Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mayblue_mp
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 14 sie 2013, o 21:18

Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty

Post autor: mayblue_mp »

Mam włączoną usługę Czasoumilacz, nie dezaktywowałam jej, a mimo to gdy ktoś do mnie dzwoni, nie słyszy ustawionego przeze mnie dźwięku.
Proszę o sprawdzenie i wyjaśnienie tej sytuacji, bowiem zostaje mi za nią pobierana opłata.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2014, o 07:58 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty

Post autor: Joanna_Plus »

mayblue_mp,

po wejściu na stronę www.czasoumilacz.pl i zalogowaniu na swoje konto, usługa nie jest przypadkiem zawieszona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mayblue_mp
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 14 sie 2013, o 21:18

Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty

Post autor: mayblue_mp »

Usługa jest aktywna, opłata co miesiąc pobierana, a ustawiony czasoumilacz nie działa.
mayblue_mp
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 14 sie 2013, o 21:18

Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty

Post autor: mayblue_mp »

Raz jeszcze posprawdzałam ustawienia i je odświeżyłam, pomimo prawidłowych ustawień czasoumilacz nie dziala.
Załączniki
czsoumilacz.jpg
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty

Post autor: Joanna_Plus »

mayblue_mp,

prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.

Ponadto proszę o stosowanie:
Joanna_Plus pisze: 3. W przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ:
Obrazek
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mayblue_mp
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 14 sie 2013, o 21:18

Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty

Post autor: mayblue_mp »

Joanna_Plus pisze:mayblue_mp,

prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.

Ponadto proszę o stosowanie:
Joanna_Plus pisze: 3. W przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ:
Obrazek
Do dnia dzisiejszego nie mam z Waszej strony odzewu. Nazajutrz po wysłaniu w formularzu mojego numeru telefonu dzwoniliście 2 razy i tyle. Proszę o wyjaśnienie, bowiem opłata nadal jest mi ściągana z konta, a czasoumilacza jak nie było tak nie ma!! :-/
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty

Post autor: Joanna_Plus »

mayblue_mp,

dnia 8 stycznia po systemowym restarcie usługi wysłałam do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o przelogowanie telefonu. Do dnia dzisiejszego żadnej zwrotnej wiadomości nie otrzymałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mayblue_mp
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 14 sie 2013, o 21:18

Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty

Post autor: mayblue_mp »

A to dlatego, że do mnie nie dotarł żaden Pani mail, ale dziś znowu do mnie Państwo dzwoniliście i od dzisiejszego popołudnia DZIAŁA czasoumilacz. :mrgreen:
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty

Post autor: Joanna_Plus »

mayblue_mp,

może trafiła do folderu SPAM.
mayblue_mp pisze:od dzisiejszego popołudnia DZIAŁA czasoumilacz.
Super :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dorotka3012
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 21 sty 2015, o 11:40

Czasoumilacz aktywny, ale nie działa

Post autor: dorotka3012 »

Witam, od jakiegoś czasu nie działa mi czasoumilacz, mimo że jest aktywny. Nawet wykupiłam nową piosenkę i ustawiłam tak jak zawsze dla wszystkich i że zawsze gra i nadal nie działa a opłata została pobrana.

Edycja:

Problem rozwiązany. Trochę na tym straciłam, ale przynajmniej nerwicy nie dostałam. Usunęłam stare konto czasoumilacza, tzn. deaktywowałam go. Następnie kupiłam nową piosenkę, a tym samym aktywowałam go ponownie. Może komuś takie rozwiązanie się przyda.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2015, o 11:13 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono posty. Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dorotka3012,
dorotka3012 pisze:Trochę na tym straciłam, ale przynajmniej nerwicy nie dostałam.
Możesz skierować sprawę do Departamentu Reklamacji i poprosić o zwrot naliczonej opłaty. Informacje jak tego dokonać, znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mrockth
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 sty 2019, o 21:22

Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty

Post autor: Mrockth »

IMG_20190123_204443.jpg
Witam w moim przypadku czasumilacz nie działał dość długo nawet zapomniałem że go mam.. w sumie ja go nie słyszę :) . Zakupiłem ostatnio nowy. Dokładnie 17.01 do dzis nie działa. Na stronie usługa widnieje jako aktywna, opłata została pobrana... Wkurzylem się i chciałem dezaktywowac usługę wysyłając SMS na 80333 jak sugerowała informacja na czasoumilacz.pl potwierdziłem drugim SMS o treści TAK na ten sam numer ale i to nie działa.

"Dezaktywacja nie powiodla sie, skontaktuj sie z centrum obslugi klienta."

Co mam zrobić żeby albo czasoumilacz działał albo nie płacić za coś czego nie mam...?!
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Mrockth,

spróbuj proszę zresetować usługę przez jej zawieszenie (na kilka minut) i odwieszenie bezpośrednio w aplikacji. Po tych czynnościach przeloguj telefon, w którym znajduje się karta SIM tego numeru.

P.S. Apocalyptica :-) dobry wybór :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DamianXIX
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 14 lut 2015, o 22:03

Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty

Post autor: DamianXIX »

U mnie to samo, co u poprzednikow, tematow nowych zakladac nie bede, bo i po co.

Czasoumilacz jest aktywowany, oplata za utwor i comiesieczna za usluge jest pobierana, a sama usluga nie dziala.

Pisalem na czat przez plus online, ale mam wrazenie ze osoby ktore tam sa, nie maja grama pojecia w czym pracuja.
Stracilem 20 minut po to zeby odpowiedziec na durne pytania.

Mniejsza, bardzo prosze o pomoc...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz - brak pomimo pobranej opłaty

Post autor: Joanna_Plus »

DamianXIX,

a te czynności były realizowane:
Joanna_Plus pisze:spróbuj proszę zresetować usługę przez jej zawieszenie (na kilka minut) i odwieszenie bezpośrednio w aplikacji. Po tych czynnościach przeloguj telefon, w którym znajduje się karta SIM tego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ