłane

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 5 mar 2018, o 11:17
autor: Joanna_Plus
grzego44,

wiadomość dotarła dziękuję - właśnie na nią odpisałam.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 5 mar 2018, o 11:34
autor: grzego44
Już mam ten pakiet w aplikacji na tych numerach

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 5 mar 2018, o 11:39
autor: Joanna_Plus
grzego44,
grzego44 pisze:Już mam ten pakiet w aplikacji na tych numerach
Cudownie :-).

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 12 kwie 2018, o 08:24
autor: sl@w_es
Od wczorajszego popołudnia, a na pewno wieczora nie działa mobilne PlusOnline; przy próbie zalogowania pojawia się komunikat "Błąd podczas logowania". Dotyczy to także nr abonamentowych.

========================================
EDYCJA:

czwartek, 12 kwietnia 2018, 08:07

Aplikacja ożyła ok. godz ósmej i nie jest to pierwszy raz kiedy Operator ogranicza możliwość korzystania z niej w godz nocnych. Jeszcze trochę, a bez uprzedzenia zacznie stosować ograniczenia w korzystaniu z połączeń wychodzących.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 12 kwie 2018, o 10:09
autor: Joanna_Plus
sl@w_es,

w godzinach nocnych prowadzone były prace systemowe, które mogły powodować sytuację, o której piszesz. Za utrudnienia najmocniej przepraszam.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 24 maja 2018, o 09:27
autor: bodek510
Od rana nie mogę zalogować się do aplikacji Plus online. Wyskakuje komunikat "wewnętrzny błąd serwera".

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 24 maja 2018, o 10:01
autor: Joanna_Plus
bodek510,

wiemy o tych utrudnieniach. Prowadzone są już prace nad przywróceniem dostępu do aplikacji. Przepraszam za niedogodności.

Edycja (10:43): wszystko już powinno działać prawidłowo.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 24 maja 2018, o 14:42
autor: bodek510
Zgadza się, działa i to lepiej .

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 5 cze 2018, o 12:26
autor: misiu-182
Dzień dobry.
Od wczoraj mam problem z aplikacją mobilną. Na Lumii 640 XL usunęło mi wszystkie dodatkowe numery ale po ponowny dodaniu wszystko działa poprawnie. Na Lumii 435 aplikacja nie daje się uruchomić. Wyskakuje komunikat "Brak połączenia. Połączenie sieciowe zostało przerwane. Spróbuj ponownie." Stało się to w tym samym czasie co na 640 XL usunęło mi powiązane numery. Nie pomaga wyłączanie telefonu (nawet wyjęcie baterii), ponowna instalacja aplikacji, czy zmiana Internetu z WiFi na dane mobilne i z powrotem. Internet działa prawidłowo. Inne aplikacje w tym bankowa i innego operatora działają prawidłowo. Strony www. również. O co chodzi? Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 5 cze 2018, o 12:38
autor: Joanna_Plus
Witaj misiu-182,
misiu-182 pisze:Na Lumii 435 aplikacja nie daje się uruchomić. Wyskakuje komunikat "Brak połączenia. Połączenie sieciowe zostało przerwane. Spróbuj ponownie."
Jeżeli chodzi o ten system - to wiemy o tej sytuacji. Sprawa jest w trakcie weryfikacji. Najmocniej przepraszam za utrudnienia.

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

: 6 cze 2018, o 11:48
autor: misiu-182
Dzień dobry.
Dzisiaj aplikacja się zaktualizowała i już działa na obydwu telefonach, chociaż czasami przy przelogowaniu na inny numer pojawia się komunikat o błędzie serwera. Dopiero teraz skojarzyłem, że problemy zaczęły występować po poprzedniej aktualizacji (chyba przedwczoraj). Zaktualizowałem aplikacje a po kilku godzinach gdy chciałem skorzystać, to okazało się, że na Lumii 435 nie da się uruchomić, a na 640 XL zniknęły dodatkowe numery.
Dziękuję za szybkie rozwiązanie problemu.
Pozdrawiam.