Nocny pakiet

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Papuga
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 paź 2014, o 08:18

Nocny pakiet

Post autor: Papuga »

Mam wykupiony nocny pakiet na kartę. Ostatnio kiedy z niego kożystałam przyszedł mi SMS, że pakiet internet bonus 1,15Gb został wykorzystany (ten za doładowanie). I tej nocy już nie kożystałam z internetu, bo zaczęło mi ściągać kasę z konta. Po południu korzystając z internetu zauwarzyłam, że znów mam za darmo internet i kasy na koncie mam tyle samo. No to w nocy znów weszłam na internet i sytuacja się powtórzyła. Kilka dni później wykorzystałam pakiet za doładowanie (normalnie, w dzień) i zaczęło mi zabierać kasę z konta jak należy. W nocy znów chciałam skorzystać z nocnego pakietu, który powinien działać bez pobierania kasy z konta, w końcu już za niego zapłaciłam. Miałam 23zł, a po pobraniu paru rzeczy z internetu patrzę na stan konta i mam 7 z groszami. Trochę się zbulwersowałam, ale dobra. Po południu patrzę i znów mam 23zł. Następnej nocy chciałam zobaczyć czy to wypadek czy co i zjadło mi 5zł, które jak poprzednio w dzień wróciły.Czy to jest normalne? Pytam się, żeby pewnego pięknego dnia nie okazało się, że kasa, albo pakiet mi nie wróci.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nocny pakiet

Post autor: Joanna_Plus »

Papuga,

weryfikacji stanu konta i jednostek w pakiecie należy dokonać po rozłączeniu transmisji danych. Temat ten poruszaliśmy np. w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... =60#p63524.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karpiuuu
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 8 wrz 2020, o 16:53

Pakiet nocny nie działa

Post autor: Karpiuuu »

Witam mam aktywną usługę noce bez limitu, konto ważne jeszcze rok i mimo tego internetu nie ma, czym może to być spowodowane? Jestem zmuszony kupić jakiś inny pakiet, żeby nocny działał? Gdzie w tym sens?
Ostatnio zmieniony 10 mar 2021, o 11:09 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet nocny nie działa

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Karpiuuu,

o jakiej taryfie i pakiecie mowa? Posiadasz taryfę Nowy Plush i promocję Serfuj w nocy czy może Nowy Plus Internet na Kartę i Nocny transfer?
Karpiuuu pisze:mimo tego internetu nie ma
Co konkretnie masz na myśli? Nie ma możliwości nawiązania połączenia? Jaki komunikat się wówczas pojawia? Saldo konta jest dodatnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Astarthe
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 kwie 2021, o 01:37

Problem z pakietem Surfuj w nocy

Post autor: Astarthe »

Witam, parę dni temu wykupiłem pakiet Surfuj w nocy, ale z racji tego że działa on od godziny 1 w nocy, udało mi się spróbować z niego skorzystać dopiero wczoraj. Oprócz tej promocji miałem jeszcze promocję 4 GB/10 dni, wykorzystałem ten internet, a ten nocny nie działał. Pomyślałem sobie że no dobra, może to dlatego że wykorzystałem tamten. Coś tam pokombinowałem i wyłączyłem ten pakiet nocny. Dzisiaj doładowałem konto, znowu dostałem pakiet 4 GB/10 dni, i od razu wykupiłem ten nocny. No i właśnie się okazało że ten pakiet nocny nie działa. Używam internetu, a mam go ciągle tyle samo, co oznacza że ciągnie mi z tych 4 GB zamiast z tego nocnego. Jakieś porady?
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2021, o 14:37 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nocny pakiet

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Astarthe,
- o tej 1 w nocy, przed rozpoczęciem surfowania, spróbuj rozłączyć transmisję danych na chwilę.
Powinno pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ