pytam, ponieważ w ofercie Plus Elastyczna na Kartę, można zakupić starter, który wygląda tak: http://www.plus.pl/30gb-na-rok#30gb - z bonusowym pakietem 30 GB na rok:
§ 5 Zasady aktywacji i korzystania z Bonusu 30 GB na rok
1. Bonus 30 GB na rok jest przyznawany pod warunkiem zasilenia konta kwotą 30 zł lub wyższą w ciągu 15 dni od momentu włączenia się do sieci.
2. Bonus 30 GB na rok nie wymaga aktywacji przez Abonenta.
3. O aktywacji Bonusu30 GB na rok Abonent zostanie powiadomiony za pomocą wiadomości tekstowej SMS.
4. Z Bonusu 30 GB na rokmożna korzystać w ciągu 365 dni od momentu aktywacji.
5. Abonent może korzystać z Bonusu 30 GB na rok pod warunkiem, że jego konto znajduje się w Okresie ważności dla Usług wychodzących iposiada dodatnią wartość (min. 1 grosz).
6. Z Bonusu 30 GBna rok nie można korzystać w roamingu
W przypadku tej taryfy, istnieje też możliwość włączenia usługi Rok Ważności Konta. Działa też promocja GigaBank, w której to za zasilenie konta, otrzymujemy pakiety internetowe.
Zestawienie wszystkich pakietów dostępnych w tym planie cenowym, znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bardzo dobra oferta dla mnie! W międzyczasie byłem w salonie i zakupiłem ten starter, zakładając że mój stary numer jest już nieaktualny. Problem tylko w tym że kupiłem starter za 5zł a nie za 15. Jednakże i w tym starterze można mieć sporą ilość GB na pół roku, po doładowaniu 100 zł.
W czerwcu korzystając z promocji 100% do doładowania, dobiłem 2 telefony po 150-180zł (nowy plush). W jednym z nich wyłączyłem i włączyłem RWK na nowo po czym zrobiłem doładowanie (w drugim telefonie zrobiłem to w lipcu). Problem w tym, że o ile w aplikacji mobilnej ważność konta w jednym tel. jest do 06.2020 w drugim do 07.2020, tak chociażby w odpowiedzi na *136# wychodzi po miesiącu ważności dla obydwóch tel. (parę dni temu dostałem sms o wygaśnięciu RWK, włączyłem je w aplikacji mobilnej i jest ważne tylko kolejny miesiąc).
Drugie pytanie - w aplikacji mobilnej w usługach są dwie pozycje, "Plush Rok ważności konta" i "Rok ważności konta w plushu", czym to się różni ?
Trzecie pytanie, robiąc doładowania w czerwcu (jak pamiętam 5 doładowań po 30zł) na jeden tel. dostawałem mylne informacje odnośnie ilości doładowań w promocji "5 gratis", przykładowo dostałem sms, że jeszcze jedno doładowanie i piąte mam gratis, po zrobieniu doładowania stan moich doładowań w promocji "5 gratis" wynosił 1 i gratisu nie było. Można sprawdzić czy system nie pomylił się w zliczaniu ?
modecom pisze:W czerwcu korzystając z promocji 100% do doładowania, dobiłem 2 telefony po 150-180zł (nowy plush). W jednym z nich wyłączyłem i włączyłem RWK na nowo po czym zrobiłem doładowanie (w drugim telefonie zrobiłem to w lipcu). Problem w tym, że o ile w aplikacji mobilnej ważność konta w jednym tel. jest do 06.2020 w drugim do 07.2020, tak chociażby w odpowiedzi na *136# wychodzi po miesiącu ważności dla obydwóch tel. (parę dni temu dostałem sms o wygaśnięciu RWK, włączyłem je w aplikacji mobilnej i jest ważne tylko kolejny miesiąc).
Usługa Rok Ważności Konta w ofercie Nowy Plush, dodawana jest na okres 30 dni. Zasilenie konta w tym czasie kwotą minimum 5 zł, skutkuje dodaniem ważności numeru na +365 dni. Po wspomnianych 30-tu dniach promocja ulega wyłączeniu (nadana ważność konta oczywiście zostaje). Szczegóły w regulaminie: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... cb7c4b7846.
modecom pisze:Plush Rok ważności konta
To jest promocja techniczna.
W kwestii promocji 5te doładowanie gratis, prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z danymi (numer telefonu, imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularza. Wówczas nasz pracownik mając wgląd w konto numeru, zweryfikuje sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Chciałem zapytać ile obecnie kosztuje w Plusie aktywacja Roku Ważności konta?
Na jednej ze stron pisze że jeśli zrobię to kodem *136*11*12# to jest za darmo i wystarczy już tylko zasilenie kwotą min 5 zł.
Można również uruchomić kodem *136*11*18# i wtedy płaci się dodatkowo 10 zł za włączenie usługi.
Chodzi mi głównie o uruchomienie tej usługi w dwóch taryfach: Plus bez limitu oraz Plus na kartę (tam gdzie za 20 zł można wykupić same rozmowy bez limitu).
Robertus pisze:Chodzi mi głównie o uruchomienie tej usługi w dwóch taryfach: Plus bez limitu oraz Plus na kartę (tam gdzie za 20 zł można wykupić same rozmowy bez limitu).
Podaj proszę jakie taryfy widnieją na tych numerach pod kodem *147#, ponieważ nie chcę wprowadzić Cię w błąd (w ofercie Plus na Kartę nie ma promocji w cenie 20 zł).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
[color=#00BF00]Joanna_Plus[/color] pisze:(...) (w ofercie Plus na Kartę nie ma promocji w cenie 20 zł).
W dosłownej nazwie taryfy rzeczywiście nie ma takiej promocji, ale w Ja + na Kartę I taka promocja istnieje.
Nieraz już pisałem, że ludzie gubią się w tych Waszych nazwach taryf - wszystkie na jedno kopyto, ale chyba właśnie o to chodzi by użytkownicy nie rozpoznawali ich do końca.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
sl@w_es pisze:
Nieraz już pisałem, że ludzie gubią się w tych Waszych nazwach taryf - wszystkie na jedno kopyto, ale chyba właśnie o to chodzi by użytkownicy nie rozpoznawali ich do końca.
[color=#00BF00]Joanna_Plus[/color] pisze:(...) (w ofercie Plus na Kartę nie ma promocji w cenie 20 zł).
W dosłownej nazwie taryfy rzeczywiście nie ma takiej promocji, ale w Ja + na Kartę I taka promocja istnieje.
Nieraz już pisałem, że ludzie gubią się w tych Waszych nazwach taryf - wszystkie na jedno kopyto, ale chyba właśnie o to chodzi by użytkownicy nie rozpoznawali ich do końca.
Chyba o tą taryfę chodzi. Ma ją moja ciocia (starsza osoba) mieszkająca w innym mieście i dlatego nie mogę tego sprawdzić. Ponieważ często korzysta z mojej pomocy, chciałem zapytać czy w tej taryfie jest "rwk" za darmo/
Jest to o tyle ważne ponieważ korzysta tylko z rozmów a ja co jakiś czas jej tylko zasilam przez internet a pakiet sam się odnawia. Co jakiś czas włączam "rwk" aby nagle nie została bez połączeń wychodzących pomimo środków na koncie i włączonym pakiecie.
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Przy okazji chciałbym dopytać o "Plus Elastyczna na kartę" czy przed każdym doładowaniem trzeba wybierać kod *136*11*12# aby mieć "rwk" czy wystarczy zrobić to raz i po każdym doładowaniu ważność zostanie wydłużona o rok?
Robertus pisze:czy przed każdym doładowaniem trzeba wybierać kod *136*11*12#
Nie trzeba, ale:
Promocja jest automatycznie dezaktywowana po upływie 30 dni od zakończenia Okresu ważności dla Usług wychodzących, o ile w tym czasie Abonent nie dokonana zasilenia kwota min. 5 zł. Abonent ma możliwość ponownego włączenia Promocji zgodnie z ust. 8 poniżej.
Mam starszego sąsiada, któremu uzbierało się ponad 200 zł na koncie (doładowuje po 50 zł co trzy miesiące). Konto ma ważne do lutego 2020 roku. Taryfa to Plus Na Kartę.
Wczoraj chciałem Mu uaktywnić Roczną Ważność Konto, ale podawane tu kody nie działają. Po dwóch wyświetliło, że usługa niedostępna. Po trzecim zabrało 15 zł i aktywowało Pakiet Internet 15 (coś takiego), ale na 100% jestem pewien, że brałem kod z .pdf przedstawiający regulamin RWK. Tyle, że, np. z 2017 roku.
Proszę mi podać jakim kodem mam uruchomić roczną ważność konta?
W tej taryfie usługę Rok Ważności Konta aktywuje kod *136*11*10#. Koszt 10 zł. Promocja dodawana jest na okres 14 dni, w których to należny zasilić konto kwotą minimum 5 zł, aby ważność numeru została nadana na +365 dni.
Ważne: przed aktywacją usługi, sprawdź proszę kodem *147# czy na koncie sąsiada jest na pewno aktywna wspomniana taryfa.
Nie rozważaliście zmiany, na którąś z naszych nowszych ofert?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ