Rejestracja Karty SIM nie powiodła się
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 lis 2014, o 16:45
Rejestracja Karty SIM nie powiodła się
Witam jestem posiadaczem karty z MIX Plusa od 4 lat na telefonie NOKIA N82 ostatnio zakończyła mi się umowa i przestałem doładowywać kartę, po dłuższym czasie dzisiaj pokazał mi się komunikat "Rejestracja Karty SIM nie powiodła się" wraz z brakiem zasięgu... nie wiem co mam robić a numer jest mi bardzo potrzebny.Próbowałem wyjąć kartę i zrestartować telefon lecz wyskakuje komunikat ten sam...
W opcjach telefonu w Wyborze operatora wybrałem na ręczne wyszukiwanie po chwili znalazło mi 3 operatorów PLUS ORANGE i ERA przy wybraniu na PLUS wyskoczył komunikat "brak dostępu!" Proszę o szybką pomoc ;/
W opcjach telefonu w Wyborze operatora wybrałem na ręczne wyszukiwanie po chwili znalazło mi 3 operatorów PLUS ORANGE i ERA przy wybraniu na PLUS wyskoczył komunikat "brak dostępu!" Proszę o szybką pomoc ;/
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 8 lis 2014, o 16:45
Re: Rejestracja Karty SIM nie powiodła się
Pomoże ktoś ?
Re: Rejestracja Karty SIM nie powiodła się
Witaj Lukasz12345 ,
jeśli od utraty ważności konta nie zrobiłeś żadnego doładowania w ciągu 30 dni, to numer został zdeaktywowany. Nie można go odzyskać.
Edit:
jeśli nie minęło za dużo czasu od utraty ważności, to można spróbować reklamacyjnie podnieść to konto. Podeślij mi swój numer teleofnu oraz dane (imię i nazwisko, adres) przez ten formularz. Wyślę wtedy interwencję do Departamentu Reklamacji.
jeśli od utraty ważności konta nie zrobiłeś żadnego doładowania w ciągu 30 dni, to numer został zdeaktywowany. Nie można go odzyskać.
Edit:
jeśli nie minęło za dużo czasu od utraty ważności, to można spróbować reklamacyjnie podnieść to konto. Podeślij mi swój numer teleofnu oraz dane (imię i nazwisko, adres) przez ten formularz. Wyślę wtedy interwencję do Departamentu Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Karty SIM nie powiodła się
Witam.
Mam ten sam problem co kolega powyżej. Wyskakuje mi komunikat "rejestracja karty SIM nie powiodła się".
Wczoraj tzn. 08.08 br. dostałem sms o blokadzie połączeń przychodzących bo dość długo nie doładowywałem konta.
Dzisiaj chciałem doładować konto aby nie utracić numeru bo jest mi potrzebny ale nie mogę wykonać operacji.
Proszę o jakąś odpowiedź w tej sprawie. Czy numer został zdezaktywowany?
Mam ten sam problem co kolega powyżej. Wyskakuje mi komunikat "rejestracja karty SIM nie powiodła się".
Wczoraj tzn. 08.08 br. dostałem sms o blokadzie połączeń przychodzących bo dość długo nie doładowywałem konta.
Dzisiaj chciałem doładować konto aby nie utracić numeru bo jest mi potrzebny ale nie mogę wykonać operacji.
Proszę o jakąś odpowiedź w tej sprawie. Czy numer został zdezaktywowany?
Re: Rejestracja Karty SIM nie powiodła się
Witaj koto200,
- masz numer na kartę, czy mix?
- masz numer na kartę, czy mix?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Karty SIM nie powiodła się
Numer jest na kartę. kiedyś był w abonamencie.
Re: Rejestracja Karty SIM nie powiodła się
koto200,
- jeśli minęło 365 dni od utraty ważności na połączenia wychodzące - to numeru już nie odzyskasz. Jeśli nie jesteś jednak pewien ile czasu minęło, to możesz napisać na bok@plus.pl - konsultant mający wgląd na Twoje konto będzie mógł to sprawdzić.
- jeśli minęło 365 dni od utraty ważności na połączenia wychodzące - to numeru już nie odzyskasz. Jeśli nie jesteś jednak pewien ile czasu minęło, to możesz napisać na bok@plus.pl - konsultant mający wgląd na Twoje konto będzie mógł to sprawdzić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Karty SIM nie powiodła się
Witam,
podłączam się pod temat, bo wydaje mi się bliźniaczy.
Przez kilka lat miałem numer w abonamencie, ale sytuacja spowodowała, że zmuszony byłem przejść na kartę. Złożyłem stosowne pismo w punkcie Plusa i pod koniec lipca br. otrzymałem info SMS, że mam wysłać SMS'a o treści PRZENIEŚ, to numer przejdzie na kartę i zostanie zarejestrowany na moje dane. Wysłałem więc 5/08 SMSa PRZENIES i w odpowiedzi tego samego dnia dostałem info, że przyjęto zgłoszenie i moment aktywacji numeru w ofercie na kartę zostanie potwierdzony SMS'em. Takiego potwierdzenia nie otrzymałem do dziś, za to 10/09 zauważyłem, że karta jest nieaktywna, a po zalogowaniu na konto online jest info "Zalogowany numer jest zdezaktywowany, zakres operacji jest ograniczony do historii faktur i płatności. "
Pomyślałem sobie, że może trzeba doładować i wysłałem doładowanie 15zł...kasa z konta bankowego poszła, ale numer dalej jest nieaktywny:-(
Zadzwoniłem na infolinię Plusa, ale Pani po drugiej stronie "słuchawki" nie chciała współpracować:-(
Wie ktoś, czy da się ten numer jakoś aktywować?
podłączam się pod temat, bo wydaje mi się bliźniaczy.
Przez kilka lat miałem numer w abonamencie, ale sytuacja spowodowała, że zmuszony byłem przejść na kartę. Złożyłem stosowne pismo w punkcie Plusa i pod koniec lipca br. otrzymałem info SMS, że mam wysłać SMS'a o treści PRZENIEŚ, to numer przejdzie na kartę i zostanie zarejestrowany na moje dane. Wysłałem więc 5/08 SMSa PRZENIES i w odpowiedzi tego samego dnia dostałem info, że przyjęto zgłoszenie i moment aktywacji numeru w ofercie na kartę zostanie potwierdzony SMS'em. Takiego potwierdzenia nie otrzymałem do dziś, za to 10/09 zauważyłem, że karta jest nieaktywna, a po zalogowaniu na konto online jest info "Zalogowany numer jest zdezaktywowany, zakres operacji jest ograniczony do historii faktur i płatności. "
Pomyślałem sobie, że może trzeba doładować i wysłałem doładowanie 15zł...kasa z konta bankowego poszła, ale numer dalej jest nieaktywny:-(
Zadzwoniłem na infolinię Plusa, ale Pani po drugiej stronie "słuchawki" nie chciała współpracować:-(
Wie ktoś, czy da się ten numer jakoś aktywować?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Karty SIM nie powiodła się
Witaj PawQ,
jaka informacja pojawia się po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) i próbie wykonania połączenia?
jaka informacja pojawia się po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) i próbie wykonania połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Karty SIM nie powiodła się
Witaj Joanna_Plus,
telefon kartę SIM wykrywa, brak operatora, wyświetlona jest informacja "Tylko połączenia alarmowe".
Dzwoniąc na ten numer słychać info: "wybrany numer jest niedostępny".
telefon kartę SIM wykrywa, brak operatora, wyświetlona jest informacja "Tylko połączenia alarmowe".
Dzwoniąc na ten numer słychać info: "wybrany numer jest niedostępny".
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Karty SIM nie powiodła się
Witaj PawQ,
jeżeli sytuacja nadal się nie zmieniła, to prześlij mi proszę numer tego telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl. W tytle maila wpisz słowo FORUM oraz swój nick.
jeżeli sytuacja nadal się nie zmieniła, to prześlij mi proszę numer tego telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl. W tytle maila wpisz słowo FORUM oraz swój nick.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Karty SIM nie powiodła się
Witam
Mam podobny przypadek. Kupiłem starter plus. Zarejestrowałem numer na poczcie. Telefon pokazuje "tylko połączenia alarmowe". Pomyślałem, że może nie został prawidłowo zarejestrowany więc poszedłem do salonu trafika zarejestrować jeszcze raz. Żadnych zmian.
Gdy loguje się na https://ssl.plusgsm.pl pisze że numer jest nieaktywny,
Dodam, że posiadam też inny numer w plusie na kartę zarejestrowany "na firmę". Nowy numer chcę zarejestrować prywatnie.
Gdzie mam zgłosić taki przypadek ?
Mam podobny przypadek. Kupiłem starter plus. Zarejestrowałem numer na poczcie. Telefon pokazuje "tylko połączenia alarmowe". Pomyślałem, że może nie został prawidłowo zarejestrowany więc poszedłem do salonu trafika zarejestrować jeszcze raz. Żadnych zmian.
Gdy loguje się na https://ssl.plusgsm.pl pisze że numer jest nieaktywny,
Dodam, że posiadam też inny numer w plusie na kartę zarejestrowany "na firmę". Nowy numer chcę zarejestrować prywatnie.
Gdzie mam zgłosić taki przypadek ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Karty SIM nie powiodła się
Witaj melvin12,
jak aktualnie wygląda sytuacja?
jak aktualnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Karty SIM nie powiodła się
Wyglada dokładnie tak samo jak w momencie pisania posta. Przez noc nic się nie zmieniło :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Karty SIM nie powiodła się
melvin12,
na telefonie pojawia się zasięg?
na telefonie pojawia się zasięg?
Po przelogowaniu urządzenia (wył./wł.) i próbie wykonania połączenia, widnieje nadaj taki komunikat?melvin12 pisze:Telefon pokazuje "tylko połączenia alarmowe".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ