Odstąpienie od umowy

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mariuszd
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 cze 2015, o 12:16

wzór sprzedaż na odległość wycofanie się z umowy

Post autor: mariuszd »

dzień dobry, chciałbym prosić o pomoc, gdyż nie mogę nigdzie znaleźć wzoru. Dzwoniąc do obsługi klienta dowiedziałem się ,ze w celu odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy musze wysłać na adres email bok@plus.pl oświadczenie które pobiorę z tej strony jako wzór. Mój nr to 603xxxxxx. Kazano mi wpisać w wyszukiwarce na tej stronie : wzór informacja dla klienta sprzedaż na odległość abonament mix bez sprzętu pdf.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2015, o 13:39 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat/ukrycie numeru telefonu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj mariuszd,

za pośrednictwem jakiego kanału sprzedaży ta umowa była realizowana? Takiego oświadczenie jest w otrzymanych dokumentach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mariuszd
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 30 cze 2015, o 12:16

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: mariuszd »

W rozmowie telefonicznej została mi zaprezentowana oferta na która się zgodziłem, ale chciałbym odstąpić od tej umowy i powiedziano mi ze mogę wysłać w tej sprawie email z formularzem który znajdę na tej stronie.

Edycja:

Otrzymałem dokumenty ale nie ma w nich żadnego oświadczenia. Chciałbym wysłać email gdyż mam jeszcze tylko 2 dni na odstąpienie od zmian warunków umowy.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2015, o 13:32 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Joanna_Plus »

mariuszd,

w powyższej sytuacji, napisz proszę odręcznie takie oświadczenie i zeskanowane wyślij na adres bok@plus.pl. Przykładowe oświadczenie znaleźć można np. tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mariuszd
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 30 cze 2015, o 12:16

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: mariuszd »

Dobrze, a czy oświadczenie musi być zeskanowane? Czy może być zrobione zdjęcie własnym telefonem tego oświadczenia?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Joanna_Plus »

mariuszd,

może. Najważniejsze są dane identyfikujące (imię i nazwisko, PESEL) oraz numer telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mariuszd
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 30 cze 2015, o 12:16

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: mariuszd »

dziękuję za pomoc :-)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Joanna_Plus »

mariuszd,

a ta umowa w jaki sposób i kiedy była do Ciebie dostarczona?

Edycja:

zobacz proszę czy na umowie, nie ma takiego akapitu jak Pouczenie, w którym zawarte są szczegóły odnośnie odstąpienia od umowy. Czy nie jest to przypadkiem 10 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mariuszd
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 30 cze 2015, o 12:16

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: mariuszd »

Napisane jest ze mam dziesięć dni na odstąpienie od umowy a pan przez telefon z obsługi klienta powiedział ze mam 14 dni. W pouczeniu jest że mam 10 dni i mogę odstąpić od dokonanej zmiany warunków umowy poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej na adres Polkomtel ul postępu itd.. Jest tez napisane, że mam 10 dni od momentu otrzymania tego potwierdzenia a gościu z biura obsługi klienta powiedział ze nie. ze liczą od zawarcia umowy przez telefon czyli 4 dni wcześniej. Napisałem oświadczenie wysłałem na email bok@plus.pl zero odzewu, pewnie nic nie załatwiłem w ten sposób, byłem u mnie w miejscowości w plusie nawet pani powiedziała ze nic nie wie nic nie może nic nie zrobi i dowidzenia.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Joanna_Plus »

mariuszd,

są różne rodzaje umów, dlatego pytam o informacje zawarte w potwierdzeniu zmiany warunków umowy.
mariuszd pisze:Napisałem oświadczenie wysłałem na email bok@plus.pl
Podaj mi proszę numer zagadnienia, który dotarł w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mariuszd
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 30 cze 2015, o 12:16

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: mariuszd »

zagadnienie:150630-001865 ale raczej sprawa już nieaktualna ,gdyż dzwoniłem do biura obsługi i dowiedziałem się ze jedyna opcja to złożyc wymówienie i po 3ech miesiącach umowa dopiero wygasnie. Także nic nie załatwiłem.Tez zostałem zapytany o rodzaj umowy i się dowiedziałem ze gdyby to była umowa cala od nowa to przysługiwały by mi 14 dni na zwrot ale ja mam umowę na internet już 1,5 roku i została po prostu zmieniona na innych warunkach i przysługiwało mi tylko 10 dni.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Joanna_Plus »

mariuszd,
mariuszd pisze:zagadnienie:150630-001865
Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matn90
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 16 lis 2016, o 21:16

Rezygnacja z konwersji na abonament i pertubacje

Post autor: matn90 »

Witam,
mam parę pytań odnośnie rezygnacji z konwersji na Abonament.
Swoją kartę zarejestrowałem w grudniu 2013 (albo w styczniu 2014) podczas wymiany karty sim na mini sim (była to, więc pełna rejestracja). Przez infolinię uzgodniłem warunki przejścia z karty (taryfa PNK w Sieci) na abonament z umową na 24 miesiące. Podpisałem zgodę na wcześniejszą aktywacje karty sim. Po podpisaniu umowy natrafiłem w domu na spokojnie na punkt, który różnił się od ustaleń z konsultantem internet miał być bez ograniczeń (taki jest u konkurencji), a nie był (ograniczenia danych strumieniowych do których głównie wykorzystywałem mój internet w plusie na kartę. Tego samego dnia wysłałem na BOK odstąpienie od umowy (skan tego samego dokumentu, który wysłałem następnie pocztą), a następnego dnia wysłałem odstąpienie listem poleconym (zgodnie z Prawem mam prawo wypowiedzieć umowę w sposób elektroniczny i jest to wiążące dla Państwa, ustawa ma nadrzędność nad Państwa regulaminem), mimo to przełączono mnie na abonament następnego dnia. Po chyba trzech dniach nagle w trakcie rozmowy rozłączono mnie od sieci. Poszedłem do punktu Plusa/Cyfrowy Polsat w Galerii Sudeckiej w Jeleniej Górze, Pani nie posiadała zbyt dużej wiedzy (ale była bardzo miła i sympatyczna) i powiedziała, że zarejestrujemy ponownie numer i zobaczymy co się stanie. Po zarejestrowaniu karta ożyła i zmieniła mi się taryfa na JA+ na kartę, następnego dnia (była to sobota) aktywowałem sobie Pakiet Internetowy 2 GB, za który zapłaciłem. W poniedziałek nagle w pracy dostałem SMS, o wyłączeniu pakietu i aktywacji pakietu 1GB jaki miałem przed konwersją i taryfę na PNK w Sieci. Zgłosiłem reklamacje nr 13874103 (było tam trochę więcej rzeczy, ale moderatorzy powinni znaleźć wszystko po numerze reklamacji), zwrócono mi kwotę za pakiet 2 GB.

Moje pytania są następujące:
1. Jakim prawem zawieszono mi świadczenie usług telekomunikacyjnych skoro miałem zarejestrowany numer na kartę? Pan w Plusie twierdzi, że to na podstawie nowej pseudo-antyterrorystycznej ustawy z czerwca tego roku, jednak nie widziałem tam takiego punktu, podobnie jak w umowie na abonament?
2. Jeżeli byłoby to na podstawie nowej ustawy wtedy nie powinienem mieć tej nowej taryfy (skoro zaczyna się wszystko od nowa?) i nie powinno mi się przedłużać starych pakietów internetowych (wtedy byłaby to niespójność)?
2. Dlaczego zmieniono mi stary sposób pełnej rejestracji na tą nową, skoro to był ten sam użytkownik cały czas?
3. Czy może ktoś przyspieszyć moją trzecią, pełną rejestrację, którą przeprowadziłem w dniu dzisiejszym, bym w piątek mógł przenieść numer (po tym wszystkim nie chcę mieć nic wspólnego z Plusem, który strasznie odstaje z ofertą od konkurencji, a mnie traktuje jak śmiecia)?

Z góry dziękuję za pomoc.

EDIT:
Proszę o przeniesienie do oficjalnego działu Plusa.
Ostatnio zmieniony 17 lis 2016, o 07:12 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj matn90,

w przypadku odstąpienia od umowy, na koncie numeru przywracane są warunki obowiązujące na danym numerze przed okresem konwersji (dotyczy to pakietów, usług, jaki i danych osobowych). Najprawdopodobniej w powyższym przypadku proces uległ wydłużeniu. Najmocniej przepraszam za wszelkie utrudnienia i niedogodności z tym związane.
matn90 pisze:3. Czy może ktoś przyspieszyć moją trzecią, pełną rejestrację
Taka rejestracja realizowana jest aktualnie "od ręki" (trwa zazwyczaj do kilku minut).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matn90
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 16 lis 2016, o 21:16

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: matn90 »

Dziękuję za odpowiedź. Wczoraj w Punkcie Plusa w Tesco przeprowadziłem taką operację, tyle, że dostałem odmienne informacje, a mianowicie Pan w punkcie powiedział mi, że muszę poczekać do 7 dni. Jak mogę sprawdzić czy numer jest już w pełni zarejestrowany? Mógłbym dostać informacje na forum, bo na Plus Online jest widoczne tylko moje imię i nazwisko, a wydaję mi się, że przed całą aferą było tam jeszcze w zakładce moje dane miejsce zamieszkania?
ODPOWIEDZ