Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 sie 2013, o 21:18
Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty
Mam włączoną usługę Czasoumilacz, nie dezaktywowałam jej, a mimo to gdy ktoś do mnie dzwoni, nie słyszy ustawionego przeze mnie dźwięku.
Proszę o sprawdzenie i wyjaśnienie tej sytuacji, bowiem zostaje mi za nią pobierana opłata.
Proszę o sprawdzenie i wyjaśnienie tej sytuacji, bowiem zostaje mi za nią pobierana opłata.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2014, o 07:58 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty
mayblue_mp,
po wejściu na stronę www.czasoumilacz.pl i zalogowaniu na swoje konto, usługa nie jest przypadkiem zawieszona?
po wejściu na stronę www.czasoumilacz.pl i zalogowaniu na swoje konto, usługa nie jest przypadkiem zawieszona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 14 sie 2013, o 21:18
Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty
Usługa jest aktywna, opłata co miesiąc pobierana, a ustawiony czasoumilacz nie działa.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 14 sie 2013, o 21:18
Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty
Raz jeszcze posprawdzałam ustawienia i je odświeżyłam, pomimo prawidłowych ustawień czasoumilacz nie dziala.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty
mayblue_mp,
prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.
Ponadto proszę o stosowanie:
prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.
Ponadto proszę o stosowanie:
Joanna_Plus pisze: 3. W przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ:
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 14 sie 2013, o 21:18
Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty
Do dnia dzisiejszego nie mam z Waszej strony odzewu. Nazajutrz po wysłaniu w formularzu mojego numeru telefonu dzwoniliście 2 razy i tyle. Proszę o wyjaśnienie, bowiem opłata nadal jest mi ściągana z konta, a czasoumilacza jak nie było tak nie ma!!Joanna_Plus pisze:mayblue_mp,
prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.
Ponadto proszę o stosowanie:Joanna_Plus pisze: 3. W przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ:
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty
mayblue_mp,
dnia 8 stycznia po systemowym restarcie usługi wysłałam do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o przelogowanie telefonu. Do dnia dzisiejszego żadnej zwrotnej wiadomości nie otrzymałam.
dnia 8 stycznia po systemowym restarcie usługi wysłałam do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o przelogowanie telefonu. Do dnia dzisiejszego żadnej zwrotnej wiadomości nie otrzymałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 14 sie 2013, o 21:18
Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty
A to dlatego, że do mnie nie dotarł żaden Pani mail, ale dziś znowu do mnie Państwo dzwoniliście i od dzisiejszego popołudnia DZIAŁA czasoumilacz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty
mayblue_mp,
może trafiła do folderu SPAM.
może trafiła do folderu SPAM.
Super .mayblue_mp pisze:od dzisiejszego popołudnia DZIAŁA czasoumilacz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 sty 2015, o 11:40
Czasoumilacz aktywny, ale nie działa
Witam, od jakiegoś czasu nie działa mi czasoumilacz, mimo że jest aktywny. Nawet wykupiłam nową piosenkę i ustawiłam tak jak zawsze dla wszystkich i że zawsze gra i nadal nie działa a opłata została pobrana.
Edycja:
Problem rozwiązany. Trochę na tym straciłam, ale przynajmniej nerwicy nie dostałam. Usunęłam stare konto czasoumilacza, tzn. deaktywowałam go. Następnie kupiłam nową piosenkę, a tym samym aktywowałam go ponownie. Może komuś takie rozwiązanie się przyda.
Edycja:
Problem rozwiązany. Trochę na tym straciłam, ale przynajmniej nerwicy nie dostałam. Usunęłam stare konto czasoumilacza, tzn. deaktywowałam go. Następnie kupiłam nową piosenkę, a tym samym aktywowałam go ponownie. Może komuś takie rozwiązanie się przyda.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2015, o 11:13 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono posty. Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono posty. Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty
Witaj dorotka3012,
Możesz skierować sprawę do Departamentu Reklamacji i poprosić o zwrot naliczonej opłaty. Informacje jak tego dokonać, znajdziesz w naszym FAQ.dorotka3012 pisze:Trochę na tym straciłam, ale przynajmniej nerwicy nie dostałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty
"Dezaktywacja nie powiodla sie, skontaktuj sie z centrum obslugi klienta."
Co mam zrobić żeby albo czasoumilacz działał albo nie płacić za coś czego nie mam...?!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty
Witaj Mrockth,
spróbuj proszę zresetować usługę przez jej zawieszenie (na kilka minut) i odwieszenie bezpośrednio w aplikacji. Po tych czynnościach przeloguj telefon, w którym znajduje się karta SIM tego numeru.
P.S. Apocalyptica dobry wybór .
spróbuj proszę zresetować usługę przez jej zawieszenie (na kilka minut) i odwieszenie bezpośrednio w aplikacji. Po tych czynnościach przeloguj telefon, w którym znajduje się karta SIM tego numeru.
P.S. Apocalyptica dobry wybór .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty
U mnie to samo, co u poprzednikow, tematow nowych zakladac nie bede, bo i po co.
Czasoumilacz jest aktywowany, oplata za utwor i comiesieczna za usluge jest pobierana, a sama usluga nie dziala.
Pisalem na czat przez plus online, ale mam wrazenie ze osoby ktore tam sa, nie maja grama pojecia w czym pracuja.
Stracilem 20 minut po to zeby odpowiedziec na durne pytania.
Mniejsza, bardzo prosze o pomoc...
Czasoumilacz jest aktywowany, oplata za utwor i comiesieczna za usluge jest pobierana, a sama usluga nie dziala.
Pisalem na czat przez plus online, ale mam wrazenie ze osoby ktore tam sa, nie maja grama pojecia w czym pracuja.
Stracilem 20 minut po to zeby odpowiedziec na durne pytania.
Mniejsza, bardzo prosze o pomoc...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty
DamianXIX,
a te czynności były realizowane:
a te czynności były realizowane:
Joanna_Plus pisze:spróbuj proszę zresetować usługę przez jej zawieszenie (na kilka minut) i odwieszenie bezpośrednio w aplikacji. Po tych czynnościach przeloguj telefon, w którym znajduje się karta SIM tego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ