Joanna_Plus pisze:
Nie jest to prawdą. Jeżeli dany punkt, nie posiada aktualnie tych kart na stanie - powinien je zamówić.
A można jakoś wymóc (poprosić powołując się na coś?) to żeby mi tę kartę zamówiono do tego punktu? Umowa jest na moją mamę, a ja nie mam możliwości iść tam i porozmawiać jako że mieszkam dość daleko, ale ona może mi to załatwić na miejscu i zależy mi na tym.
Ogólnie aktualnie jestem w Mixie, zostało mi już 5 doładowań, ale nie chcę przedłużać umowy tylko po zakończeniu kontraktu zmienić taryfę na Plush na kartę więc LTE powinno działać.
Zedytowałem pierwszy post z ią informacją :) Chodzi o punkt w miejscowości Mogilno na ulicy Władysława Jagiełły 1. Moja mama była tam wczoraj i uzyskała informację taką jak podałem wyżej.
Joanna_Plus pisze:
Nie zauważyłam edycji . Mój błąd - przepraszam.
Wysłałam zapytanie do punktu o najbliższy termin dostawy kart. Jak otrzymam odpowiedź - dam znać.
Joanna_Plus pisze:
Otrzymasz kartę, na której z LTE będzie można skorzystać.
Rozumiem, a co to za karta? Będzie to ta USIM czy nanoSIM z możliwością obsługi LTE? Bo nie wiem teraz jak to wytłumaczyć mojej mamie, żeby to jakoś opisała w salonie? :)
jeżeli wymiana karty SIM dotyczy numeru w ofercie Plus na Kartę, to taka usługa będzie płatna. Wszystkie informacje w tym temacie znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ