Nocny Transfer na kartę - aktywacja nowego pakietu

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
jaas
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 sie 2014, o 21:54

Nocny Transfer na kartę - aktywacja nowego pakietu

Post autor: jaas »

Dzień dobry!
W usłudze Plus Internet na kartę korzystam z usługi Nocny Transfer (50 GB do wykorzystania w godzinach 01:00 - 07:00), w wariancie odnawialnym automatycznie co 30 dni. Niestety, wykorzystałem już cały dostępny transfer w bieżącym okresie, do końca którego pozostały jeszcze prawie dwa tygodnie...

W związku z tym chciałbym zapytać czy mogę już teraz aktywować kolejny pakiet Nocnego Transferu na 30 dni, bez konieczności oczekiwania na czasowe zakończenie bieżącego cyklu? Jak również co - w takim przypadku - stanie się z bieżącą usługą Nocnego Transferu, w którym limit danych został już prawie wyczerpany, ale nie upłynął jeszcze okres jego ważności? Czy automatycznie aktywowane (co 30 dni) przedłużenia Nocnego Transferu będą - w taki przypadku - realizowane:
1. w odniesieniu do daty nowo aktywowanego pakietu
2. w odniesieniu do daty dotychczasowego (wykorzystanego już) pakietu
3. niezależnie, w odniesieniu do każdego z aktywowanych pakietów, czyli będą to (niezależne) pakiety Nocnego Transferu, z których każdy może być automatycznie odnawiany w swoim (czasowym) cyklu?

Z góry dziękuję za informację i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nocny Transfer na kartę - aktywacja nowego pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj jaas,

a nie rozważałeś dokupienia jednorazowego pakietu: http://www.plus.pl/documents/16/3550908 ... 676960c18e?
Zostanie on dezaktywowany po okresie 30 dni. Ten, który aktualnie posiadasz na koncie, standardowo odnowi się jeżeli tylko będzie wystarczająca kwota na saldzie konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaas
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 sie 2014, o 21:54

Re: Nocny Transfer na kartę - aktywacja nowego pakietu

Post autor: jaas »

Dziękuję za szybką odpowiedź. O ile dobrze zrozumiałem, w ramach jednego konta (jednej karty SIM) mogę aktywować dodatkowo (drugi) pakiet Nocnego Transferu 30, w wariancie jednorazowym, natomiast posiadany aktualnie pakiet odnawialny zostałby automatycznie przedłużony na następne 30 dni, ze środków znajdujących się na koncie, niezależnie od wykupionego (w międzyczasie) pakietu jednorazowego.

Zaczynam się też zastanawiać nad sensem dalszego opłacania pakietu odnawialnego automatycznie, dlatego chciałbym dopytać czy w przypadku wyłączenia tej usługi mógłbym ją w późniejszym czasie (o ile zaszłaby taka potrzeba) ponownie aktywować? Podsumowując, czy usługa Nocnego Transferu 30, zarówno w wariancie jednorazowym jak i odnawialnym automatycznie, może być wyłączona przez użytkownika, a następnie ponownie aktywowana, np. po upływie kilku tygodni lub miesięcy (oczywiście pod warunkiem zapewnienia na koncie wystarczających środków i podtrzymania aktualności startera)?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nocny Transfer na kartę - aktywacja nowego pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

jaas,
jaas pisze:O ile dobrze zrozumiałem, w ramach jednego konta (jednej karty SIM) mogę aktywować dodatkowo (drugi) pakiet Nocnego Transferu 30, w wariancie jednorazowym, natomiast posiadany aktualnie pakiet odnawialny zostałby automatycznie przedłużony na następne 30 dni, ze środków znajdujących się na koncie, niezależnie od wykupionego (w międzyczasie) pakietu jednorazowego.
Tak. Na danym numerze jednocześnie może być aktywny pakiet cykliczny, jak i jednorazowy. W takiej sytuacji jako pierwszy będzie rozliczany ten, który był aktywowany jako pierwszy.
jaas pisze: czy usługa Nocnego Transferu 30, zarówno w wariancie jednorazowym jak i odnawialnym automatycznie, może być wyłączona przez użytkownika, a następnie ponownie aktywowana, np. po upływie kilku tygodni lub miesięcy (oczywiście pod warunkiem zapewnienia na koncie wystarczających środków i podtrzymania aktualności startera)?
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaas
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 sie 2014, o 21:54

Re: Nocny Transfer na kartę - aktywacja nowego pakietu

Post autor: jaas »

Witam ponownie!
Do rozpoczętego przeze mnie wczoraj wątku, dot. Nocnego Transferu na kartę w Nowym Plusie "dopisał się" dzisiejszej nocy, dość niefortunny dla mnie, ciąg dalszy... W trakcie korzystania z usługi w ramach aktywnego, znajdującego się dotychczas na moim koncie, pakietu odnawianego automatycznie została wykorzystana reszta, znajdującego się tam, limitu danych w wyniku czego nastąpiło rozłączenie z siecią. Po zalogowaniu się w serwisie online.plus.pl aktywowałem kolejny pakiet Nocnego Transferu na 30 dni (z dostępnej na moim koncie części kwoty), a następnie usunąłem z rubryki "Twoje aktywne pakiety" wykorzystany już - dotychczasowy - pakiet (opłacanego cyklicznie) Nocnego Transferu. W efekcie końcowym w rubryce "Aktywnych pakietów" pozostał jeden, świeżo aktywowany pakiet Nocnego Transferu (50 GB).

Po wylogowaniu z serwisu online.plus.pl i ponownym włączeniu modemu z kartą Plusa połączenie z siecią oraz transfer plików został wznowiony co uznałem za dobrą monetę sądząc, iż jest to wynikiem przed chwilą aktywowanej usługi Nocnego Transferu (50 GB). Jednak po kilkunastu (lub kilkudziesięciu) minutach transfer plików został ponownie przerwany i nastąpiło rozłączenie z siecią. Po ponownym zalogowaniu do serwisu online.plus.pl (na szczęście dysponuję również innym łączem internetowym) odnotowałem, iż reszta dostępnych na moim koncie środków (ok. 20 zł) została wyzerowana do kwoty -0,01 zł, natomiast znajdujący się w rubryce "Twoje aktywne pakiety" (czyli aktywny) Nocny Transfer nie został wykorzystany w najmniejszym stopniu.

Niestety, również kolejne próby połączenia z siecią Plus w ramach wykupionego i aktywowanego przeze mnie pakietu usługi Nocny Transfer zakończyły się niepowodzeniem. Paradoks polega na tym, że (jak już wspomniałem) wykupiony pakiet znajduje się w zakładce "Twoje aktywne pakiety" na moim koncie, ale nie mogę z niego skorzystać. Przy każdej próbie połączenia z siecią otrzymuję (ten sam) komunikat: "nie można ustanowić połączenia ze zdalnym komputerem...".

Uprzejmie proszę o informację i wyjaśnienie w tych kwestii, a w szczególności:
- czy popełniłem jakiś błąd w trakcie aktywacji nowego pakietu Nocny Transfer?
- w jaki sposób aktywować wykupiony i znajdujący się już na moim koncie kolejny pakiet ww. usługi?
- dlaczego z mojego konta zostały pobrane środki w godzinach pracy Nocnego Transferu oraz - jeżeli jest to niezgodne z regulaminem tej usługi - czy(?) i w jaki sposób mogę je odzyskać?

Z góry też dziękuję za każdą informację i sugestie oraz za jakąkolwiek pomoc w tym zakresie. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nocny Transfer na kartę - aktywacja nowego pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

jaas,

prześlij mi proszę numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaas
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 sie 2014, o 21:54

Re: Nocny Transfer na kartę - aktywacja nowego pakietu

Post autor: jaas »

Muszę się przyznać iż udało mi się przywrócić działanie Nocnego Transferu na kartę w Nowym Plusie na moim koncie, jak również do tego iż przedstawione przeze mnie, w poprzednim wpisie, problemy których doświadczyłem w trakcie korzystania z tej usługi powstały w wyniku błędu popełnionego podczas aktywacji kolejnego pakietu Nocny Transfer - kłania się tu (oczywiście w moim kierunku) czytanie ze zrozumieniem "Regulaminu Nocny Transfer 30 w Nowym Plusie Internet na Kartę", do którego link został mi przesłany przez specjalistę tego forum już w pierwszej odpowiedzi.

Powodem całego zamieszania na moim koncie stał się punkt dziewiąty tego regulaminu, który mówi wyraźnie, że: "Na swoim koncie Abonent może aktywować tylko jeden Nocny Transfer 30. Kolejny Nocny Transfer 30 może być aktywowany po dezaktywacji poprzedniego (...)". Oznacza to, że nawet po wyczerpaniu całego dostępnego w pakiecie limitu danych (50 GB), pakiet ten należy (dodatkowo) dezaktywować (i zaczekać na SMS-owe potwierdzenie dezaktywacji z Polkomtelu) - zanim zostanie aktywowany kolejny pakiet Nocnego Transferu. Uwaga ta dotyczy oczywiście pakietu aktywnego czasowo (którego termin ważności nie wygasł samoczynnie), ale skończył się w nim limit dostępnych danych (jak w przypadku pakietu Nocny Transfer na moim koncie).

Zdaję sobie oczywiście sprawę z tego, że dla większości użytkowników Nocnego Transferu w Plusie zamieszczony powyżej wpis będzie próbą wyważenia otwartych drzwi, jednak postanowiłem zamieścić tę informację dla tych którzy, podobnie jak ja, czytają regulaminy "po fakcie", może komuś się przyda. Tym samym chciałbym też wycofać przynajmniej część zarzutów względem usługi Nocny Transfer w Nowym Plusie, które przesłałem we wcześniejszym poście. Nie oznacza to bynajmniej, że ze wszystkim łatwo mi się pogodzić (...)

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i poświęcony czas. Słowa uznania i podziękowanie za zaangażowanie i pomoc kieruję też pod adresem użytkownika i specjalisty tego forum Joanna_Plus.
Radziu098
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 8 sie 2018, o 16:41

Nocny transfer

Post autor: Radziu098 »

Witam. Jestem posiadaczem taryfy Plus na kartę bez limitu. Chciałem wykupić pakiet "nocny transfer" lecz wyskakiwał mi błąd "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK". Czy da się jakoś naprawić ten problem?
Ostatnio zmieniony 8 sie 2018, o 17:21 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nocny Transfer na kartę - aktywacja nowego pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Radziu098,

w taryfie Plus na Kartę bez limitu nie ma takiej usługi jak Nocny Transfer. Szczegółowe informacje na temat pakietów i promocji dostępnych w poszczególnych taryfach znajdziesz w naszym FAQ:
- viewtopic.php?f=99&t=17888,
- viewtopic.php?f=99&t=23019.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Radziu098
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 8 sie 2018, o 16:41

Re: Nocny Transfer na kartę - aktywacja nowego pakietu

Post autor: Radziu098 »

Czyli jeżeli zmienię taryfę na plus + internet to będę w stanie zakupić ten pakiet?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nocny Transfer na kartę - aktywacja nowego pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

Radziu098,

w taryfie Ja+ Internet na Kartę jest dostępna usługa Ja +Nocny Transfer. Oprócz paczki danych działającej w godzinach nocnych, jakich usług potrzebujesz na swoim numerze? Wykonujesz z niego również połączenia/wysyłasz SMS-y?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ